cd rom slaat iedere keer vast?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door duuvelke, 31 okt 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Bij Splinter Cell is het een bekende bug, ligt aan het spel zelf, niet aan je Xbox of dvd. Slechte zaak, had liever dat ze een patch ervoor zouden uitbrengen ipv nieuwe levels...

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij loopt hij echt super vaak vast, ook met spellen die net nieuw zijn geeft hij die foutmelding aan van' the disc is dirty or damaged' En als ik meer dan 1,5 speel wordt hij sloom en gaat hij stotteren. Als ik bijv. MM3 link, doet mijne er 3 x zo lang over om te laden, dan die van een vriend van mij...

Oh ja, mocht ik hem opsturen naar Microsoft, moet ik dan al me gegevens op een memory card opslaan?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat is wel handig ja. Want ze kunnen je een nieuwe xbox opsturen als de jouwe niet meer valt te repareren. Maar het nadeel is dat 9 van de 10 spellen niet memory card compatibel zijn. Op de achterkant van het doosje van een spel of ie wel of niet compatibel is.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik weet het, maar vaak kun je je gegevens gewoon via je dashboard kopieren. Toch maar is opsturen...

5. duuvelke

duuvelke i'm a x-box girl

Leuk Bevonden:
    0
    mijn dvd was dus kapot ik had nog garantie dus hebben ze hem gratis gehaald en gemaakt en trug gebracht

die schoonmaak dvd had dus niks geholpen

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat ga ik ook maar doen. Je hebt toch 2 jaar garantie?

7. duuvelke

duuvelke i'm a x-box girl

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is wel
    gewonn microsoft bellen

Deel Deze Pagina