1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Algemene vragen TV's (4:3) (16:9) (Pal 50/60)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 21 jul 2006.

  1. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Even naar alle mensen die een NORMALE tv hebben (dus geen HD, maar een ouderwetse 4:3 of 16:9, met beeldbuis)

    Je xbox 360 kan er gewoon op worden aangesloten ( je tv moet wel scart of ruimte hebben voor die 3 stekkertjes)

    De spellen zien er op de 360 nog steeds mooier uit dan bij een gewone xbox (dus ook op een normale tv)

    Ik heb nu al iets meer dan 1 jaar mn 360 (daarvoor 3 jaar xbox), en heb tot nu toe altijd op een gewone tv gespeeld ( alleen op beurzen en in winkels op HD), en ook op normale tv's ziet GoW er geweldig uit.

    P.S, ik ga vanmiddag waarschijnlijk een Samsung LE25R32B halen, heeft iemand die ook, en is die any good?

    Laters.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  3. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goede tv voor je 360? Een betaalbare breedbeeld hoeft niet tft te zijn. Wat voor specificaties zijn belangrijk?
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe zou iedere TV met minstens een Scart aansluiting moeten voldoen. De vraag is alleen, wil je dan breedbeeld ja of nee. Verdere specs zijn dan niet zo heel belangrijk. Wil je echter HD kwaliteit (een enorme meerwaarde vind ik zelf), dan wordt het ietsje ingewikkelder. Zie voor al je vragen daarop de HDTV Thread.
     
  5. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, me tv die ik nu heb is best onduidelijk, kan een stuk scherper. Hoef ik niet percé een hdtv voor te hebben.
     
  6. Bony36

    Bony36 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens lijst beschikbaar met games die je niet kan spelen op 50 Hz??
    Ik heb namelijk denk ik zo'n tv en ik twijfel of ik een 360 zal halen. met mijn ps2 als ik dan in games voor 60 Hz kies dan wordt mijn beeld zwart wit.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    tsss. het is Per se!!!

    omg.. :)


    ontopic. er zijn toch ook dikke HD-TV's

    is dat de moeite waard, want als ik er een zie, zijn ze net zo duur als platte. :confused:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zo'n lijst is niet beschikbaar .. je moet op het doosje kijken ... Gears of War kan je bijv. niet spelen. Het wordt tijd voor een nieuwe tv
     
  9. Eagle-Bird

    Eagle-Bird Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn TV geeft in de handleiding aan dat hij NTSC aankan (om precies te zijn: 'NTSC 3.58 /4.43 MHz alleen voor AV-ingangen')

    Betekent dat dan dat de Xbox 360 60Hz games het daar ook op doen?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat betekend dat je tv NTSC aan kan
     
  11. Eagle-Bird

    Eagle-Bird Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm ja, maar ik raakte in war doordat er staat dat het ook NTSC 4.43 ondersteund. En daarover staat in Wikipedia:
    Maar goed, helaas dan.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan het natuurlijk gewoon proberen door je xbox 360 in PAL-60 mode te zetten ... dan weet je het zeker
     
  13. Eagle-Bird

    Eagle-Bird Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het ook wel even uittesten met m'n Xbox1. Maar kan daar je TV van stuk gaan?
    Als hij daar niet stuk van kan gaan test ik het meteen.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je tv kan er niet stuk van gaan, tenzij je altijd op 60Hz speelt terwijl je tv dit niet aankan. Echter, mocht dat zo zijn, dan zie je dat toch meteen.
     
  15. Eagle-Bird

    Eagle-Bird Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat kan je dan te zien krijgen als hij het niet aankan?

    In ieder geval: ik heb het uitgeprobeerd en hij doet het, ook nog even Halo2 gespeeld en ik zie geen verschil met de 50hz mode. Dus dat zal dan wel goed zijn?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zwart beeld, niks dus.
     
  17. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op het moment een 50 Hz TV en ik wil graag een niewe kopen omdat ik ook andere spellen wil spelen en meer uit mn 360 wil halen.

    Vragen:
    1. Heeft iemand een aanrader? mijn budget is ongeveer 250-300 euro atm.

    3. Is er ergens een site waar ik kan zien welke games (die nog moeten uitkomen en al uigekomen zijn) 60 Hz ondersteuning nodig hebben. Bijvoorbeeld Halo 3 en GTA 4 en Assasins Creed wil ik graag gaan kopen wanneer die uit zijn maar ik weet dus niet welke TV die nodig hebben...


    *edit* bedankt vraag 2 is beantwoord
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb mijn tv met vga aangesloten, bij opties staat er nu geen pal settings, maar als ik bij console settings kijk staat er toch in de beschrijving pal 60, maar als ik een bv. hitman wil spelen, zegt ie toch van dat ie op pal 50 staat en dat hij naar pal 60 moet
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sluit hem op een gewone tv aan, zet hem NIET op HDTV, maar 480p. Zet hem dán op pal-60 en dan sluit je hem weer via VGA aan.
     

Deel Deze Pagina