1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Algemene vragen TV's (4:3) (16:9) (Pal 50/60)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 21 jul 2006.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb een vraag over TV's, weet niet of hij hier hoort of in een ander topic :confused:

    Oude Situatie: Ik had mijn Xbox 360 aangesloten op een Philips LCD TV via een VGA stekkertje, met een tussenstekkertje naar DVI ingang. Mooi HD Beeld, geen problemen.

    Nieuwe Situatie: Xbox 360 mee naar mijn vriendins huis, aangesloten via de scart aansluiting op haar oude tv. De ring of light kleurt groen/controller gaat ook aan. Ik krijg echter geen beeld.

    Weet iemand wat ik fout doe?
    - Ja de Switch van de monitor stekker staat op tv en niet op HDTV.
    - Kabels zijn goed aangesloten, ring of light brand groen.
    - Ja ik heb op de kanalen van beide EXT aansluitingen gekeken, heb ook nog rondgezapt.

    Ik dacht zelf dat ik de xbox misschien weer op me LCD TV moet aansluiten, dan de instellingen switch naar (normale) niet HDTV in de beeldinstellingen en dan weer aansluiten op me vriendin's tv. Ik vermoed dat hij geen beeld geeft omdat hij nog op HD resolutie staat en deze tv dat niet aankan.

    Morgen na het werk probeer ik bovenstaande en zal even terugkoppeling geven.

    Heb op me lcd tv de settings van HDTV veranderd naar TV, vervolgens weer aangesloten op de andere tv en doet het nu prima

    Als iemand nog andere suggesties heeft dan luister ik graag naar de input.

    PS Over een maand wonen we samen, dan heb ik weer me eigen LCD tv beschikbaar en ben ik hoe dan ook weer terug in HD.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had paar dagen geleden een post gedaan dat ik op mijn samsung lcd scherm als ik hem op pal 60 zette vage strpe achter de x buttuon ik heb nu een zwarte achtergrond en nue heb ik dara helmaal geen last van en op de kleur oranje wel bij de xbox live pagina zou dat aan de kleur kunne legge?
    :confused:
    en iemand zij dat als die op de pc is aangesloten wel 75 hz kon weergeven... kan het dan als ik die kabel van 29,99 koop voor op een pc beeldscherm aante sluiten dat hij het wel goed weergeeft?
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan, moet je even naar de VGA thread gaan.
    Ligt er aan wat voor scherm.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar het is een samsung SyncMaster 711 mp tft lcd scherm is aan te sluiten op tv en pc
     
  5. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij als je hem in de scart doet moet je de tv op het AV kanaal zetten et is wel een normale xbox maargoed zo werkt et bij mij
     
  6. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    is prey een 60HZ game?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ala het niet op het doosje staat dan niet.. anders wel :)
     
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    zouden de graphics , resoluties etc mooi zijn op een oude colour monitor (50HZ) met een beeldbuis van 35 centimetertjes?

    ben van plan om een 360 aan te schaffen, maar heb dan ffkes geen $$ om een fatsoenlijke tv aan te schaffen.

    en ik wil de 360 niet tekort doen als het er echt niet uit ziet op bovenstaande beschreven monitor
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze zijn redelijk neit mooi ... mooi is een HDTV :) .. maar het is ook weer niet lelijk hoor
     
  10. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat gevoel heb ik ook.

    maar je merkt toch zeker wel het verschil met de vorige generatie consoles( gamecube, xbox, PS2)

    ook al speel ik het vanaf mn monitortje van 35 cm?

    wil natuurlijk wel die next-gen ervaring voelen!!
     
  11. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de monitor....althans hij lijkt erop! erg primitief en ...oud

    alleen een audio video aansluiting heeftie

    [​IMG]
     
  12. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen ga ik de xbxo360 halen..

    weet iemand welke resolutie de xbox minimaal kan en welke maximaal.

    je begrijpt natuurlijk wel dat bovenstaande monitor niet zo n hele hoge resolutie heeft
     
  13. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, mn 360 erop aangesloten en ik moet zeggen dat de graphs me niet tegen vallen. ik kon zelfs 60 hz instellen.
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Op dat ding :9 Als je een HD-tv hebt is alles wel veel mooier, maar op een normale tv of een hele oude zoals jij hebt :+ is het ook mooi
     
  15. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    hej
    kan iemand mij helpen met dit probleem ik krijg in oktober een xbox 360
    maar ik heb een redelijk oude tv
    deze is het:

    [​IMG]

    het is een Aristona TV maar ik weet niet welk model
    dit is mijn vraag ondersteund deze tv ook 60 hz ?

    alvast bedankt
     
  16. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand ?
     
  17. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Om daarachter te komen moeten we toch echt het modelnummer hebben; kleine kans dat iemand hier met een Xbox 360 dezelfde TV heeft en die het weet. ;)
     
  18. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    tsja dat is mijn probleem ook al dacht misschien dat iemand um ook heeft :p
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Staat het modelnummer niet ergens op een sticker? Ik zou wachten tot je xbox360 er is. Dan zet je je xbox op 60Hz en als het beeld dan zwartwit wordt, dan kan je tv geen 60 Hz aan. Zo simpel als dat.


    Toch? :eek: Of zit ik er nu naast?
     
  20. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet je tv ff op een plaats zetten waar je hem goed kan bekijken en zoeken naar iets wat op een sticker lijkt op dat ding (meestal staat het typenummer daarop vermeld of een of andere code). Je kunt dan eventueel ook zoeken naar gegevens over die tv (soms staat er achter/op de zijkant van een tv nog iets van specificaties of iets dergelijks)...
     

Deel Deze Pagina