je premium download kan je dan toch opnieuw gratis downloaden? en hoe krijg je je gamertag er eigenlijk wee op? schandalig dat de gemiddelde xbox het maar 2 jaar doet, voor dat geld mag je toch wel iets meer kwaliteit verwachten
Yup. Met Account Recovery De gemiddelde Xbox? Dus dat zou 1 op de 2 Xbox'n zijn. Oftewel, je zit uit je nek te blaten.
ok, gemiddelde is mischien iet wat overdreven. maar als ik lees in verschillende threads hoeveel mensen hun xbox al ter reparatie hebben moeten opsturen. er zijn volgens mij weinig xbox'en van de lanceerperiode die het langer dan 3 jaar gaan volhouden...
Graveheart, ik kan het mischien mis hebben maar ik heb toch het idee dat Gaizka gelijk heeft ik ben al met mijn derde Xbox bezig overigens prima service van Xbox maar als ik nu buiten de garantie kom en ze doen moeilijk dan weet ik niet of ik er nog 1 ga kopen dan kunnen ze van mij waarschijnlijk de hartelijke groeten krijgen
regel 1: gaizka heeft altijd gelijk regel 2: die laat zoch raden maar ff serieus, er zijn idd veel xboxen met problemen, en dat vind ik een kwalijke zaak mcnamara: met ninja heb ik ook weleens dirty disc error's, niet vaak echter