1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Algemene vragen TV's (4:3) (16:9) (Pal 50/60)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 21 jul 2006.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/samsung/syncmaster_2333hd/specificaties/307797/

Wat denk je hiervan? Een 23 inch Samsung full hd monitor met een tv tuner.
    Zit amper boven je budget en geeft een behoorlijke prijs/kwaliteitsverhouding denk ik.
    Gamen op hd is natuurlijk heerlijk als je dat nog nooit hebt gedaan.

Het is dus een pc monitor met een tv tuner. Deze zal analoog niet het allerbeste beeld geven, omdat de resolutie van een hdscherm veel hoger is.
    De kans zit er dus nogal in dat het tvbeeld op je ouder crt bak beter was.

Echter, games op de xbox360 zijn weer een heel ander verhaal, omdat je dan in hd kunt gamen.

http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/samsung/syncmaster_t200hd/227109/

Deze zit mooi in je budget en is de best gewaardeerde monitor van dit moment op kieskeurig.nl. Hij is 20 inch en heeft ook een tv tuner.

Kijk op het tabblad Prijzen naar de winkels. Je kunt m vaak ook zelf afhalen, net zo makkelijk.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  2. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf die monitor:p. ik zou liever echt gewoon een tv willen. alvast bedankt :b:

300 euro is ook nog goed. maar niet hoger. ik heb trouwens al een tv gevonden maar die bleek alleen 50hz te zijn of ik zag het verkeerd 0.o http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le22b650/specificaties/328115/

3. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Jij hebt al zo'n monitor?

Dan verwacht ik niet dat je voor dat budget een toestel kan vinden met een stuk mooier beeld.

Kijk gewoon naar verschillende modellen in de winkel die in jouw budget liggen, dan weet je meteen of het de moeite waard is om een andere te kopen ;)

Waarom ben je op zoek naar een ander scherm dan? Wat vind je tegenvallen op deze monitor?
    Dan kan je namelijk wat gerichter zoeken naar een betere namelijk.

Nog ff doorsparen en dan meteen een 32 inch hdtv kopen, is ook een goede optie.

4. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    naja. ik hoef geen beter beeld :p. ik wil gewoon mijn tv en monitor apart houden. maar uhm was http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le22b650/328115/ alleen 50hz? want als hij ook 60hz ondersteund koop ik die :)

EDIT: hij heeft gaming modus ofsoiets.....wat houd dat in?

5. Solidripper

Solidripper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ze een show model 32 inch tv voor 300 euro in de aanbieding hebben? graag in buurt van eindhoven of roermond:D

6. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
  7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/32lg2000/reviews/240522/

Niet heel erg in de buurt, maar er is een aanbieding van de MediaMarkt Utrecht vanwege heropening. De LG 32LG2000.
    Alleen op zaterdag 29 aug tussen 1700-1800 uur geloof ik.

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs...18161&outletId=862&catalogId=17609&langId=-11

bovenaan blz 6

Laat ik je meteen ten strengste afraden om een hdtv te kopen louter en alleen via een plaatje in een reclame of door de specs te lezen.
    Je wordt namelijk besodemieterd met die specs, ze zeggen eigenlijk niks over de beeldkwaliteit.
    Je zult echt met je eigen ogen moeten zien hoe de kijkhoek, zwartwaarde, kleuren, motion handling en motion resolution is. Het internet staat vol met mensen die een tv hebben gekocht en er thuis de grootste beeldproblemen mee hebben.

Misschien is die aanbieding van de MM ook wel iets voor jou, want als je 5 meter van de tv af gaat zitten, dan is een 22 inch veel en veel te klein natuurlijk.
    In onze huiskamer zit ik op 2.8 meter van een 42 inch en bij het gamen in mn gamekamer zit ik op 2.5 meter van een 50 inch. ( en de volgende wordt groter).

Overigens: iedere hdready en full hd ondersteunt 60hz, anders mogen ze geen hdready of hdready1080p (full hd) genoemd worden. Het staat zelfs vermeld in de specs!
    (laten we trouwens maar zeggen dat ikzelf geen fan ben van het philipsbeeld).

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  8. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    ok,dankjewel! maar je zegt dat het een aanbieding is en in kan mijn tv pas kopen over anderhalve maand :\ :mad:. dan is ie er niet meer denk ik toch?

mijn zoveelste EDIT:het wordt denk ik die ene van 32 inch als ie er na 1.5 maanden nog is. bedankt voor alle hulp <3. ik kom terug over 1.5 maanden :p

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Over anderhalve maand opnieuw kijken. De modellen en prijzen veranderen met de dag.

10. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    k thanks :) dan ga ik nu eventjes op mijn gemak halo 3 spelen. doei :)

11. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    haaaai. ik kom eventjes iets vragen. hoe groot is een 32 inch tv in breedte. want dat kan ik nergens vinden. alleen diagonaal. alvast bedankt!

EDIT: denk dat ik het gevonden heb. cm in breedte staat er 80 cm. als ik het fout heb moet u het mij vertellen :D

Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    80 cm inderdaad.... leuk bod op www.ibood.nl he :)

13. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb nog geen LED tv gezien van € 344 ;)

15. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    kwam er net idd achter dat het een LED was :+

maar weet jij mischien of die bovenstaande tv die ik liet zien maar tijdelijk is??

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Goedkopen.nl kost de LG nu € 385

De prijzen bij Wehkamp kan in 1 week 3 veranderen :mad:
    Voorbeeld de Sony BDP-S350B Blu-ray speler , € 189 , € 199 en € 229.

17. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0
    pffff. ik ga hem over 1.5 maanden kopen :mad:. maar die van goedkopen die blijft wel?

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM (Hengelo) hadden ze Maandag een Philips 32" FullHD voor € 388
    In 1,5 maanden kan er veel gebeuren !!

19. lstobias

lstobias -

Leuk Bevonden:
    0

pfffffff. naja bedankt.

20. Ferry34