Ach dat levelen is niet belangrijk, het spel is best makkelijk. En nee, er is niets mis met jouw versie. Water doet alle vampieren pijn, je kunt er alleen in zonder damage met een speciaal item. Vleermuis geval krijg je vrij laat in het spel.
Snap dat gezeur niet, dat jullie het zolang vinden duren om te levelen... Weleens Final Fantasy VII of iets dergelijks gespeeld?
Ik zit nu ook vast het scherm na de grote sprongen die je moet doen met de wolf. Dan kom je in een soort riool tegen en moet je van een platform rechts naar een platform (trap) links springen. Dat haal ik dus alleen nooit!!. Weet iemand hoe ik dat moet doen. misschien tegen zo'n vliegend beest aanspringen waardoor je weer een stuk verder vliegt??
Ik ben er pas heengegaan toen ik de double jump had volgens mij. High jump kan misschien ook helpen. Heb NOOIT iets zinnigs gedaan met de wolf.
Die wolf heb je nodig om ver te springen over die afbrokkelende brug. Voor het punt waar Tek is heb je de double jump nodig. Als je die nog niet hebt, heb je een stuk in het kasteel met verkennen overgeslagen. Hint: je kunt er komen vanuit de "Outer Walls".
Ja, op de zelfde manier hoe je naar de inverted castle bent gegaan. Terug waar je vandaan kwam. Alleen bij de nieuwe vijanden die je dood krijg je een hoop experiences punten. Hoe meer je de zelfde vijand dood maak hoe minder de experiences punten worden. Weet iemand wat die "Shield Rod" special inhoud? Shield Rod is gewoon een hand wapen die je equip net als een swaard, hij ziet er uit als een staf. De special doe je zo. Links - Rechts - X Note: Sommige wapens kunnen specials zoals die Shield Rod, alleen weet ik niet wat voor effect die special heeft.
Ja dat viel mij ook al op, dan schiet je een soort van bolletjes. Ik vind het echt een top spel, alleen de damage en defense enzo en wat ik al zei, de snelheid waarmee je levelt mogen wat getweakt worden. Net ook een monster dat bij mij zo'n 30 damage per aanval doet, en ongeveer 200 HP. geeft mij bij zo'n 15 !! xperience. Belachelijk zit ik daar met mijn meter die zegt dat ik nog 1750 xp nodig heb voor het volgende level. Op de gba zat het level systeem beter in elkaar. En daar was het ook zo dat je voor oude monsters weinig xp kreeg, maar het was wel zo dat sterke monsters altijd wat meer xp gaven.
Waarom zou je snel willen levelen? Uiteindelijk maakt het toch niets uit, want de game wordt dan te gemakkelijk. Ik wist niet dat dat de shield rod een aparte special had. Wist wel dat ie extra defense geeft als je een shield equipped.
Zit nu op 97,5%, vraag me af wat ik nou nog mis. Tijd naar de map zitten staren, maar ik zie niets meer behalve de kamer van Richter.
Je hebt ook alle hoeken "gevuld" met je bat? Als het echt niet lukt: GameFAQs. O.a de grootste walkthrough heeft een hoofdstuk gewijd aan hoe je alsnog op 200.6% kunt komen.
Ja ik heb met de bat gevlogen en ook die klok ruimte. Een FAQ gebruik ik liever niet, tenzij echt noodzakelijk, dan gaat het gevoel van accomplishment er een beetje af. Nu eerst Virtua Tennis 3 gaan proberen, daarna zal ik die inverted castle gaan doen, kan altijd nog terug voor de laatste paar procentjes.
Die wolf wordt eigenlijk pas echt handig als je "power of the wolf" vind, waarbij hij letterlijk door vijanden heen kan dashen. Op dit moment ben ik de spulletjes aan het zoeken om onderwater te kunnen rondzwemmen zonder health verlies.
Die game ook maar ff gekocht ik heb net dat wolf spell gehaald en een map gekocht. Heb ehm volgens mij 4 van de 9 spells, Spoiler - Fire dingus (Die firebolt) - Shadow form (als je dmg doet en er spat bloed krijg je heal) - Spirit (schiet je zo'n spirit weg) - Drain Heal (drain heal )
Speeltijd: 6 uur en 46 minuten. Explored: 95,5% Edit: Die drain heal heb ik trouwens nog niet. Eff flink wiggelen met de joystick, kijken wat er gebeurd.
't Zullen meerdere geheimte kamers zijn, die worden niet afgebeeld op de kaart. Wil je echt voor die 200,6% achievement gaan? Denk dat ik hem zelf oversla, want het zoeken naar die ruimtes is echt een hels karwei in zo'n groot kasteel.
Weet nog niet zeker, ik zie wel hoe het loopt en hoeveel tijd ik heb. Heb ook pas 3 spells trouwens, moet ook maar eens wild gaan wiggelen met die stick.
Zojuist Richter verslagen op de "juiste" manier. Nadat ik naar het tweede kasteel teleporteerde heb ik mijzelf meteen terug laten zappen en gesaved. Hij staat nu op 99%, speeltijd 7 uur en 28 minuten. Erg close, maar net niet genoeg. Die teller moet minstens op 100% staan voordat ik het tweede kasteel ga verkennen. Ik denk nog zo'n 10 a 11 (omdat de game misschien ook al het stukje meetelt waar je naartoe bent geteleporteerd in het tweede kasteel) verborgen kamers? Tip voor de sword familiar te vinden: in het kasteel ligt een tuin waar een grote fontein staat waaruit bloed sproeit. Exit deze ruimte linksonder. "Ergens" in de gang naar links kun je het plafond breken om zo bij de sword familiar te komen. Specifieker kan ik het niet maken, anders wordt het een spoiler.
Die heb ik al gevonden inmiddels, dat was wel de meest nasty secret nog toe, als er meer van die dingen zijn gaat het lang duren...
Heb Richter ook verslagen en ben ook gelijk weer terug gegaan om te kijken. Ik kwam op 99,8% uit. Maar ik ga wel gewoon nog verder spelen en kijk pas na het einde van het spel wat ik nog mis. (spoiler als je Richter nog niet heb verslagen) Spoiler Want je speel de kasteel nou op ze kop en daar mee vind je meschien wel nieuwe geheime kamers die je anders niet zou vinden.