1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste reviews zeggen soms niet zoveel, kijk maar naa DOAX en Kung Fu Chaos. Maar het is in ieder geval mooi meegenomen dat het 1ste blad gelijk een topscore geeft. Ben benieuwd naar de tekst.
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Kungfu chaos is superdope.. weet niet waarom sommige sites het een laag punt geven:{
     
  3. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    9,4 is zekerz niet slecht :) ik heb de game al gepreordered en wacht nu met smacht :cool:
     
  4. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    maar kijk die filmpjez zijn ook niet echt geweldig :D.......

    maar jah kan gameplay wel super goed zijn kan ook nog maar ik denk dat hij het beter had gedaan als FPS.......
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Tuurlijk schoppen mooie graphics gewoon aars, maar uiteindelijk is het gewoon de gameplay die het 'm doet.

    Wat mij nog het meeste tegenstaat is dat mensen hier problemen schijnen te hebben met lezen..jj geeft duidelijk aan dat de versie van Brute Force die hij gespeeld heeft er grafisch fenomenaal uitzag en een prima gameplay had. Enkel had ie wat meer afwisseling willen zien. Maar overall niet slecht voor een versie die nog vol bugs zat.

    En als je elke shooter gaat vergelijken met Halo kun je net zo goed helemaal geen shooters meer kopen en gewoon wachten op Halo 2.
     
  6. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ok
    Ik vergelijk t alleen met die game en splintercell omdat ze een goed combinatie v alles hebben waardoor je die game-ervaring meer waardeert...niet zozeer om of t precies op halo lijkt..
     
  7. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb ook de neiging om Brute Force te vergelijken met Halo, maar volgens mij gaat het gewoon een andere game worden. Hij staat in ieder geval wel op m'n wish-list.

    Wordt ook weer eens tijd dat er een goede exclusive op de Xbox gaat verschijnen, want Tao Feng mist ook weer net dat ene kleine beetje...
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou zijn de official xbox bladen meestal nogal raar met reviewen hoor. En volgens mij heeft dat flink te maken met sponsors.

    Vaak geven ze middelmatige games een dikke 8 en dat zijn meestal de meeste game in het blad en dan ineens komt er weer een game die 2.3 krijgt.

    die vaak wel wat slechter zijn als die van een 8 maar 6 punten verschil nou ook weer niet
     
  9. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 op PU denk dat er morgen we lwat over in staat ze bestaan 10 jaar dan dus zal wel lekker extra dik zijn YEAH ik hoop dat je ook nog daardoor goed kopen spelen gaan verkopen ::::pPP
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    dat lijkt me vrij duidelijk jah, lang geleden alweer dat halo uitkwam :)

    en dan overdrijf ik niet eens zo heel veel.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  12. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable word beste Xclusieve game ooit brute force word een lekkere game om daarop te w8 :D
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er nog mooie wallpapers van Brute Force eigenlijk???? Lijkt me een mooi spel worden.
     
  14. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    btw, (misschien al eerder gezegd) weet iemand wanneer het spel nou echt uitkomt? (in XBM stond 'ie op de releaselijst van maart) (grappenmakers daaro)
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Amerika 27 mei (mijn verjaardag :D) en europa volgens mij 20 juni, op dat laatste hoop ik van niet.
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    en dat is dus wel zo.

    Kut duitsers, fransers, spanjaarden en italianen!
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, die luitjes vern****n altijd onze release data. Dankzij die heilige landen die geen engels kunnen moeten wij een paar week of maanden of jaar wachten op een spel. :mad:
     
  18. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zetten ze dan niet de US versie rechtstreeks over naar een PAL versie (zonder vertaling) en leggen die in de landen waar ze wel engels kunnen in de winkel?
    Dan zitten wij niet met de gebakken peren.
     
  19. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat die landen die het vertaald willen hebben dan gaan zeuren waarom wij (de europese landen waar mensen niet zo chauvinistisch zijn om een andere taal te spreken dan hun eigen) het dan eerder krijgen.
     
  20. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wij zeuren nu dat we het later krijgen dan de Amerikanen! En als ze het zo erg vinden, moeten ze het maar bestellen op een site.
     

Deel Deze Pagina