1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Castlevania: Symphony of the Night

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zifnap, 19 mrt 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik deed hem ook perongeluk was ff ant rond dwalen naar het begin geloopt was zo'n knight ik ging bijna dood WAAA flippe SPEL SPEL SPEL, WTF?! drain life :cool:. x

XD beter!!

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Een ontzettend goede castlevania game, zal er nog een review van maken. Heb hem uitgespeeld met level 25, in 7:42, en 79 ,5 % van de map verkend. Ik vind het vreemd dat Richter uiteindelijk maar Dracula wilden herrijzen omdat hij anders niks te doen had. Maar ik vind het verhaal slecht uitgewerkt, alsof ik nog dingen mis, de rol van het meisje is onduidelijk, paar keer gezien verder niet. En verder euhm ja niet echt een einde dat voldoening geeft

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha... je hebt nog zoveel gemist joh. Weet je zeker dat je hem al uitgespeeld hebt? De teller kan namelijk helemaal tot 200.6%. ;)

4. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    @DS]i[Ninja jij heb nog een lange weg te gaan.
    Probeer eerst alle geheime kamers te vinden want je zit pas op de helft van dat spel.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog tips voor kamers waardoor ik verder kan, heb echt voor me gevoel alles al ontdekt. Bij veel muren gewoon ertegen aan geslagen om te kijken of er iets achter zat. En er zijn maar 2 plekken waar ik niet kan komen, onderin omdat daar wat is. En linksbovenin, heel vaag een deur naast wat stekels , vliegend kom ik daar dus niet doorheen

6. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Onderin? volgens mij bedoelt je zeker in die grot waar een brug zit.?

spoiler.

Om daar te komen moet die skelet die een ton boven ze hoofd draagt naar die brug lokken. (die loopt ergens in de buurt bij de brug)
    Zodra je bijna bij die brug bent moet je op die brug blijven staan zodat hij die ton op die brug gooit, dan gaat die brug kapot en kan je naar beneden.

Bij die stekels kan je nog niet heen want daar heb je een speciale armor voor nodig.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  7. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een tip voor Zifnap en Sen.
    Ik heb nog een hele moeilijke geheime kamer gevonden.

Hij zit precies onder de kamer waar je die plafond heb kapot geslagen. (waar je die Sword Card kreeg)

Dat is in de arena level, als je daar ben heb je 2 stenen paal die kapot is.
    Daar moet je aan de rechter paal ergens op de plafond slaan daar kan je ook naar boven.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu in zo'n donkere kamer geen licht iemand enig idee hoe ik hierdoor kom? Moet met die bat zegt het vriendelijke elfje

9. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je de "Echo of Bat" hebben.
    Als je die Echo of Bat heb dan moet je in een vleermuis vorm Y drukken in donkere kamers.

Als je nog niet zeker weet of je die "Echo of Bat" heb dan kan je effe checken bij je menu in de Relics.

Als je die Echo of Bat nog niet heb, dan moet naar de grote klok (waar je maria voor het eerst tegen kwam) heen en daar kan je aan de linker kant van de klok naar boven.
    Soms zit er een beeld er voor maar dan moet je gewoon even wachten tot die weg gaat (om de minuut komt die beeld te voorschijn en weer weg)

Dan speel je door tot je een vliegende swaard tegen kom en daar moet je rechts boven de volgende kamer in.
    Een stuk je verder kan je daar ook naar boven (vlak voor de teleport) en daar moet je ook naar boven dan wijst de rest van zelf.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Inderdaad, maar wel pas als je de radar functie voor de bat hebt gevonden (power of the bat?). Zolang je die nog niet hebt heeft het nog geen zin. Onthoud gewoon die plek zodat je er straks snel kunt terugkomen. Je hebt inmiddels de bat-form al gevonden? Dan zou je op bijna elke andere plek in het kasteel kunnen komen.

@DS]i[Ninja: Ik heb het nog even gecontroleerd; als je alles ontdekt hebt in het eerste kasteel, dan heb je 100% (of 100,1%) op de teller staan. In principe moet je overal kunnen komen, ook al lijkt dat niet zo het geval. Bijvoorbeeld bij de spikes die jij bedoelde (volgens mij is dat in de Chapel). Vliegend eroverheen en dan door die blauwe deur heen "ghosten" kan niet, dus je zult een andere manier moeten vinden. Later vind je nog een item om iets met die spikes "te doen". Als ik me niet vergis kun je dit item vinden achter het gebied wat Nightbringer net beschreef, waar je in het donker moet vliegen met je bat.

Heb je verder ook al de zilveren en gouden ring? Zonder die twee kom je nooit in het tweede kasteel. Succes.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm , het is me nu gelukt om onderaan te komen. Heb zelfs een speciaal armor, alleen begin ik me toch zorgen te maken over mijn level. Volgens een walktrough waar ik net ff keek moet je nu ongeveer level 31 zijn, ik ben level 27. Zoals ik eerder al aangaf het level systeem klopt niet, misschien komt het omdat ik wel of niet snel Dracula heb gekild in het begin.

Net kilde ik een monster dat steeds lijken liet vallen, leuk monster maar ik heb hem al eens gezien op de gba/ nds geloof ik :)

@Zifnap
    ( in spoiler vorm gezet voor mensen die hier slechts doorheen bladeren )
    Hmm bedankt voor je advies, en ik kan er nu wel doorheen. Er is alleen nog iets dat aan me knaagt waarom ik niet door 't water kan, en rechtsboven ergens. Daar is een kamer waar je niet inkan, maar in de buurt wel van die stil staande roterende schakels. Het is in de kamer waar het ook stikt van de pegasus hoofden envliegdende beesten. Die in het begin de combo maakten waarbij je stoned was, en dan meteen veel hp verloor door andere aanvallen

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat is jullie favoriete wapen trouwens? Ben helemaal verslingerd aan de combat knife. Ik heb wel sterkere wapens gevonden, maar de combat knife slashed zo snel dat die iets mindere damage dubbel en dwars wordt goedgemaakt. Gewoon naar voren lopen en blijven rammen op die aanvalsknop. :D

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is eigenlijk andersom, de GBA games hebben veel gejat van deze game. ;)

Leg die walkthrough toch weg joh, dat werkt alleen maar verwarrend. Meestal wordt het spel dan nog minder leuk ook.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je laat me wel steeds opnieuw posten he, DS]i[Ninja? ;)

Water...tja. Ik zou zeggen, ga die water gebieden onderaan de kaart nog eens onderzoeken. Je hoeft niet het water in te gaan zolang je niet beschermt bent. Moet ik trouwens ook alles in spoiler tekst plaatsen? Ik vind dat meestal zo saai overkomen... deze thread is immers ook een beetje bedoeld om iedereen verder te helpen. Zolang niemand te specifiek wordt of gaat verklappen dat Alucard gedood wordt door Maria is het mij allemaal goed.

...

Dat over de dood van Alucard was natuurlijk een grapje. :cool:

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha sorry als ik je tevaak laat posten ;), heb inmiddels de gouden en zilveren ring, maar zoals zovaak in dit spel hangt de oplossing in nevels :p. Het is gewoon onduidelijk waar ik heen moet :mad:

16. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat zeker? Want ik zit nou op 100,1% en dat stukje word ook mee geteld waar ik geteleporteerd was toen ik Richter versloeg.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb tot nu toe alle powers van de bat 2 toch vuur en die rader ofzo...

Alleen snap ik er geen fuck van hoe ik ut gebruiken moet.

Ook heb ik die shield rod ofzo maar als ik die met het orginele schild gebruikt (ehm dat je in het begin hebt) doet hij ? en krijg ik geen powers hoe komt dit?

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dubbelpost sorry :{

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er nu echt wat moe van, de logica in deze game is gewoon ver te zoeken. Ik ben niet dom ofzo , lol doe een hbo studie maar de logica. Kom op , krijg ik holy glasses denk ik van "nou nu kan ik naar Belmont en zien dat hij bestuurt wordt door iets anders, " gevecht precies hetzelfde en ja weer dat foute einde " . Je wordt gewoon steeds in het diepe gegooid, en dan wordt er verwacht dat je voor de 30ste keer door dezelfde kamers loopt ?

Ik denk dat ik Circle of the moon toch een stuk beter vind, staat bekend als de pittigste Castlevania game op iig de GBA, aan het einde moest je zitten rond level 40, het systeem klopte beter. En er was nog logica in waar moet ik heen

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op Y drukken en dan krijg je sonar, en dat laat het lichter worden. Als je de rod/ shield combo gebruikt krijgt je defense + 15 ofzo. het bolletje dat je schiet kan vuur doven :)

Deel Deze Pagina