Cataclysmic World Floods Expected

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Messenjah, 8 mrt 2003.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Aloha, in het Offtopic forum was hier al een thread over, hoop dat deze niet gesloten wordt, aangezien dit toch wel een beetje actualiteit is.

www.8march2003.com

Ik zal even uitleggen waar het over gaat:

Vanaf november 2002 post een persoon, "HM", regelmatig stukken tekst over zijn belevenissen. Om het kort weer te geven: hij ging wandelen in de bergen, vond een verwoeste camera, ontwikkelde de foto's. Op de foto's zag hij dingen die een enorme schok zouden moeten brengen door de hele wereld. Hij had de datum 8 maart 2003 gekozen zodat zijn ontdekking dan genoeg tijd zou hebben om publiciteit op te bouwen. Op die datum zou hij de foto's op zijn site posten. En dat heeft hij vandaag ook gedaan.

Lees het maar.

disclaimer

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zie er eigenlijk niet echt iets in wat zou nou dat schip moeten voorstellen?

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
  4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    het regent wel een veel idd :)
    scary:{

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ik kan er geen schip in zien..leg is uit..en die link van www.8march2003.com doet het ook niet..8)

[edit] nu doet ie het wel..:D[/edit]

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij doet die link het wel hoor. :p, het zou moeten gaan om het smelten van het poolijs, en een geheime organisatie heeft de "Ark II" gemaakt, om 1000'en mensen en dieren te redden.

edit: braaf:+

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    kheb ook ff een stukje gelezen...kvind het maar een raar verhaal hoor..en wij als "neder landen=laag land" zouden dan toch wel van die verhoging moeten merken toch??:D

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik verwed er mijn xbox voor dat mountainsub.com van dezelfde gast is om het nog echter te laten lijken. Check het maar hij gebruikt dezelfde woorden (pylons, terwijl iemand anders hier waarschijnlijk niet het woord pylons voor zal gebruiken). Ook vind ik de url keuze erg verdacht veel van elkaar weghebben.

9. xforz

xforz Guest

Dit zou je moeten zien als je gelemaal zou inzomen op het blouwe "schip":

Dat kan echt nooit en al helmaal niet zo duidelijk

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Kan wel hoor, met goede apparatuur die 1000en euros kost kan dat makkelijk

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    nou dat cameratje zag er niet zo duur uit, ik denk dat dit gewoon een publiciteits stunt is, die kerel heeft gewoon aandacht nodig en laat je telkens wachten!!

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    met fotovergrotings apparatuur he, inzoomen op een foto, pixels verduidelijken. dat soort shit. tuurlijk is het nep, staat in de disclaimer, maar toch erg vet:D

13. xforz

xforz Guest

Ja die gast kan iig erg goed schrijven, toen ik het voor de eerste keer zag(2 maanden geleden ofzo) wilde ik alles lezen wat hij had geschreven:9

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ja he, ik vond het toen echt kut dat ie zo langzaam update..., maar hij moest natuurlijk rennen voor de mensen in zwarte pakken!

15. xforz

xforz Guest

oja tuuurlijk:+

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    het is nu ook nog niet, komt pas over een tijdje:+. als er een meteoriet inslaat, en de aarde helemaal omdraait ofzo dat noord oost wordt enzo, en de poolkappen smelten, denk je dat nederland dan snel onderwater ligt? of gaat het geleidelijk:+?

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Haha dat er mensen zijn die dit geloven :+

Das net zo naïef als denken dat we allemaal van Adam en Eva afstammen :D

Maar nu we toch op de godsdienstige toer zijn :), even over die naam:

Lijkt me duidelijk dat hiermee verwezen wordt naar de Ark van Noach. Deze geheime sekte heeft dus een tweede ark gebouwd, omdat ze denken dat de zondvloed eraan zit te komen. Ja, en in het jaar 2000 zou de wereld ook al dertig keer vergaan moet zijn 8)

Maar over die tekens, waarvan de maker van de website zelf niet weet wat ze betekenen. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik weet wel dat het getal 7 heilig is in de christelijke kerk. God schiep de wereld in 7 dagen, er waren 7 dwergen, bladibla, dus die 7 zal vast voor iets heiligs staan. Die golfjes stellen natuurlijk het wassende water voor. Wow, daar is over nagedacht! ;)

Maar goed, op zich origineel gevonden, maar wel een grote hoax. Wel veel moeite om een grap uit te halen zeg.

* Kijkt naar buiten * Oh oh, het begint te regenen. Het zal toch niet........

:+

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wahahah 7 dwergen! 8)

Even serieus, is er nog iemand die hier enige waarde aan hecht? :confused:

19. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er niet 7 zeeën ofzo? Of de 7 wereldwonderen? Of waren dat er 6? Misschien zijn er wel 7 plekken waar hij te water gelaten wordt! Misschien wel hier in Zandvoort! Of op de wadden!

:eek:

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ja ik...

niet dat ik het geloof, maar die gast heeft gewoon smaak voor verhaaltjes. Hij ken 't mooi vertellen, daarom hecht ik er waarde aan, ik zie het niet als gevaar maar als enteraining, net zoals ik een boek lees.

- 1 van de eerste dingen die ik vandaag heb ik gedaan was 8march2003.com gecheckt :+ :D

Deel Deze Pagina