1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, dan zouden ze wel heel veel verlies maken, mijn kaartje is trouwens weg...

2. nlgamer

nlgamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al gevraagd. Maar kan ik aan de actie van die gratis games mee wil doen en toch eerst mijn 2 maanden abbonement gebruiken?

Dus dat ik na 2 maanden mijn Subscription Code verander in de Subscription Code van de starter kit.

3. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Ik het net de volle 15 pagina's doorgelezen, maar ik wilde graag nog een paar dingetjes helder krijgen:)

Mijn plan was tot nu toe:

Met trial code eerst twee maanden xboxlive proeven(met internet etc zit het allemaal wel netjes)

Als de twee maanden om zijn dan kiezen om door te gaan door de code van een nieuw starterkit in te voeren.

Dit is dan toch de goedkoopste manier om de trial te gebruiken en ook de headset te hebben(deze twee niet tegelijkertijd aangezien ik dan de starterkit pas later aanschaf), want als ik het goed begrijp kan je ook (zonder iets te doen na de trial) gewoon 60 euro af laten schrijven, en dan heb je een jaar lang abbo, maar geen headset. Terwijl als je voor 60 euro een starterkit koopt, je een jaar abbo hebt met wel een headset.

Dus:

Is het van uit een financieel oogpunt slim om eerst de trial te gebruiken, en dan met de code van een nieuw starterkit het abbo te verlengen(met behoud van gamertag en stats etc) ??

Ik hoop dat mijn vraag enigzins duidelijk is:).

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ha, wat een lang verhaal. Ik zal net zo'n lang antwoord geven: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :+

Ik denk zelfs dat het op deze manier veel slimmer is dan 60 euro van je cc af te laten boeken. Als je nml een beetje rondkijkt op internet kun je makkelijk een starterskit voor minder vinden.

(Hint: www.gcshop.nl, zoeken op 'xbox live')

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    maar dan moet je wel een game erbij bestellen. Ik heb een vraag:

Welke 2 months trails zijn nou geldig? want ik heb hier 2 kaartjes liggen, vandaag binnen gekregen (van gcshop.nl) maar die zijn geldig tot 31/3/2004, dus niet meer. Maar de actie is verlengd, en ik ben nog geen andere tegen gekomen, dus misshcien kun je ze nog gebruiken. Weet iemand dat?

6. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Kom je op 1 manier achter: Proberen:D

edit/: O nee, op 3 manieren:eek:

De 2e: Bellen:D
    3e:d mailen:D

Laatst bewerkt: 17 apr 2004
  7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    er zijn nieuwe kaartjes uitgebracht, en die zijn geldig tot september, dus het lijkt mij dat de oude niet meer werken.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    :confused: Die heb ik dus net nieuw opgestuurd gekregen. Ik heb toch al live dus mij boeit het niet, maar een vriend van me wel. Ik hebe r dan nog 1 liggen. Ik zal het melden als hij het nog doet.

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    wie heeft er een live kaartje voor me die geldig is tot september???
    alvast bedankt ;)

10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    ff een vraag die denk ik al geweest is maar ik heb echt geen tijd om 16 pagina's door te lezen:

Ik heb een Maandkaart... die wil ik gebruiken om gewoon spellen uit te proberen op live omdat ik anders m'n stats verkloot, ik heb ook een jaarabbo... maar na die 2 maanden, hoe zeg ik dat dan op etc... kan dat of word hij dan vanzelf verlengt, want daar heb ik geen zin in

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Hij verlengt automatisch (ook nog maandelijks betalen, dus nog duurder ook :|) Dus je moet gewoon even microsoft bellen als je je trial op wil zeggen.

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt automatisch verlengd als je het niet opzegt, maar echt een probleem is het niet. Als je hem geactiveerd hebt krijg je een mailtje en het wordt gezegd wanneer hij verloopt dus zet het op je kalender en bel op die dag of een dag eerder naar 0800 023 3894 dan zeg je dat je je trial abbo wil opzeggen vragen ze waarom je het zou willen opzeggen en wat je van de xboxlive service vindt en dan is hij opgezegd :). 1 telefoontje.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, hetzelfde geld voor mij, ik had er een die tot maart geldig was, maar toen deed het internet het slecht, maar nu is hij verlopen:'-(. Dus heeft iemand een live kaartje ook voor mij.

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Sinds de Tsunami upgrade kun je een trial abbo cancellen vanuit je dashboard. Toppie!

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zoals beloofd: Die trial card deed het nog! Probeer dus eerst je oude 2 monts trial card.

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Van voor maart? Doet die het nog? Ik zal wel is proberen.

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem niet meer nodig, ik heb hem uit de xbm.
    Tanx xbm!

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, een week geleden wel, dus het is zoiezo het proberen waard.

Ik heb trouwens nog een oude liggen, als iemand die uitproberen wilt, moet deze ff pm'en.

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  19. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm.. ik krijg binnen een paar weken sneller internet, en dan neem ik dus ook live.. wou vandaag ff proberen of die oude kaartjes nog werkten, maar dat doen ze dus (nu) niet meer.. iemand misschien zo'n nieuw kaartje over? _O_

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina