1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Castlevania: Symphony of the Night

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zifnap, 19 mrt 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lol 2 uur van lv 28 tot 40?

Ik ben in dat omgekeerde casteeel en ben van lv 28 naar 36 in een kwartier gehaald ofzo...

Net death verslage :)

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vond Death een gave character in het spel, had graag wat meer encounters of dialoog gehad met hem

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb tot nu toe 2 (dialogen) gehad als boss stelde hij niet eens zoveel voor ma'ja.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik onderbouw mijn kritiek wel degelijk, ik geef aan waar de punten van ergernis zitten, waarom ze mij irriteren, hoe ik het probeer tegen te gaan en in combinatie met andere Castlevania games.

Ik ben nu level 42, vijanden doen gewoon veel schade, maar misschien zit ik met een verkeerde uitrusting ofzo, ik zit met een ijszwaardje en het allucard shield. Heb inmiddels 3 items van dracula , hoop dat ik die andere 2 ook snel kan vinden want ik heb het na 11:50 wel weer gehad met dit spel. Hoop op een mooi einde !

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips !

Edit2:
    Voelde me trouwens best genaaid toen ik erachterkwam dat het feetje mijn potions gebruikte :') , had ik een mooie verzameling gekocht voor een moeilijk gevecht. Had 15 potions en 6 high potions, kijk ik net zie ik dat alles op is.

Ik dacht dat het feetje haar eigen mana gebruikte om mij te healen, dit is weer zoiets dat nergens wordt uitgelegd, of toegelicht, beetje jammer. Maarja ik ga dan wel gold farmen en weer wat high potions kopen, toch handig voor het eindgevecht...

Niet alleen op het gebied van gameplay vind ik dat Circle of the moon ook als XBLA d/l moet worden aangeboden ( niet dat dat gebeurd ) maar ook op basis van de muziek:

http://www.vgmusic.com/music/console/nintendo/gba/Mid_boss.mid

http://www.vgmusic.com/music/console/nintendo/gba/(clockt).mid

En dit is dan MIDI muziek :), nee ik heb geen spijt van mijn download, maar Symfony is duidelijk wel overrated vind ik. Een goed spel maar ik word er steeds bewuster van de Circle of the moon beter is ....

Edit 3:
    http://www.vgmusic.com/music/console/nintendo/gba/CV_CotM-_Chapel_Tower.mid
    moest werkelijk even slikken _O_

eindgevecht:
    http://www.youtube.com/watch?v=d95BsFa5ei0
    ( ik had die kaart combinatie niet dus ik was er letterlijk een half uur mee bezig na 30 pogingen )

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  6. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje zoet met deze game en vindt hem best pittig. Heb nog nooit echt zo'n spel gespeeld dus was even wennen.

Kan goed zijn dat het ergens al vermeld staat maar vraag het toch maar.

Maar ik zit weer eens voor de zoveelste keer vast. Heb nu "bijna" heel de buitenrand al ondekt maar kom niet in het midden van het speelveld. Kom na dat ronddraaiend zwaard als je beneden doorloopt een dichte deur tegen en als je bovenlangs gaat naar de bell tower weer een stenenmuur tegen waar ik niet door kan (staat een stenenmannetje tegen). Verder weet ik niet hoe ik door de die ijspegels kan naar links van de Bell tower.

Ook begrijp ik niet hoe ik aan de onderkant van het speelveld verder naar beneden kan, een houten plank ligt dan over een stuk waar je naar beneden kunt afdalen.

Kan iemand mij helpen (om geen spoilers te krijgen hier misschien een pm sturen).

7. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    @kes ik neem aan dat je al dubble-jump heb, maar kan jij ook in mist veranderen of zelfs vliegen?

Want dat heb je nodig om op die plekken te komen die jij bedoelt.

ps: Wisten jullie dat dit spel 4 eindes heeft.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik beantwoord al je vragen wel in een spoiler vakje

dat stenen mannetje dat het tegenhoudt kom je langs de andere kant nog een keer langs en dan kun je die weghalen. Als je langs de grote klok via racht gaat en rechtsboven aanhoudt ga je via clocktower daarnaar toe.

Die ijspegels zijn spikes. Je kan ergens in spel een spikebreaker armor vinden. Dan kun je er gewoon overheen lopen.

Je kan ook de vorm van een vleermuis en mist krijgen en als je dan heel voorzichtig bent en niets aanraakt kun je er ook langs.

Die houten plank is best lastig. Je moet eerst helemaal naar links beneden de merman statue pakken. Daarna verschijnt er een skelet aap bij die plank in de buurt die ontploffende tonnen gooit. Die moet je naar de plank lokken en de plank kapot laten maken met die ton. Als je daar verder gaat vind je dan ook die spikebreaker armor.[

als je niet precies weet welke plekken ik bedoel, dit is een goede kaart http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/937723/7596

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  9. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet mogelijk, je kan er alleen door met die spikebreaker armor.
    Omdat er een stukje verder een deur in de weg staat die je alleen kan openen als je tegen die deur aan loop.

10. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeelt alleen er is een klein probleempje in dit spel en dat is met die 200,6% halen.

Ik heb nou 199% en nog een paar kleine stukken van de map leeg.
    Maar op die plekken van de map pak die niet terwel ik er wel ben geweest, ik heb ongeveer een half uur lang staan springen maar ik krijg het maar niet op me map aan gegeven.

Dit probleem had de PS ook toen ik hem daar op speelde.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @DS]i[Ninja: Heb jij ooit een Castlevania gespeeld waar de zaken wel uitgebreid werden uitgelegd? Dat dingen niet meteen helemaal duidelijk gemaakt worden (maar goed ook trouwens) zou ik dus niet zozeer aan deze game maar puur aan de serie als geheel willen toeschrijven.

@RoX BoX: En, hoeveel speeltijd op de teller? Heb de game eff on hold gezet omdat ik mijn PC zojuist het ge-upgrade, maar dit weekend duikt Alucard voor een flinke exploration het tweede kasteel in. :)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    rox waar is dat wat je bedoelt die stukken?

is dat in die grotten met water aan het plafond? want dan moet je daar zwemmen als wolf zijnde met y

13. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de merman statue al gepakt maar ben nog nergens een skelet aap tegengekomen|:- . En ik kan alleen maar in een wolf veranderen, heb nog niet de skill om naar een bat te veranderen om bij de grote klok naar boven te vliegen. Iemand een idee waar ik die bat (power) skill kan krijgen??

Edit: Heb ze al opgelost

Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  14. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nou wat ik heb nog nooit geweten dat die hond kon zwemmen.
    Maar dat was inderdaad die stukken die ik bedoelde.

Raar dat die map het niet springend aan geef en zwemmend wel :confused:

Dit is mijn eind status

Map: 200,5%
    Time: 15:09:02
    Gold: 201700
    Level: 54

De laaste 0,1% krijg je bij de eind baas, die achievement heb ik nou ook.

Nou ga ik met Richter spelen.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    als je library card gebruikt tijdens eindgevecht kun je laatste procent ook saven en de eindbaas aan je logboek van alle enemies toevoegen

16. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Met Richter heb ik nou ook uitgespeelt.

Richter is vrij sterk maar ze defence is heel erg laag (soms ben je zelfs met 2x geraakt al dood) en ik vond het nog al saai om met hem te spelen, omdat het weinig toevoegt, hij kan alleen een paar moves in het hele Richter ze avontuur.

Geen levels omhoog, geen items om te equipe en geen beloning als je een baas heb verslagen.

Toen ik de Inverteed Castle zat moest ik bijna overal die special jump move doen om ergens op te komen, daar werd ik wel een beetje langzamerhand echt moe van.

Maar goed het is natuurlijk maar een extra bonus om met Richter te spelen en al helemaal als je van een uitdaging houd.
    Ik zelf heb toch liever met wat toevoegingen zodat het spel toch interessanter blijft.

Voor mensen die niet nog weten hoe je met Richter Belmont kan spelen.

Kies bij File Select "New Game" en dan type je als gebruikers naam (Richter)
    Dan begin je gelijk bij de ingang van de kasteel met Richter Belmont.

En BigSyke nog bedankt voor je tips.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    geen dank, weet hoe vervelend het is om zelf vast te zitten.

en over richter:

als je hem moelijk vind, probeer wat life max drankjes ta pekken, dat scheelt een hoop.

en als je als item holy water hebt, kun je met y hydro storm doen, waar eindbazen zeer slecht tegen kunnen

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je C SotN uitspeelt kun je met Richter spelen en dus ook met de Vampire Slayer.

Beste game aller tijden btw imo! Weet nog niet of ik hem download aangezien ik de Limited Pal versie al heb en die heeft me veel geld gekost.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij Dracula aangekomen op level 44, kan ik hem killen ? En heeft er iemand een tip ? BVD !

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270

Deel Deze Pagina