Ok ik heb live vanaf de release,en kheb nog nooit problemen (alleen 1 keer,zie post hierboven,maar dat was direct opgelost)gehad met connecten of weet ik wat. Nu kan ik sinds eergisteren niet meer connecten,maar ik kan met men providor wel op internet (Belgacom ADSL). Ik doe alles net hetzelfde als vroeger,en hhij doet het dus niet. waar er normaal DNS servers configured moet komen ,daar zegt ie dathij ze niet vind. als ik ze invul zoals op het blaadje staat van me providor,doet 'ie het nog niet!! help me please!!!!!!!!!!! greetz
wat je kan proberen is op je computer (dos promt) ipconfig te tikken en deze settings over te nemen....
als ik dat doe krijg ik vreemde ronde getallen en ik gebruik een andere modem voor me xbox dna voor men pc ,is dat dan niet anders?
ehm andere modem hoe bedoel je? ... je moet wel dezelde modem gebruiken ... nu snap ik er even niets van????
Ik heb thuis 2 modems ,een ethernet modem en een USB modem (waarom ik er 2 heb is een lang verhaal ) en ik gebruik die USB modem vo men pc en die ethernet modem voor men xbox (directe verbinding) got it??
DNS en IP ik connecteer dus mijn xbox live via ICS (Internet Connection Sharing) maar ik heb bij mij instellingen op de pc mijn ip en dns adressen gewist... automatisch laten toewijzen lukt niet want dan kan mijn xbox niet op live geraken... ik surf met Belgacom ADSL (Belgiƫ)... kan iemand mij hiermee helpen aub??????
Ik zou zeggen, kijk ff op de site, daar staat waarschijnlijk wel wat info, en als je een brief hebt(zo is het bij chello, kreeg je een brief met alle info bij de installatie) moet je die ff opzoeken, als het goed is staat alles daar op. Trouwens http://www.belgacom.be is niet te bereiken misschien ligt het daar aan dat je niet automatisch kan toewijzen.
Nee is ook logisch dat je niet op live kan komen als je deze instelling van je pc hebt gewist. Wat het dns adres wat je in de pc had staan werd dan wel door je xbox opgepakt en krijgt een ip uitgeddel dus stal je pc weer in zoals het stond en het werkt weer.
als je je instellingen van je pc wil bekijken moet je in Uitvoeren intypen: winipcfg , daar kan je o.a. zien je ip, subnetmask en gateway.
Kan je met een usb-modem van Belgacom met een router werken? Het kan toch niet dat ik een andere modem moet kopen??
er zijn nog 2 opties : -werken met ics (internet connectionsharing) of een programma als sygate home networking. Werkt wel niet optimaal ik had veel last van package loss. -overstappen naar telenet, je krijgt dan gelijk een ethernetmodem waar je zo een router aanhangt, zal vast wel een leuke aanbieding zijn op het moment. Toen ik het deed had belgacom ook niet die upload van 192, weet niet of dat nu wel zo is. Klinkt stom maar was de goedkoopste oplossing op dat moment, oja ik had nml een duo abbo van telenet, en dan volstaat een switch van 20 euro