1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog zo'n free trail gedoe bij m'n retail versie van topspin gehad.. ligt tot op heden nog steeds ongebruikt in het hoesje.. iemand intresse anders ga ik er een vliegtuigje van vouwen..!

    Groeten..
     
  2. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    maak er iemand gelukkig mee.klik
     
  3. Mukha

    Mukha Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: bericht

    Inderdaad, ik had verwacht dat zij een mailtje alleen voor xboxlive stuurden, heb simpelweg over die zin heen gelezen. Gelukkig kun jij wel begrijpend lezen :)
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: Re: bericht

    Ja, het ziet er ook uit alsof het een e-mail speciaal voor Xbox Live is, maar de maker van dit stukje proza heeft toch wat enthousiaster geknip-en-plakt dan hij had moeten doen...
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik heb sinds 3 december 2 maanden gratis XBL. kan iemand me duidelijk uitleggen hoe ik de boel opzeg en mn volgende kraskaart kan aanmelden?
     
  6. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik belde net de xbox service en toen zei een man dat ik wel kon verlengen met een 2 months trail kaart.

    Ik krijg net de warning toen ik de code van een 2 months trial invoerde dat ie code alleen bedoeld is om nieuwe accounts te maken???

    Dus ik kan niet verlengen met een 2 motnhs trial code?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, je kan niet met een 2 month Trial ... diegene bij de Xbox Live helpdesk had het fout (vast een uitzendkracht)
     
  8. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    oh....

    Stel dat ik nu betaal voor een maand, en op het einde van die maand mijn account verleng met een starterspakket, kan dit???

    En het klinkt stom maar:

    Moet ik dan de kosten van het starterspakket en per maand blijven betalen??? Of stopt het per maand betalen als ik em verleng???
     
  9. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraag : ik heb 2 maanden trial gekregen bij pgr2 alleen kan iemand me duidelijk uitleggen hoe je nu in gosnaam online gaat het lukt me voor geen meter !! de kabel zit erin en hij kan wel connecten heb men ip ook al ingevuld...help
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm wat is de foutmelding ... welke provider ... enz? Kortom probeer zoveel mogelijk info te geven die je al hebt ... dus zelf modem type en hoe je je connectie gemaakt hebt ... dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen
     
  11. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    moet ik trouwens bij deze 2 maanden trial ook men credit card nummer geven ?
     
  12. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  13. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    oh dan laat maar zitten
     
  14. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen creditcard wat moetik nou??

    ikheb het massive pack gekocht en daar staat 2 maanden gratis xbl nou kabel er in naam,code,vraagt dat ding om een creditcard nummer maar die heb ik niet wat nu?????
     
  15. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zal het dan nog even uitleggen als ik create a new account doe dan staat er connot connect to xbox live en dan staat er do ou want to troubleshoot ofzo wat moet ik dan doen ??
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk eerst is Yes, kijk dan wat er niet lukt, en post het dan hier, dan kunnen we er misschien iets mee.
     
  17. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0

    heb je het tegen mij??
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een credit card nemen ... of je free trial aan iemand anders geven die wel een credit card heeft
     
  19. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe?(een card nemen)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de centralle credit card thread ... daar staan enkele banken die credit cards aanbieden .... je moet minimaal 18 jaar zijn volgens mij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina