Klopt dat dat de nieuwste is. Volgens mij is degene met de cover van de Sims alweer 3 maandjes oud [???] En het nieuwste nr. komt de 27e volgens mij. Ontopic: De game Pharaoh, die hier volgens mij al gepost is, is bijna hetzelfde als Ceasar volgens mij. Je speelt nu alleen met de egyptenaren. Het is erg leuk als je het mij vraagt, maar ik denk dat ik mijn kast in moet duiken wil ik hem nog vinden... :{
Ik zou op zoek gaan naar Zeus: Master of Olympus of Pharaoh. Dit lijken het meest op Ceasar 3. Jezus wat brengt dit weer emotie in me los. Dit is mijn alle eerste RTS geweest. Misschien dat Settlers ook iets voor je is.
anno 1503 is ook een spel dat niet om oorlog draait. je kunt wel oorlog voeren maar dat hangt echt alleen van jouw af of jij oorlog gaat voeren. vet spel. is pharoah trouwens ook hoor.
Misschien is een demo downloaden om te kijken of 't wat is /Edit: Dan ga ik wel is naar demo's van die 3 opzoek (of huur ze is...)
pharao, ceasar, en zeus, zijn toch dezelfde spellen alleen steeds een stukje uitgebreider en in een andere omgeving? zo heb ik dat tenminste altijd ervaren. wil overiggens niet zeggen dat ik het geen leuke spellen vind.
Idd, anno 1503 schijnt erg goed te zijn. Een maat van me is helemaal in to dit soort pc games. Ik vraag het binnenkort wel ff aan hem welke hij goed vind.
www.anno1503.com is de site geloofk, kheb anno 1602 ook gehad maar draait niet meer op xp dus heb ik 1503 aangeschaft... en je hoeft niet oorlog te voeren maar je kan het wel doen...tijdje echt verslaafd aan geweest ... paar uur per dag minimum
emperor, dat gaat toch over China? Ik heb liever eentje met Japan en niet China . Ik ga ook maar eens Anno 1503 proberen, lijkt me wel een leuk spel. Sim City 4 hebbik ook maar vindik te moeilijk, ik krijg ALTIJD negatieve cash flow.. irritant!
Over ceasar is niet meer te vinden op de sierra.com site nergens te downloaden (kazaa ook niet) Mja, anno is gaan lenen bij de bibliotheek ofzo