1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik wilde even weten waar je precies die code kon invoeren om je bestaande gewone abonnement alvast te verlengen (edit: ) met nog een normale starterkit...

Ik neem aan bij account management, maar dan welke... ?

-pass code
    -billing
    -subscription
    -account settings
    -xbox live policies

en daarna nog wat kiezen?

Aangezien hij gelijk om de laatste 4 digits van je CC vraagt wil ik het eerst even zeker weten...

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Maar je kunt je huidige account niet verlengen met een scratchkaart of een nieuwe kit. Als het jaar voorbij is zal dat ding vragen of je wilt verlengen, en als je ja drukt wordt het bedrag dmv de creditcard afgeschreven.
    Een nieuwe kit of een scratchkaar betekend dus gewoon een nieuwe account.

3. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Pejannl zit dus te verkondigen dat het wel kan... ?

Quote:

"Originally posted by Pejannl
    Yep. Ik heb eerst een gewone account genomen op Xbox Live (met een goedkope starterskit van FRS) en vervolgens bij de accountverlenging het nummer van een tweede starterkit ingevuld (ook van FRS). Dat werd keurig als verlenging van mijn abbo geaccepteerd, dus nu heb ik met 2x30 Euri netjes een abbo voor 2 jaar. (Zo moet dat dus ) "

ik niet meer begrijp? :confused:

(edit: )

Ik heb zelf even zitten kijken, en bij account management/subscription, kun je kiezen hoe je wilt verlengen, per jaar (59,99), per maand (6,99 ofzo), of een nieuwe subscription code invullen...
    Dan zou de methode van pejannl best wel eens kunnen werken...

Iemand dat al met de trial kaart geprobeerd? Dus de trial code invullen bij een bestaand normaal abonnement?

4. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 Free Trials, maar ik kan er maar een gebruiken?
    Das ook jammer!

5. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Geef dan die andere weg joh aan andere mensen!

6. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde om er niks mee te doen, inderdaad.

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, dat is niet waar. Ik heb drie accounts met de code van een nieuwe starterskit verlengd, dus het kan wél.

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, ergens in je Xbox Live settings menu kun je nu al instellen hoe je je abbo straks wilt verlengen. De drie keuzes zijn 1: Jaarabbo, 60 euri en 2: maandabbo, 7 euri en 3: krascode. Als je de derde optie kiest kun je meteen een krascode ingeven (ook een code van een nieuwe starterskit is geldig) en meldt ie dat de volgende verlenging in 2005 moet plaatsvinden.

Ik heb gecheckt of die code correct geaccepteerd werd. Eerst heb ik een code gebruikt om een abbo te verlengen. Daaerna heb ik met die code getracht een nieuw abbo aan te maken. Xbox Live meldt dan "This code has already been used". Daarna heb ik geprobeerd om een ander abbo met die zelfde coed te verlengen en dan meldt Xbox Live eveneens dat die code al gebruikt is.

Conclusie: De code is geaccepteerd als geldige verlenging van mijn abbo.

/edit: Je kunt dat doen in het menu "subscription". Inderdaad wordt om de laatste vier cijfers van je credit card gevraagd maar dat is alleen maar bedoeld als een simpele vorm van beveiliging zodat je buurjongetje niet in een onbewaakt moment met je abbo kan gaan klooien.

9. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4

Dat is dus goed nieuws! Misschien iets voor de LIVE! FAQ?

Mijn abo is ingegaan in Juni van dit jaar, dus dan zou ik tot Juni 2005 goed zitten! Whoa!

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Krascode optie? Pas terug was dat nog onbekend of het wel zou komen.

11. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ga maar eens kijken in het LIVE! dashboard, dan zie je het staan.

Ik denk overigens niet dat het bestaan van de krascode de creditcard overbodig maakt, ze willen toch wel graag weten wie jij precies bent.

Laatst bewerkt: 21 nov 2003
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ... en premium content word van je cc afgeschreven

13. enzo

enzo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me een 2 maanden trial code geven die em toch niet gebruikt ? :) wil het gewoon eens proberen :)

Als je een hebt, PM me maar..

Alvast bedankt,
    Ronald

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoi enzo zie deze thread ... allemaal leden die jou willen helpen :)

15. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het dan ook mogelijk om je gamertag te veranderen ?

als dat niet het geval is .. dan wacht ik tot 30 of 31 maart en gebruik ik mijn trial kaartje en ga die dan verlengen met zon goedkoop frs xbox live setje :)

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, als je verlengt kun je je Gamertag niet veranderen. Daar moet je inderdaad een nieuwe account voor gebruiken en dat kun je dan doen met zo'n trial kaartje. Als je dan verlengt met een FRS kitje heb je 14 maanden abbo voor slechts €30 en nog een voco op de koop toe!

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    als je het abbonement wil verlengen kun je het beter per jaar doen want dat is goedkoper dan per maand...want per jaar is het 60 euro (=per maand 5,-) en als je per maand verlengt kost het je 6,99 euro!

dus je kunt beter voor een jaar verlengen! :{

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    zit er ook zo'n kraskaart bij PGR2? En in zo'n starterskit zit toch ook een instalatiedisc?? Wat heb je dan aan zo'n kaart zonder instalatiedisc?

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hee, inderdaad. Je moet voor Live een installatie uitvoeren en dat zit natuurlijk niet bij kraskaart.
    Hoe hebben die paar dat dan gedaan? :confused:

20. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Is geen grote installatie en die optie van xbox live kan je gewoon installeren met rainbow six 3 en splinter cell enzo.....zodat er xbox live in je dashboard komt te staan dan klik je die aan....dus het staat op de disk van de games....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina