oke, zit nu op 199.6%. Ik mis dat laatste stukje tegen Dracula sowieso, da's dus 0.1%. Heb de buitenranden even blauw omsingeld, waar ik dus niet bij kom: Dus inverted Castle links en rechts boven op de map! Help!!
>_< omg bagger, Ik ben nu met hem in the black marble galleries alleen die knights slaan me in 1 klap dood.
Dat probleem had ik zelf ook, maar je moet gewoon in het water zwemmen in je wolf vorm. Want met die superjump word die bodem stukken van de map niet aangegeven.
Hoeveel uur ben je trouwens zoet met die game? Want ik begin hem nu alleen maar leuker tevinden als ik dit lees! 200.6%? Het gaat toch normaal tot 100% of zie ik dat nu verkeerd?
Bijna, 100% en 100,6%. Hij is het geld meer dan waard, Tricker. Voor 800 ptn ben je er zeker een tijdje zoet mee.
als je problemen hebt met richter, als je zo'n jump sliding maakt doe je veel damage. holy water met y doet ook wel lekker schade (hydro storm)
je moet met alucard in het water springen en dan snel in wolf veranderen.dan met Y kan je zwemmen, dus gewoon tegen het dak aan zwemmen.. dat word de kaart blauw...
Ik had hem ongeveer in 15 uur uitgespeelt. Ik wist bijna alles al te zitten omdat ik hem daarvoor al eerder op de PS heb gespeelt. Maar als je een walkthrough gaat gebruiken dan speel je hem sneller uit denk ik. Want ik heb de walkthrough niet gebruikt en bijna alles zelf ontdekt. Als je dit spel nooit eerder heb gespeelt dan zal je waarschijnlijk rond de 20 uur over doen, als je geen walkthrough gebruikt tenminste.
stomme vraag maar telt de enemy list misschien ook als 0.1%? zit nu op 200.5%.. en mis in totaal 4 monsters van de lijst Dracula, Shaft en 2 onbekenden. Als iemand even voor mij in de library wil kijken welke het zijn? Nummer: 64 Mummer 116 Please kijk even voor mij! En als je dan ook nog weet waar ze zitten!!
oke, blijken dus volgens dit: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/937723/35737 Vandal Sword en Fire Warg te zijn..? Kan iemand dat controleren voor mij? En waar zitten ze?
De enemy list telt niet mee over het % dus het maak niet uit als een paar mist. Hier is de enemy list. http://faqs.ign.com/articles/762/762052p1.html Waar ze zitten weet ik niet uit me hoofd maar op de manier ze d'r uit zien kan je het al een beetje raden als je overal bent geweest.
bij richter hoef je niets te ontdekken. de kastelen zijn het zelfde als met alucard. sommige plekken zul je als richter niet eens kunnen komen.
richter moet je gewoon richting dracula gaan zo snel mogelijk. enigste wat de moeite waard is om te pakken is life up's de rest kun je niet pakken en heart max up geeft je gewoon een aantal hartjes maar verhoogd de max niet