Xenior je heb een maatje erbij denk hij is het met je eens ja Cyberpunk daar heb je gelijk in maar ik zat gewoon zo erg te twijfelen tussen die 3 maar met jullie steun kom ik er wel uit
Punkster schopt kont! Maar dat wist ik al voor deze draad hoor. Buiten het feit dan dat ie nu Deathrow praat poept en eet. Enneh..Proxi, TS2 kopen, niet jouw spel->ruilen tegen Deathrow. Of andersom voordat Cyberpunk weer reageert. Als je het dan lief aan me vraagt kan je hier toch ff kijken wat je van CDS vindt, geen probleem. Wel na vrijdagavond want dan gaat ie voor het eerst in me doos.
Laten we dat maar niet doen, ik verkoop in principe nooit wat. Moto GP was omdat ik toen een NGC wou hebben en ik al heeeel veeeel had gekocht die maand. Heb er 5 verkocht van de...kweenie 20 ofzo. En vond er allemaal niks aan behalve Moto GP. Ik heb er nu ong.16 en op Obi na allemaal goede spellen, geen bloodwakes/azuriks e.d. Ik verkoop wel 's wat door, das wat anders natuurlijk, beetje geld maken.
Bwhahahaah, jij wou weten wat je leuk vond. Mijn idee was, jij komt langs voor een half uurtje om te kijken wat je ervan vindt, dat bedoelde ik. *Wel lief vragen natuurlijk.
Owzz haha ]:- Ik had helemaal verkeerd begrepen Enneh..Proxi, TS2 kopen, niet jouw spel->ruilen tegen Deathrow. Of andersom voordat Cyberpunk weer reageert zei je Ik dacht dat ik TS2 kon kopen bij jouw en als ik hem nie leuk von kon ruilen bij jouw voor die ander haha tja je hoeft nie blond te zijn om sommige dingen niet te snappen
Bwahahhaha, ik snap het. Bedoelde dus dan tjek je die 2 games via de FRS en CDS hier. Evt. als je TS2 eerst haalt kan jij die aan mij laten zien en als je die niet wilt ruilen tegen Deathrow(bij de FRS dus) kun je die ook even hier bekijken. Tadaa!! Ik ben te goed gewoon! Ik lijk fuckin' Mona wel, hejje een prob...xenior lost 't op! Bwahahahahhahahaahaaa!!! Koele slagzin.
Ik hoop niet die mona van dat toetje. Ik kon ff geen andere bedenken namelijk haha maar daar wil ik nie op lijken Maar ik snap het nu. Da vin ik toch al een hele prestatie van mezelf ik zat zelf ook te kijken bij die dvdcrave ofzo in australie daar kan je ze ook best goedkoop kopen alleen heb ik geen creditcard ]:- want zit te kijken als ik ze daar koop kan ik er misschien 2 kopen van de 3 alleen moet ik ff kijken hoeveel geld er bij komt als ik daar bestel
Das nie veel is misschien ook wel een leuke optie moet ik ff pa lief aankijken of hij wil betalen met zijn creditcard zal wel eerst ff goed nadenken voordat ik miskopen doe hehe want ik wil fifa2003 straks ook volgens mij raak ik verslaafd
Ik ken het, ik ken het... Koop mezelf ook helemaal suf op zoek naar vet vermaak. Nu moet ik echt echt echt van internet afgaan...
haha je Xbox roept je zeker?? maar is goed ik spreek je nog wel keer haha niet teveel spelen he krijg je vierkante ogen van
haha ja dat kan natuurlijk ook die zijn ook belangrijk hoewel de Xbox op plek 1 staat bij jouw geloof ik
Ik ben het weleens vaker met The Kseen eens.. Is één van de DUDES op het forum.. Maarre no problem man.. Ik hou ook van jou... Maarre. Deathrow is zeker coole game.. TS2 ook.. En CDS ook.... Maar van mijn Deathrow zal ik blijven houden.. :{ "Neemt hapje Deathrow" Gaat naar WC... "poept Deathrow uit, onder het lezen van Deathrow Handleiding..." "gaat Deathrow spelen"