1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5

    die laaste lijkt mij nou ook niet de neiuwsbron, za gaven ze bruce lee een 6, bloodwake een 7, en moto gp 2 een 9.8
     
  2. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Meneer wacht op de PU review omdat hij die vertrouwt... wow ik wist niet dat dat nog voorkwam :D die gasten geven mijns inziens te veel tienen.

    Ikzelf ga meestal uit van gamespy, hun cijfers lijken het meest op wat ik zou geven, op die manier dus :)

    Ik ga em nog niet halen, eerst ff wachten op XWB, gamecom of gamer of zo. Maar als ik het zo zie, is gamespy al genoeg om me ervanaf te houden.
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    dus je bent het eens met de 8.5 die gamespy voor halo gaf
     
  4. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Op dat moment, redelijk. Halo heeft zeer veel foutjes erinzitten (library), repetetieve levels.

    Wat ze waarschijnlijk niet uitbundig getest hadden was echter de multiplayer functionaliteit. Op een LAN is er gewoonweg geen betere game, en dat hadden ze erbij op moeten tellen.


    Verder bedoelde ik "meestal" dus naar uitzonderingen zoeken helpt niet, tuurlijk zijn er altijd een aantal waar je het niet mee eens bent, Splinter cell vond ik bijv geen bal aan, buiten de graphics om. Ze zijn niet hetzelfde als jij, en de ene reviewer is de andere niet. "Hardcorepawn" kan ik me bijv vaak niet in vinden, maar de rest wel, dus ik check ook daadwerkelijk wie er gerevt heeft...
     
  5. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn wat jammer dat je in dit spel achter het "poppetje" loopt.

    Ik heb 't spel sinds een paar minuten, heb het ook maar een paar minuten nog gespeeld, maar moet nog even wennen aan het feit dat het in 1st person is.


    Maar verder ziet het er hoopgevend uit!
     
  6. Ma$$!m0

    Ma$$!m0 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel al uit in Nederland ondertussen?

    [edit] ja dus , volgens mijn voorganger , niet goed gelezen [/edit]
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    nee nog niet, uit

    20 juni pas, deze gozer heeft hem waarschijnlijk geimporteerd.
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    3rd Person toch? Ik heb ook liever 1st Person. Maar als het goed is uitgewerkt is 3rd ook wel ok *)
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind 3th Person veel onoverzichtelijker dan 1st Person. Ik hoop dat dit wel goed uitgewerkt is.
     
  10. X-Dreamer

    X-Dreamer Guest

    Heb gistren me copie van Brute Force ontvangen(nee geen mods bla bla, ik heb een import xbox) en vind een 8.1 die IGn heeft gegeven terecht.

    Controls zijn niet zo goed, dus als je je wapen heen en weer sleurt reageert het traag.

    Levels zijn klein(niet zo groot hoe microsoft beweerde)

    Co-op met ze tween is te doen. met ze drieen begint het wat te haperen en met ze vieren is het een hel.

    Enemy AI is niet zo goed als die van Halo.

    Korte verhaal. Heb het bijna uitgespeeld. En ik speel op de moeilijkste stand ''Brutal'' want de andere is way to easy.

    Helemaal geen squad tactics. Ik heb bijna nooit sqaud command gebruikt. Je groep volgt je toch gewoon.

    Snipen gaat moeilijk, want het duurt eeuwen voordat je weer kan schieten.

    Te weinig vijanden.

    Geen Live

    Multiplayer is niks aan.

    Dus BF mag blij zijn met een 8.1
     
  11. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja ik wacht wel af.
     
  12. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook dan nog iets positiefs aan BF? of is het gewoon teleurstellend?




     
  13. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij valt harstikke tegen, ik wacht wel op de review van de PU. Want de PU komt ook 20 juni uit.
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hopen dat hij er dan instaat. Wat kreeg hij ook alweer van OXM??, Ik vond btw bij gammo dat ingame filmpje er wel geinig uit zien.
     
  15. X-Dreamer

    X-Dreamer Guest

    Het is wel een leuk spel maar niet wat ik in gedachten had. Dus ik kan alleen zeggen dat je niet veel ervan moet verwachten.
     
  16. Je moet er gewoon niet van uit gaan dat het een 'Halo' beater is zoals sommige beweerden. Als je er teveel van gaat verwachten kan hij in principe alleen nog maar tegenvallen.
    De controls zijn bij elke game wel even wennen.
    Het zal echt geen miskoop zijn. Zo slecht is een 8.1 nou ook weer niet.
     
  17. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verwacht ik juist wel. Zo gaat het niet goed met de Xbox. We hebben pas 2 exclusieve killergames(Halo en PDO) gehad. Als dat niet beter gaat zal de Xbox vroegtijdig sterven.
     
  18. Mischien vind je hem na een tijdje gespeeld te hebben ook wel leuker als Halo. Maar hoe minder je ervan verwacht, des te meer kan hij meevallen.
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je laat je keuze toch niet afhangen van 1 mening..
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind hem wel tof ... ik bedoel system link co-op en co-op wanneer je wilt das leuk
     

Deel Deze Pagina