1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Algemene vragen TV's (4:3) (16:9) (Pal 50/60)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 21 jul 2006.

  1. hallo-allemaal

    hallo-allemaal Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ey

    Ik ga een nieuwe tv kopen maar nu de vraag, deze kan NTSC(is ook 60hz) spelen. Kan deze ook gegarandeerd PAL-60hz spelen?

    edit: met "kan 60hz spelen" bedoel ik dan ook goed 60hz. dus niet dat ie het wel accepteerd maar dat het beeld slecht is
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle TV's die hier hier koopt zijn PAL, NTSC is Amerikaans.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan natuurlijk altijd de Xbox360 mee naar de winkel nemen , de meeste winkels hebben hier geen problemen mee !
     
  4. hallo-allemaal

    hallo-allemaal Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag van 42'' HD Plasma naar een 21'' CRT bak gegaan.
    Damm wat een verschil kwa beeld :lol:
     
  6. koen1

    koen1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    100hz digital scan

    Hallo ikheb een philips breedbeld televisie van ongeveer 4 1/2 jaar oud. hij heeft 100Hz digital scan. en functioneerd prima. Ben dus nog niet van plan een LCD of plasma met HD te kopen. Is dit voldoende om goede beeldkwaliteit te krijgen met de xbox 360. ik heb er nog geen maar ben aan het overwegen een te gaan kopen
     
  7. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv staat nu op 1080i + 60 pal en als ik de The Outfit demo wil starten dan zeikt die dat die geen 50 Hz aankan en dat ik hem op 60 moet zetten maar daar staat die al op.Alle andere demos / games doen het wel.

    Buiten dat het volgens mij een kut game is is dit al helemaal poep8)
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zet je xbox op 50Hz en op 720P
     
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel xbox 360 games ondersteunen 60 Hz only maar ik heb een 50 Hz tv dus daar wil ik iets aan doen, maar als ik een 100 Hz tv koop kan ik dan gewoon zonder problemen 60 Hz only spellen spelen?

    en 60 Hz is toch NTSC ? dus als ik een nieuwe tv koop moet ik erop letten dat deze ook NTSC ondersteund toch?

    Alvast heel erg bedankt.

    Edit: Deze tv ondersteund toch 60 Hz 360 spellen

    [​IMG]

    Omdat er staat NTSC via SCART
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet twijfelen gast , het is méér dan voldoende qua beeldkwaliteit.
    Games worden hierop grafisch perfect weergegeven, ik had er zo eentje tot hij stuk ging , is nu door een breedbeeld lcd van 40'' vervangen .
     
  12. malacius

    malacius Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs een advanced scart kabel aangeschaft maar ik zit met het volgende probleem;
    Ik heb in mijn normale tv 2 scart aansluitingen, als ik de kabel aan de ene aansluit dan is het beeld veel mooier, maar valt een kwart van het beeld buiten het beeld, alsof het naar links is opgeschoven. Dit is op PAL 60, maar PAL 50 doet het wel goed maar daar schiet ik niks mee op want de meeste spelle die ik heb moeten op pal 60...
    Als ik em in die andere aansluiting doe zie ik helemaal geen verandering, het beeld is dan precies hetzelfde als een normale kabel.
    Weet iemand wat ik hier aan moet doen zodat mijn advanced scart kabel gewoon werkt? Het beeld is namelijk echt veel mooier en ik kan de tekst veel beter lezen.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ligt aan je tv .. andere tv kopen of kijken of je de tv instellingen kan aanpassen :eek:
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze tv de spellen van de 360 gewoon goed weergeven? en omdat hij 100Hz heeft kan hij toch ook wel 60 Hz goed weergeven?

    en de laatste vraag: Hij heeft 2x SCART hiervan zal er toch wel 1tje RGB ondersteunen? zodat ik de advanced SCART kabel kan kopen.

    Alvast heel erg bedankt.

    Simon
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Om welke 100hz tv gaat het ??

    Heb zelf een 100hz Philips Matchline en deze heeft totaal geen problemen met 60hz games.
    Bij tv's met 2 scart's heeft meestal scart1 RGB ondersteuning terwijl scart2 alleen geschikt is voor video (composiet).
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  17. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of je kan testen of je oude tv de 60Hz van de 360 aankan door je oude xbox in te stellen op PAL60? Als ie dan geen gekke dingen vertoont zou het ook met de 360 moeten werken, of niet?
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou ik ook graag willen weten want mijn xbox1 doet het gewoon goed op pal-60 zou dit ook betekenen dat mijn tv dit ondersteund?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dan moet deze gewoon werken :)
     
  20. Ender

    Ender Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n 360 via een Monster component + toslink kabel aan m'n Philips 9830 en surround-systeempje hangen. Alle 360 spellen enzo lopen prima! Maar wat backwardscompatibility betreft... Halo 2 werkt gewoon ok, in breedbeeld. Halo 1 daarentegen loopt rampzalig! Continu geschok, vergelijkbaar met hoe het op de xbox1 op 60Hz mode liep. Aangezien ik het probleem herkende wilde ik tijdelijk naar 50Hz overschakelen, om zo Halo 1 weer vlekkenloos te kunnen draaien. Nu wil het zo dat er geen schakelaartje op mijn component kabel zit... Ik kan dus niet vanuit HDTV naar TV mode om vervolgens de refreshrate in het dashboard aan te passen...

    Bestaat er een knoppencombinatie oid om gewoon vanuit het dashboard de refreshrate te veranderen while in HDTV mode? Als ik van resolutie verander in het dashboard wordt altijd getest of ik beeld heb in zowel 60 als 50Hz mode, het kan dus wel! Waarom geven ze die optie dan niet... En valt het toch op de een-of-andere manier manually te veranderen?
     

Deel Deze Pagina