1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    well. k heb er maar op gegokt en hij is besteld en betaald bij gcshop. nou maar hopen dat et eindelijk weerens om een goeie exclusive gaat, en niet de zoveelste tegenvaller. :{
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Jij hebt echt geld te veel :)
    volgens mij heb jij zo'n beetje elke game die te pre-orderen valt bij gcshop gepre-orderd. Maar goed.

    Persoonlijk weet ik nog niet echt wat ik ervan moet denken. Tis een leuk concept en het ziet er goed uit. Maar volgens mij gaat het vervelen omdat er eingelijk niet echt iets nieuws is. (behalve dat met een team...eigenlijk ook niet super origineel).

    Bij Halo werd ik elke keer weer verrast. Of het nou door een nieuw wapen, voertuig of vijand was. Het was elke keer weer gaaf. Wat ik tot nu toe gezien heb van brute force zit dat er niet echt in..
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hehe, k heb idd redelijk wat te besteden jah. maar jah. dat komt ook omdat van alles wat ik binnenkrijg het meeste linea reacta weer door kan verkopen, omdat het zuigt.

    dus ik hoop dat het dit keer niet zo is :)
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou de review van gamespot is binnen.

    een 7.6, valt een beetje tegen dus.

    review
     
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind het toch een mooi punt:)
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
  7. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Cijfertjes zijn leuk als ze hoog zijn maar ze boeien me niet zoveel meer :) ik heb de game toch al gepreorderd :cool:
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    maar dit citaat boeit wel:
    For those of you waiting for the best thing since Halo, and probably Halo2,you’ll find what you’re looking for in Brute Force
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook al gepre-orderd en hij lijkt mij vet. Alleen nog zo lang wachten:'-(
     
  10. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    jullie zijn ign vergeten een 8.1 :{

    en gamespy 7.8:{
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg hem mooi als examen cadea (tenminste als ik geslaagd ben :) ) Lijkt me een lijp spel :9
     
  12. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen positieve berichten over het spel gehoord, het zou een tegenvaller zijn volgens velen die het hebben gespeeld.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    teamxbox is zo corrupt als ik weet niet wat dus die moet je eigenlijk niet geloven.

    en xboxaddict heb ik nooit echt professioneel gevonden dus waarschijnlijk hebben ze 'm gereviewed na een half uur spelen.
     
  14. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist goede dingen gehoord..bij gamers die hem hebben bij xbox365.com en gamefaqs.com heeft veel reacties v gamers..de game schijnt top te zijn..krijgt v veel gamers een 9..:D

    *btw nilamo vette avater..battle chasers en joe madureira rulen..*

    Een reactie v iemand die de game daar heeft:


    Truly now there are so many subtle things that make this A.I great- for instance, the game has absolutely the best pathfinding in any game ive ever played including halo- the amount of work that must have \wnet in to pathfinding must have been nuts- think about it- you tell flint to jump into a gaurd tower using the move tool, you tell brutus to move and tell the others to follow you- now theres a huge long set of stairs to get up to that gaurd tower-

    Not only does flint efficiently make it up there, but she doesnt just rush in but instead takes cover and shoots enemies as shes progressing.

    I have reached a wierd zen like state with this game where i find myself going in and out of the menus like crazy using the awesome rts like move tool, i mean setting up instant flanking positions and telling flint to take the nearest guard tower that actually gives you an advantage in a fight.

    Go pick this game up now cause ign and gamespot are smoking something, saying you have seen things like this done before-

    Sorry but i ve not seen a 3rd person shooter where i can tell my sniper to turn on here targeting system and move into a guard tower 100 feet away, all this while telling brutus to turn on his power and head into a group of enemies AND telling hawk to turn on her stealth and sneak around back so that once shes there, i take full control of her in stealth mode and start picking off the enemies- this game is simply brilliant and the only fault i can find with it are the slowmo physics ( hey they are on diff planets so diff gravity right?) and the disjointed storyline thats interesting but gets confusing to stay on target.

    Graphics are amazing and there are so many nice little details like the shadows from clouds rolling ahead and ash around volcanic areas. GET THIS GAME!!! at least rent it to see if youll like it if your not sure.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Thx:D, hmm nu ik zo erover denk misschien zal ik hem toch halen, ik weet nog niet zeker ik wacht op een xbw en power unlimited review en reacties van mensen die hier zijn want die vertrouw ik het meest.
     
  16. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn nou niet de meest betrouwbare sites..
     
  17. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ign en gamespot niet betrouwbaar? :confused:
    Dit zijn proffessionele sites en volgens mij zijn ze toch wel heel betrouwbaar hoor...
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou sinds die superpositieve preview van IGN en dan die review die op stront slaat, is het voor my DAG IGN, zoals JJ het heeft gezegd "Ign is full of it", nu snap ik waarom.
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    volgens JJ had IGN de game eigenlijk een 10 moeten geven.....

    en dat is niet gebeurd DUS!
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ign is gewoon crap met crap reviews en crap previews die nergens op slaan, van mij mogen ze het een 8.1 geven maar dan moeten ze ook niet de game gaan hypen in hun preview waar ze het de hemel in prijzen, trouwens een proffesionele site die wreckless een 9.0 geeft die vertrouw ik niet zo.
     

Deel Deze Pagina