1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

CD's ontbreken in beleid Xbazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Alex V, 8 mrt 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dat is dan toch ook dubbel. Dan zeg je dus dat DVD's niks met de xbox te maken hebben. Daar kan ik inkomen.OK: maar sta ze dan ook niet toe. Als je DVD's toestaat moet je Cd's ook toestaan. Je moet consequent zijn in je beleid. En ik vind zelf dat dvd's er niks mee te maken hebben, maar microsoft heeft met de dvd kit en de cd's onder het gamen dit er zelf mee verbonden waardoor het wel een onderdeel is geworden van de xbox. Het is dus onderdeel van xbox en hoort daarom dus thuis op xbazar.

Als je dan dus beslist om DVD's en andere xbox verwante dingen toe te staan, moet je dat wel overzichtelijk doen zoals ik straks al eerder zei d.m.v. opsplitsing. Wil je dit niet moet je consequent zijn en puur en alleen xbox hardware en software toestaan vind ik.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  2. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje offtopic, maar gefeliciteerd Pejannl dat je een promotie hebt gekregen naar admin.

/Mod Doe dit a.u.b. per pm, je hebt in de munch-vertrek thread ook al voor een slotje gezorgd dankzij je offtopic... Darkwing

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat mij betreft mogen dvd's en ook muziekcd's gewoon in Xbazar worden aangeboden. Of dat gelijk betekent dat Xbazar moet worden opgedeeld: nee. Vooralsnog kan het prima zoals het nu is: alles bij elkaar.

4. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Dus CD's mogen wel? 't Zou raar zijn als inderdaad DVD's wel mogen, en CD's niet...:{

Mag dan mijn thread weer open worden gegooid?

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=48593

5. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mods aanwezig die zich met problemen en opmerkingen bezig houden?:confused:

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja goede vraag. Eerst wordt gezegd dat het wel mag om cd's aan te bieden, en nu wordt ook mijn thread dichtgegooid. Krijg net een pm dat het toch niet wordt toegestaan :confused:?????? Waarom dvd's wel en cd's niet dat is echt krom...DVD's en Cd's zijn erg vergelijkbaar... ze zijn allebei even xbox gerelateerd. Wat vinden jullie hiervan?

Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Niks zo veranderlijk als het weer & Darkwing's :+ Nee, ik heb het aangekaart in het mod-hok en zodra we eruit zijn passen we het beleid aan. Blikkie geduld aub *)

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
  9. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    We wachten af. :D

10. MakMan

MakMan Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    En modjes, zijn we er al uit?

11. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat ik nu een beetje genaaid word
    er mogen geen dvd's meer verkocht worden op bazar

ik gebruik mijn xbox 90% als dvd speler en 10% als game console
    en koop daarom ook veel dvd's op bazar

en zo zullen er wel meer zijn
    waarom jullie dit gedaan hebben ???????????????????

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom staat toch duidelijk uitgelegd in deze aankondiging...

13. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik al gelezen
    maar dan nog

persoonlijk vind ik dat jullie een stuk van de xbox in een donker hoekje gaan duwen(dvd gedeelte wel te verstaan)

en nu is het dvd en strak mogen we ook geen controllers of consoles verkopen ,of in andere tread met bepaalde onderwerpen komen.

zal wel de enige zijn die zo denkt lol

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is dat nou weer voor onzin? We willen ons juist beperken tot games-gerelateerde artikelen, dus consoles, console-hardware en games. Dus uiteraard wel controllers en dergelijke. Ook van andere consoles. Cd's en dvd's hebben we geschrapt om één lijn te trekken. Dvd's is niet games-gerelateerd, en wordt dus niet meer toegestaan. Hetzelfde geldt voor cd's, netwerkapparatuur (routers e.d.), televisies enz. enz.
    Het lijkt me dat hiermee duidelijk is wat wel en wat niet verkocht mag worden in xbazar.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor Slicer, maar nu overdrijf je gewoon. Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat je nu hier niet meer aan je dvd's kunt komen, maar zo groot was het dvd aanbod op X-Bazar nu ook weer niet. En als je dan die paar threads bekeek dan zag je gewoon dat er niet veel succesvolle deals werden afgesloten en dat een groot gedeelte van de posts uit kicks bestond.

Zolang de mensen hier hun games maar kunnen ruilen, kopen en verkopen zal de meerderheid het eerlijk gezegt niet veel uit maken volgens mij. En tegenwoordig kun je dankzij allerlei aanbiedingen in winkels en goedkopere online sites met gemak aan goede films komen voor een aardig bedragje. :)

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Controllers staan totaal niet in verband met dvd's, dus ook geen reden om te gaan verbieden. Ik kan dan ook niet begrijpen waar je die conclusie ineens vandaan haalt. :eek: Daarbij waren dvd's zo populair nog niet.
    Dat jij je Xbox gebruikt voornamelijk om dvd'tjes af te spelen wil niet zeggen dat iedereen dat doet, laat staan het meerendeel. Kan me het eigenlijk ook niet voorstellen: Iemand met 3 Xboxen om dvd's te kijken - Voor wat minder pleuro's heb je 1 Xbox en 2 dvd spelers. Als je geld te veel hebt hoef je ook geen dvd's te ruilen ;) :+

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hmmm.... Interessante suggestie... 8)

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    En mag ik dan wel een Microsoft Xbox Wireless Broadband Adapter te koop aanbieden? (Dat is een wireless netwerk client) :+

19. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat jullie en nu vooral dioga snel conclusies trekken

bv wie zegt dat ik ruil
    en wie zegt dat ik die xboxen zelf heb gekocht

en jij vind controllers niet in verband staan met dvd's ,
    maar zo vind ik dvd's wel weer in verband staan met xbox.

dat op een site van nintendo geen dvd's mogen verkocht worden kan ik begrijpen
    ik had het denk ik normaler gevonden als jullie hadden gezegt dat er geen andere spullen als xbox spullen verkocht mochten worden,dus geen ps2 en nintendo shit

ff oftopic
    jullie modjes laten me aan die bobbies denken van vroeger
    als er een in moeilijkheden was blies hij op een fluitje en de rest kwam ter hulp hahahahahaha cool

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hoorde ik daar een fluitje? :)

Probleem met dvd's was dat het vragen opriep tenopzichte van het xbazar beleid.
    Tuurlijk kan je een dvd in je xbox stoppen, maar dat kan ook met een cd. Dus waarom dvd's wel en cd's niet.
    Maar als we cd's toestaan omdat het in een xbox kan krijgen we de vraag b.v. waarom hubs dan weer niet? die kan tenslotte ook aan een xbox aangesloten worden.
    Om die onduidelijkheid te voorkomen is dus besloten om het heel duidelijk alleen game related te maken.

Deel Deze Pagina