1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Elke Live enabled game installeert het Live dashboard op je Xbox, dus je hebt die starterskit disc helemaal niet nodig.

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Maar verder is het enige wat je nog perse nodig hebt naast die kraskaart een ethernetkabel toch?. En is er trouwens ergens een lijstje waar al die games met zo'n kraskaart op staan?

Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Je vergeet de CreditCard...

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, in mijn perceptie van "samen" spelen (Let's play together, en zo) heb je die VoCo toch echt wel nodig.

Ik was vanavond aan het PGR2-en met een Rotjeknorder en toen ie eenmaal liet vallen dat ie dacht dat ik een Belg was heb ik hem met een heel hoog voicemasking stemmetje het Wilhelmus in zijn oren getoeterd... Hij reageerde daar prima op en zo ontstond een erg leuke game.

Een lijstje met kraskaartgames? Volgens mij zit er een trialkraskaart bij alle Live games die sinds oktober in de winkel zijn gekomen. Dat zijn volgens mij Crimson Skies, PGR2, Top Spin en Rainbow Six 3. Er zit ook een trial kaart bij een of twee Xbox hardware&game bundels, zoals de Xbox/Halo/MM3 bundel waarvoor op de TV zoveel reclame wordt gemaakt.

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet amped 2

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    de VoCo komt later wel. Eerst maar is ff testen of alles werkt :)

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je hep gelijk.

neempumijniekwalik :+

8. Williams

Williams Williams99

Leuk Bevonden:
    0
    Live

Graag zou ik iemand willen vragen een live code naar mij toe te mailen Ik heb een Creditcard, een DSL verbinding alleen nog geen Live :'-(

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Live

check deze link

:D

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heej Pejannl, ik heb hier wat problemen mee, zie deze thread, die heb ik aangemaakt om het probleem te "isoleren".

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=37509

11. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Live nu met mijn 2-Month Trial, maar die loopt op 7 januari af. Daarom heb ik zo'n Live Kitje bij de FRS voor 30 euro gekocht. Nou is mijn vraag hoe ik mijn Gamertag(van 2-Month Trial) kan verlengen met mijn nieuwe live-kitje??

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet in het dashboard naar accountmanagement gaan.

Kies dan "Subscription" en "Modify".

Vervolgens kun je kiezen tussen "Subscription Code", "Monthly" en "Annually". Aangezien je een code wilt invoeren kies je de eerste optie.

De rest wijst zich vanzelf.

Tijdens bovengenoemd proces wordt op een gegeven moment de laatste 4 cijfers van je credit card gevraagd. Dat is niet om geld af te boeken, maar als een soortement wachtwoord.

13. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed begrijp je koopt een 2 month trial kaartje en je kan gewoon verlengen met starter kit zonder CC?

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, je moet de CC gebruiken.

15. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ff niet? je hebt sowieso voor die 2 maanden een cc nodig en met verlengen de laatste 4 cijfers ervan...

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Om te zien of je dezelfde card bedoeld denk ik.

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, die vraag is inderdaad niet erg duidelijk.

De procedure (zie ook post van CyriLLuZ):

Als je je aanmeldt met een trial code heb je een geldig credit card nummer nodig. Er wordt op dat moment niets van je credit card afgeschreven.

Als je je trial abonnement verlengt met de code uit een starterkit moet, bij wijze van wachtwoord, de laatste vier cijfers van de eerder gebruikte credit card intikken. Ook nu wordt er geen geld van je credit card afgeschreven.

Wanneer wordt dan wél geld afgeboekt?

1: Als je premium content downloedert. Maar je krijgt eerst een waarschuwing "Dit kost poen" en daar moet je je mee akkoord verklaren.

2: Als je een abonnement op een Live game hebt genomen (Phantasy Star Online). De eerste 2 maanden zijn gratis en als je je abbo niet beeindigt gaat de kassa rinkelen.

3: Als je een trial abbo hebt gebruikt en je zegt het abbo niet op en je verlengt het niet met een code. Dan gaat MS er automagies van uit dat je met cc wilt verlengen en dat zie je dan vanzellevers wel op je credit card afschrift.

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe lang van te voren moet je dan dat trial abonnement opzeggen en hoe moet dat?

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb je gelezen toen je de Xbox Live gebruiksvoorwaarden op je scherm had (en natuurlijk helemaal hebt gelezen voordat je akkoord ging...) :+

Hier is tie nog eens:

20. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina