Censuur XBW

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nnex, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je begon zo aardig, met melden dat censuur wordt gepleegd over een nieuwsbericht. Daar had je opzich best een punt. Waarom mag niet meegedeeld worden als iets gekraakt is? In de krant worden ook misdaden en hele rechtszaken behandeld. Mi zou dat nog best onder nieuwsgaring kunnen vallen zolang, zolas je ook zelf inzag, je maar niet specifiek gaat aangeven waar de buit te vinden is.

Helaas ga je in je laatste posten steeds verder van je standpunt af, met deze post als dieptepunt. Dit gaat enkel over eventueel spelen van de beta, niets meer met nieuwsgaring te maken. En dat is dus ook de reden dat er stevig wordt gemodereerd. Je geeft aan vanuit een idealistisch standpunt zaken aan te brengen, maar praktijk wijst uit dat dat idealisme schijn is, jammer...

2. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens, jongens...censuur, dictatuur, onderdrukking, communisme.....Ga alsjeblieft even terug naar school om de betekenis hiervan opnieuw te leren. In godsnaam roep niet zomaar dingen die nergens op slaan. Nederlanders hebben het idee dat ze, doordat ze het recht hebben over al een mening over te hebben, dan ook maar altijd gelijk moeten krijgen. Allen zo jammer dat het uiteindelijk meestal leidt tot een patsstelling waarin mensen hun gelijk bijna opeisen. Regels van dit forum waren al duidelijk toen je lid werd. Er zijn genoeg andere fora waar je wel hierover kan praten dus doe dat lekker daar.

Ik kan me zo irriteren aan die threads waarin zogenaamd alles ter discussie gesteld mag worden. Je mag best je mening geven maar ga a.u.b. niet met oneigenlijke argumenten strooien alleen om je gelijk te eisen.

Onderdrukking, communisme etc. zijn absoluut geen termen die behoren in een discussie over illegale software/games/muziek. Het feit dat tegenwoordig dit allemaal zo ingeburgerd lijkt te zijn is nog steeds geen argument dat dit ook normaal en dus bespreekbaar moet zijn. Mensen, kijk soms even verder dan je ego groot is en probeer zelf te bedenken waarom iets is zoals het is en accepteer dat.

Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  3. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, you'd better get that sand out of your vagina. Seriously.

4. nnex

nnex just NNEXíng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    het is vrij jammer dat je angstvallig bent gaan lopen zoeken naar posts om je mod vriendjes in bescherming te nemen en mijn standpunt af te kraken.
    het feit dat ik eerlijk toe geef dat als ik zomaar ineens een copy in m'n handen gedrukt krijg, dat ik hem dan echt wel even ga spelen doet niks af van mijn standpunt.
    je maakt jezelf wel erg ongeloofwaardig als je nu gaat beweren dat jij hem niet zou spelen als je hem nu in handen kreeg.
    ik heb daarom op expres erbij gezet dat ik hem dus NIET ga downloaden.

je slaat de plank dus weer helemaal mis, beste vriend, maar toch leuk geprobeerd.
    ga nu maar weer fijn censureren ofzo want stel je voor dat iemand leest dat wij iets uit het nieuws bespreken...foei, stoute forumusers...... 8)

---NNEX---

5. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    pimpmaster....toppie! had het zelf niet beter kunnen zeggen _O_

---NNEX---

6. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Behalve 'proberen' om populair of quasi-grappig te doen, zou je misschien ook een poging kunnen doen om inhoudelijk te reageren

7. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    1 keer spelen met singleplayer 1 of 2 levels en weggoien die handel!

8. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke en laten we dan nu weer proberen ontopic te gaan en niet elkaar beginnen uit te schelden voor weet ik veel wat? shall we?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :{

10. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    :D

Ik ga niet naar die franze zooi luisteren kom op zeg! dat houd ik geen 2 uur vol!
    8)

11. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    als jij eens eerst goed zou lezen dan had je opgemerkt dat de reden dat ik tegen de censuur inging was om bespreekbaar te maken waarom iets lulligs als dit gelijk geclosed word.

---NNEX---

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou microsoft mischien een beloning geven aan mensen die de gast kunnen aanwijzen die hem gelekt heeft?

13. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zucht. Ik heb het toch niet alleen over de term censuur? Ik heb het ook over uitdrukkingen als communistisch en onderdrukking. De toon waar een thread dan naar toe gaat is in mijn ogen verkeerd. Het is goed om te bespreken waarom iets wel of niet verwijdert wordt door de mods aangezien er grijze gebieden zijn en datgene wat jij aanhaalt is er 1 van. Ik zie echter een ontwikkeling in deze thread die afgaat van de oorspronkelijke discussie en daar reageerde ik op.

14. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    precies..gewoon ff een leveltje testen..beetje de feel vand e game krijgen.
    niet iedereen was namelijk zo gelukkig de game te kunnen testen op bv. de PU gameplay.

beetje vaag dat sommige mensen hier het heilige boontje gaan uithangen en durven te beweren dat zij dit niet even zouden testen als de mogelijkheid daar was.

---NNEX_--

15. PimpmasterB

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, het gaat ook niet over de illegaliteit van gedownloade spellen, maar over de illegaliteit van het er over spreken. En dan hebben die termen wel weer betrekking op deze discussie. LEZEN

16. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    laat het ff weten dan....ga ik gelijk zoeken :D

---NNEX---

17. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lees mijn laatste opmerking 2 boven die van jou.

18. nnex

Leuk Bevonden:
    0
    Word! 8)

19. PimpmasterB

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ergens niet over mag praten, noem ik dat toch echt onderdrukking. Hippie !

20. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien ze hebben wel een e-mail adress vrij gegeven waar je tips naar microsoft kan sturen!

kweet niet cker hoe die e mail is maar volgens ,mijn iets van

Piracy@microsoft.com

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina