De eerste reviews zeggen soms niet zoveel, kijk maar naa DOAX en Kung Fu Chaos. Maar het is in ieder geval mooi meegenomen dat het 1ste blad gelijk een topscore geeft. Ben benieuwd naar de tekst.
maar kijk die filmpjez zijn ook niet echt geweldig ....... maar jah kan gameplay wel super goed zijn kan ook nog maar ik denk dat hij het beter had gedaan als FPS.......
Tuurlijk schoppen mooie graphics gewoon aars, maar uiteindelijk is het gewoon de gameplay die het 'm doet. Wat mij nog het meeste tegenstaat is dat mensen hier problemen schijnen te hebben met lezen..jj geeft duidelijk aan dat de versie van Brute Force die hij gespeeld heeft er grafisch fenomenaal uitzag en een prima gameplay had. Enkel had ie wat meer afwisseling willen zien. Maar overall niet slecht voor een versie die nog vol bugs zat. En als je elke shooter gaat vergelijken met Halo kun je net zo goed helemaal geen shooters meer kopen en gewoon wachten op Halo 2.
Jah ok Ik vergelijk t alleen met die game en splintercell omdat ze een goed combinatie v alles hebben waardoor je die game-ervaring meer waardeert...niet zozeer om of t precies op halo lijkt..
Ik heb ook de neiging om Brute Force te vergelijken met Halo, maar volgens mij gaat het gewoon een andere game worden. Hij staat in ieder geval wel op m'n wish-list. Wordt ook weer eens tijd dat er een goede exclusive op de Xbox gaat verschijnen, want Tao Feng mist ook weer net dat ene kleine beetje...
Nou zijn de official xbox bladen meestal nogal raar met reviewen hoor. En volgens mij heeft dat flink te maken met sponsors. Vaak geven ze middelmatige games een dikke 8 en dat zijn meestal de meeste game in het blad en dan ineens komt er weer een game die 2.3 krijgt. die vaak wel wat slechter zijn als die van een 8 maar 6 punten verschil nou ook weer niet
ik w8 op PU denk dat er morgen we lwat over in staat ze bestaan 10 jaar dan dus zal wel lekker extra dik zijn YEAH ik hoop dat je ook nog daardoor goed kopen spelen gaan verkopen :::PP
dat lijkt me vrij duidelijk jah, lang geleden alweer dat halo uitkwam en dan overdrijf ik niet eens zo heel veel.
op dit forum hadden ze het erover : http://forum.insidegamer.nl/display_topic_threads.asp?ForumID=10&TopicID=9985&PagePosition=1 meerdere mensen zeiden het daar dus vandaar dat ik d8 dat het wel eens waar kan zijn, maar het kan dus ook bullshit zijn
btw, (misschien al eerder gezegd) weet iemand wanneer het spel nou echt uitkomt? (in XBM stond 'ie op de releaselijst van maart) (grappenmakers daaro)
Ja, die luitjes vern****n altijd onze release data. Dankzij die heilige landen die geen engels kunnen moeten wij een paar week of maanden of jaar wachten op een spel.
waarom zetten ze dan niet de US versie rechtstreeks over naar een PAL versie (zonder vertaling) en leggen die in de landen waar ze wel engels kunnen in de winkel? Dan zitten wij niet met de gebakken peren.
Omdat die landen die het vertaald willen hebben dan gaan zeuren waarom wij (de europese landen waar mensen niet zo chauvinistisch zijn om een andere taal te spreken dan hun eigen) het dan eerder krijgen.
Maar wij zeuren nu dat we het later krijgen dan de Amerikanen! En als ze het zo erg vinden, moeten ze het maar bestellen op een site.