Ik ben opnieuw begonnen aan het spel en dit is nu het enige spel wat ik speel. Dan merk je dat je echt snel beter wordt. Bijzonder spelletje. Ik ben nu op normal bij nacht 5. So far so good. Bij nacht 3 was er trouwens een erg rare techniek. In het korte demo-filmpje klom de schaap ineens recht omhoog langs allemaal niet beweegbare blokken (die bruine met die koppen er op). Kan dat? Ik krijg het niet voor elkaar. edit: deze bedoel ik, je ziet hem direct in de eerste 20 seconden http://www.youtube.com/watch?v=I3C-EjjkLwQ edit2: lama, het staat al in de comments en is er een manier om alle technieken te reviewen?
afgehaakt bij nacht 6 stage 3....de moeilijkheidsgraad gaat ineens door het plafond. Wat ik ook doe, ik kom het beginstuk niet voorbij. Zonde, want de zin om verder te gaan is ook zo goed als verdwenen.
Youtube erbij nemen anders? De moeilijkheidsgraad is echt de dealbreaker in deze game. Als de tijdsdruk er bv niet zou zijn was het misschien nog leuk, maar dit overschrijdt de grens van uitdagend naar irritatie. En dan speelde ik op easy.
Je trots gewoon opzij gooien en je door de levels heen worstelen met hulp van guides. Nu je zo ver bent is het zonde om te stoppen. Of het verhaal moet je helemaal niks boeien natuurlijk.
Ja maar als je echt geirriteerd en gefrustreerd bent door dit spel maar het verhaal boeit je wel dan kun je toch beter een guide gebruiken?
Meh, ben net wakker. Ik las je post niet 100% over: "Je trots gewoon opzij gooien en je door de levels heen worstelen met hulp van guides. Nu je zo ver bent is het zonde om te stoppen. Of het verhaal moet je helemaal niks boeien natuurlijk. " Ik begreep je verkeerd, my bad.
Ghehe. Toch zonde dat ik de game niet meer in huis heb. Had hem destijds geleend van Arti maar ik zou 'm toch wel opnieuw willen spelen maar dan met andere keuzes.
Als ik hem op easy zet moet ik a) nog een save hebben voor nacht 6 aan b) stage 1 en 2 weer overnieuw doen c) mijn trots aan de kant zetten...een spel op easy spelen ?! Vooralsnog ligt het spel even niks te doen. Het rare is, is dat ik tot deze stage ook gewoon het idee had dat ik met goed nadenken en proberen echt verder kon komen en het ineens afgelopen is.
Daar heb ik ook wel eens moeite mee, om een spel op easy te zetten. Alsof je een klein kind bent ofzo. Feit is nu eenmaal dat 'easy' in het ene spel moeilijker is dan 'hard' in het andere. En Catherine is gewoon enorm pittig.
Als ik de game serieus ga spelen (had de game even gespeeld, maar ja, toen had ik Persona 4 op Vita...dus helaas geen tijd meer voor deze) zet ik de game ook op easy. Niet zozeer omdat de game moeilijk is, maar puur omdat ik een hekel heb aan puzzelen....en dan is easy wel een goedmakertje.