[Centraal][Auto's]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pindakaas, 5 mei 2006.

1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat topics gezien met 'Wat voor auto's hebben je ouders' en 'Je eerste auto', maar ik vind dat je het ook ergens gewoon over auto's en autonieuws moet kunnen hebben. Wat vind je van de nieuwste Ferrari, de nieuwste ontwerpen van BMW, de veiligheidssnufjes van Volvo of bijvoorbeeld van deze beauty... Als auto-liefhebber ben ik benieuwd waar jullie mee komen op autogebied :) Ik kijk zelf nogal eens op www.autoweek.nl trouwens voor wat nieuwtjes...

Kom maar op!

2. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aston Martin/Bugatti

De Aston Martin DB9 is toch wel een ontzettende dikke bak!!! Gewoon om verliefd op te worden, als ik ooit veel geld heb dan weet ik het wel!!

En zo'n Bugatti (hoop dat ik het goed schrijf) is ook een zieke bak! Dat ding kan hard niet normaal.

Verder volg ik wel beetje het auto nieuws vooral als er nieuwe modellen zijn!

Groeten Jochem

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    De enige auto die de naam 'Ultimate Super Car`verdient is: Ferrari Enzo Ferrari

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    mercedes clk gtr verdient die titel meer, en wat dacht je van de porsche gt1 (niet de gtr) deze 2 auto's zijn er ook maar een stuk of 20 van gemaakt en gaan ook een stukje harder dan de enzo;)

5. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor mijn favo auto de Nissan Skyline R34 GTR

6. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    yeah! ik hoop dat dit topic stand houdt !
    Eindelijk; ik hoop ook dat hier wat discussie's komen want in die andere auto topics was dat nog niet zo erg.
    mijn favoriet is de 911 (993 ) GT2

@pindakaas : je zegt dat een auto-liefhebber bent,waarom heb je dan een Veyron in je avatar?
    De Veyron is echt een fucking raar designer statement ding, oké het is cool die 1001hp en die 407 km/h maar die kan ie alleen gebruiken op een recht stuk zonder ook maar een hobbeltje in het asfalt. En het is ook nog es een fucking niet 'value for money' ; ik bedoel 1.8 miljoen Hoe stom ben je dan als je daar je geld aan uitgeeft

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn zat mensen die in de rij staan voor die auto. En ik bedoel, als je die auto kan betalen, is het echt niet je eerste auto, waarschijnlijk je 13 auto ofzo. Ik bedoel jij oordeelt over zijn autoliefhebbend-heid, maar hij kan toch fan zijn van de snelste wegauto in de wereld? wat jij eigenlijk zegt is, als je de veyron leuk vind, ben je geen autoliefhebber. Maar boeien.

Ik heb gister een duits autoblad gelezen, en daar stond de opvolger van een van de mooiste auto's in de wereld, de mercedes 300SL, de oldtimer, het kleinere broertje van de ML de: GLK, de nieuwe E en C klasse. Stuk voor stuk allemaal mooie auto's. Ze hebben alleen wel allemaal iets van de maybach.

Edit: ook nog de nieuwe CLK en de CL

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Maar dan wel de FXX die toch nog ff wat sneller is dan de enzo, en ik er ook veel beter vind uitzien;)

9. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk draadje!

Maar met alle respect de Ferrari Enzo is dan wel misschien de ultieme supercar.. ik vind hem absoluut niet de mooiste. Ik vind dankzij de topgear special van de Bugatti veyron de Bugatti nog wel een betere supercar dan de Ferrari Enzo omdat er ook nog enigzins luxe in zit. Maar was er niet maar eentje van gebouwd ofzo? Dacht dat ze het daar over hadden. Maar ook de Mclaren F1 scoort bij mij erg hoog. :9

Als ik geld zou hebben dan wil ik een auto die snel/mooi/luxe is, waarom de laatste 2? simpel; Auto's hebben een bepaalde uitstraling en ik vind bescheiden stylish auto's erg mooi. En luxe: het maakt de auto misschien wel trager maar je geeft zoveel geld uit.. en alsof die ene seconde boeit in Nederland... ;)

Ik zou dus voor een Aston Martin gaan (vind die uit de SP wel erg mooi zo op het eerste gezicht..) Maar de Ferrari F430 spider vind ik ook onwijs mooi

Misschien niet de snelste/duurste auto's maar ik denk dat je hiermee de meeste lol uit je aankoop haalt. :)

10. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Het kost 5 miljoen om zo'n auto te maken, op elke auto die ze verkopen maken ze dus dik verlies! Die auto lijkt mij wel degelijk 'value for money'!

Zelf ben ik helemaal weg van de volgende auto's

Audi S8

Ariel Atom

Aston Martin DB9

De Aston Martin DB9 zou binnenkort wel eens vervangen kunnen worden door de Aston Martin DBS. Die is iets snellen, jammer dat het ontwerp nog niet bekent is...

Ik weet trouwens ook niet waarom al mijn favoriete auto's met een 'A' beginnen :+

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die atom is skelter voor echte mannen :+, maar echt een auto nah wel een echte funcar though.

12. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ik heb ook gehoord; dat elke Veyron 5€ kost om te bouwen en aan materiaal maar ze verkopen ze voor 1.8 miljoen dus daar gaat Bugatti (VW) mooi verlies op draaien. De Veyron hebben ze ontwikkelt om mensen weer enthousiast over het merk te krijgen; in een verder stadium zullen meer 'goedkopere' Bugatti's volgen die alle kosten weer moeten rechttrekken...

Toch wel vet als je een meter in je auto hebt die je vertelt hoeveel Pk's je op dat moment gebruikt

13. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij top gear zeiden ze ok zoiets dat als je met de Bugatti op volle snelheid rijd, dan is je tank in 12 min leeg:+, dat is pas stijl vind ik:)

14. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    DAT KAN OOK NIET ANDERS!_0/ ik bedoel maar; een 16 cilinder wtf
    Nog een nieuwtje: We zijn bij de Domein opslag vd belasting etc geweest en daar zagen we deze mooie Audi a4 Quatro, en mijn pa wil er op gaan bieden als er weer veiling is! cool ding[​IMG]

15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    goede keus, maar verkijk je er niet op veel mensen zullen bieden op die auto dus bied genoeg;)

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind audi toch wel een van de mooiere betaalbare merken.

Merken als mercedes of porsche zie ik niets in. Het ultieme sportwagen merk is voor mij toch wel Ferrari, met in het speciaal de F430. Merken als koenigsegg, aston martin en lamborghini zijn natuurlijk altijd erg mooi _O_

En die bugatti, daar kan ik me nou echt niet in vinden; geldverspilling voor een in mijn ogen lelijke auto met teveel vermogen.

17. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Heeh niet laten doodbloeden dit draadje!
    Wat vinden jullie van de overnames van de falliete autobouwers?
    Ik bedoel daarmee: BMW heeft Rolse Royce en Mini, Vw heeft Bugatti en Bentley.
    Volgens sommigen is het dan geen 'echte' en is het gevoel van een bepaald merk ook weg, ik ben het daar niet mee eens; Ik vind dat BMW een perfect product afleverd als RR en het is de naam voledig waard.
    Wat vinden jullie hiervan?

18. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ik een golf 1 cabrio moet hebben:p

19. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dan ga je werken en koop je ereen ;)

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik liever een audi hebben, damn wat zijn die auto's prachtig *) Jammer dat ze dan ook weer zo duur zijn, nog even sparen dus...

Deel Deze Pagina