1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik binnebkort m'n 2 maand ding verleng met een starterkit kan ik dan ook ff snel m'n Tag changen....?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, dat kan niet (je moet dan je huidige abbo cancellen en een nieuwe gamertag aanmaken met je starter)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  3. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is denk ik een domme vraag, maar waarom XBOX Live ? Het blijft een M$ product en dus kost het VEEL geld.. Waarom niet gewoon xbconnect ? Iedereen heeft tegenwoordig een xDSL of cable lijntje lopen neem ik aan.. Ik zie nog niet het grote voordeel om Live te nemen.. Of zit ik gigantisch fout ? :)

    Grt 70373R
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Om maar meteen met je laatste vraag te beginnen: Ja, je zit gigantisch fout, want deze thread gaat over het gebruik van trial cards en is dus geen discussieplaats om uit te vinden of Xbox Live beter of slechter is dan Xbconnect.

    Kijk maar eens in de Index Centrale Topics in dit forum om de centrale threads te vinden. Daar vind je ook een thread tussen voor algemene discussies oiver Xbox Live.
     
  5. the_master_Tom

    the_master_Tom XBOX-FREAK

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    yu , die update die je nodig hebt voor die nieuwe 2 month trial live , komt die er vanzelf op als je op new account klikt ofzo ???
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt voor een trial abbo geen andere updates nodig dan voor elk ander abonnement en die komen allemaal automagisch op je Xbox te staan. Bedoel je dat je een nieuwe code wilt gebruiken of bedoel je iets anders? Druk je eens wat duidelijker uit, please.
     
  7. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik wou sinds net online gaan, met mijn 3 'oude' kaartjes doen ze het alle 3 niet :confused: dus nu hoop ik echt dat iemand 1 nieuw kaartje voor me heeft :mad: Ik wil hem nu zooo graag want morgen kan ik er niet meer op, moet ik gaan leren. Please ik smeek jullie :mad: pm of mail me aub een nummer naar: sweetyrico@msn.com, ik ben diegene eeuwig dankbaar!
     
  8. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb afgelopen maart een massive entertaiment pack gekocht en daar zat een 2 months free trial kaartje bij. Vandaag ging ik die is uitproberen maar toen ik me code invoerde die op dat kaartje staat zou die dat die invalid was wat moet ik doen?
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt een oud kaartje die al verlopen is. (31 maart laatste invoerdatum). Nu zijn er weer nieuwe kaartjes op de markt gekomen. Je kan dus weining doen Godsson.
     
  10. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    o oke bedankt
     
  11. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Joh, gewoon even reclameren bij Microsoft. Ze zullen je vast wel een nieuwe trial code kunnen geven.
     
  12. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als ik nu een "extra" 2 months acount maak moet ik het gewoon cancellen als de twee maanden anders word die stilzwijgens verlengd,word die nu automatich stop gezet of vragen ze mij of ik ermee door wil gaan.
     
  13. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    hee Pejannl
    hoe doe ik dat gewoon mailen?
    Of meende je t niet :confused:
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon de helpdesk bellen. Telefoonnummer staat ongetwijfeld al een keer of duizend op het forum vermeld. (hint: zoekfunktie)
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dus nu een starterkit en er zit ook zo'n Disc in..???

    Wat moet ik met die Disc kan ik ook gewoon die code in dat hoesje van die disc invullen...?
    Moet ik dat nummer in mijn Dashboard invullen..
    Wil iemand dit uiteggen...!!


    Alfast bedankt..
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Niets en ja.

    In het begin van deze thread staat meerdere malen vermeld hoe je een abonnement met een code kunt verlengen.
     
  17. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    IK quote mezelf maar. Is er ook een antwoord op?
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Je krijgt een melding/e-mail bericht en dan kan je kiezen voor stoppen of doorgaan.
     
  19. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    OK bedankt.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk ik heb ook een 2 months free trial als xtra account gemaakt (met de clanletters ervoor blablabla) En als ik het dus goed begrijp krijg ik een mail met de melding dat mijn account gaat verlopen. En dan kan ik via die e-mail het acount stoppen (want ik ga gewoon door met Mikey NL)

    _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina