1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Castlevania: Symphony of the Night

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zifnap, 19 mrt 2007.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Simpel je moet gewoon die Sword magic gebruiken (iets van Dagger Brothers Soul Blaze) en dan je dure ringen verkopen. Omdat je deze magic gebruikt kun je op start drukken. Verkoop dus alle ringen behalve 1 en equip deze dan omdat je op start kunt drukken. Als je deze daarna ook verkoopt krijg je ineens 255 van die ringen :) omdat je hem en equiped hebt en verkocht hebt.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    maar wat heb je eraan?

Ik kocht alleen die sleutel om blauwe deuren te openen en de elven cloak, rest was niet zo boeiend

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Achievment? En er is dacht ook een armor die meer def heeft als je meer gold hebt!

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook :9

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Welke is dat dan? Ik ken wel een armor die je meer def geeft naarmate je meer van de kaart hebt verkend.

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips om Dracula in 'The Bloodlines' te verslaan, zonder damage? Ik deed toen ineens Hydro storm met Richter maar heb geen ide hoe ik dat deed... :9

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ehm gebruik die magic moves zorg dat je 100 hartjes krijgt pak die holy water en doe Y op een goeie timing makkelijk ;).

Je hebt die snake teleporter gaat dan 2 naar boven daar en dan kun je links maar volgens gamefaqs ook rechts maar dat kan bij mij niet er staat boven in ut boekje een switchs ofzo vet vaag iemand enig idee?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vraagjes:

krijg je de moves tijdens het spelen uitgelegd?
    is het tussentijds opslaan een beetje te doen?

9. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    nou peter ,. gewoon zo
    http://files.filefront.com/CastlevaniaSOTN_Bloodlinesavi/;6863998;/fileinfo.html
    appeltje eitje:9

moves worden niet echt uitgelegd maar spreken voor zich.
    het saven is best te doen..
    je hebt een aantal savekamers waar je naar toe moet om te saven..

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmmm misschien toch maar halen dan, want ik was aangenaam verrast door de (korte) demo. Vette sfeer!

Ik kreeg het trouwens in de demo voor elkaar om een soort regen op te roepen, daarna lukte dat niet meer. Hoe kan dat?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan het mis hebben....ik heb Portrait of Ruin de laatste tijd veel gespeeld dus het armor kan ook daarin zitten |:-

12. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    hoe kan ik eigenlijk in het water staan?
    wet iemand wat en waar ik dat moet vinden?
    ik ben nu bijna klaar met eerste kasteel heb het nog niet gevonden

EDIT:
    laat maar, ik heb het al gevonden;)

Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, Dracula verslagen zonder Damage!

Thnx Gijsje!

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Aan de linkerkant ligt holy water (kaars). Daarna is het een kwestie van UP + Y indrukken. Zorg wel dat je genoeg hartjes hebt. Er is een geheime kamer in het gebied voor Dracula. Mik op de muren boven je.

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu op 29,5% :)

heb de wolf transformatie net te pakken en doppelganger verslagen. Laatste wat ik heb gepakt, was het mermaid statue? Kan ik iets mee oproepen ofzo? Hoe werkt dat? :9

16. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op iets van 190% maar mis nog een aantal kamers. Bijvoorbeeld de kamers bij de clockroam. Als je daar even wacht gaat er aan de linkerkant iets verschuiven waardoor je daar naartoe kan. Maar er staat aan de linkerkant éénzelfde stenen (iets) wat ook zou moeten worden verschoven om daar te komen. Ideeën iemand

verder zit ik nog met een kamer, die zit nadat je die sprongen hebt moeten maken over de afbrekende bruggen. Dan kom je in die kamers met van die medusa hoofden. Helemaal linksonderin heb je dan een passage waar een hek voor zit waar je niet door kan. Erboven hangt een bak met water waar weer een tandwiel boven hangt dat je enigzins kunt bewegen maar het hek blijft omlaag.

17. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het klokje oppakken waarmee je de tijd kunt stil zetten. Hierdoor gaat de rechterkant open. (als je in de normal castle naar rechts door loopt, zit het klokje ergens verborgen in een fakkel)

In die kamer zijn in totaal 2 tandwielen, en de kamer ernaast ook. Je moet ieder tandwiel slaan totdat je een ander geluid hoort dan normaal (een heel zacht tikje). Doe dit bij alle 4 de tandwielen en de deurt gaat open.

18. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje... Hoe kan je in bat-mode zo'n sprintje trekken (Dat ie dus een stukje keihard vliegt)...? bvb dank

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??O-)

20. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Met de "Mermaid Statue" krijg je een boot man in de verborgen ondergrondse grot en die breng je naar de "Holy Symbol" item.

De "Holy Symbol" item is dat je tegen water kan.

Een spoiler voor als je de verborgen ondergrondse grot niet kan vinden.

Helemaal aan de rechter kant van de grot kan je saven, zodra je uit de save kamer vandaan komt dan moet je gelijk naar beneden.

Dan zie je aan de linkerkant op de grond ijs en daar moet je op de grond slaan, zo krijg je een gat waar je verder naar beneden kan.

A ingedrukt houden -- Omhoog -- Links+Omhoog -- Links -- Links+Omlaag -- Omlaag -- Rechts+Omlaag -- Rechts -- A loslaten.

Laatst bewerkt: 3 apr 2007

Deel Deze Pagina