1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar niet als de Coop de hele tijd vastloopt:confused:
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja maar omdat 1 persoon het heeft gezegt kan je toch niet meteen de hele game slecht vinden???

    misschien zit er af en toe een beetje framerate probleempje in en overdrijft hij dat weer. Of misschien heeft ie wel zijn harde schijf helemaal vol zitten en dan werkt zoiets ook altijd net wat minder lekker.
     
  3. X-Dreamer

    X-Dreamer Guest

    Ik heb sinds me reply ff non stop gespeeld (helemaal overniuew) en begon de squad commands te gebruiken. SUPER!!! echt tof. Zo is de spel nou bedoeld. Ik speelde eerst gewoon "run and shoot"maar nu begin ik meer tactish te spelen en ik zeg je: Het is nu veel en veel leuker. Ik heb gisteren de hele nacht zitten te spelen.

    Dus als je het koopt, speel tactish en niet dom weg rennen en schieten.

    En over de Co-op, ik heb het gebropeerd bij me broers tv(heel groot) en daar merkte je niks van die framerate drops. Dus speel tactish en op een grote tv.
     
  4. Dat zijn de berichten die we graag willen lezen:9
     
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig, ik zat al te denken heb ik nou een miskoop? Moet alleen nog tot 20 juni wachten.8)
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    kijk dat bodoel ik nou. Je moet je laten overhalen door 1 mening...want het kan zo dat hij de enigste is of zelfs dat die persoon zelf nog van mening verandert.

    hoe is de gfx eigenlijk? is het echt mooi?
     
  7. X-Dreamer

    X-Dreamer Guest

    grapichs zijn super, en als je inzoomt zie je dat ze veel aandacht hebben besteeds zelfs aan de kleinste detail.

    Alleen jammer, dat als je bijvoorbeld door gras loopt of andere planten, dat ze gewoon recht blijven staan ipv dat heen en weer gaan.
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hmmm, GCshop heeft nog steeds mn geld niet ontvangen, terwijl ik het zondag al geregeld heb.

    irritant is dat.
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    jah het is heel dubbel allemaal, daarom is het gewoon het beste om een game zelf te proberen. ik ben alleen bang dat gamespy hier wel gelijk heeft. met die 7.8

    want er zal toch eens een goed (en dan bedoel ik écht goed) spel uitkomen op de xbox.

    als ik heel eerlijk ben is halo eigenlijk het enige spel waar ik echt blij mee ben. DOA 3 misschien nog. maar jah. Halo is het enige wat ik nog regelmatig speel. en de rest was gewoon teleurstelling na teleurstelling.

    dus ik ben bang dat het met brute force niet anders is. maar goed. ik ga hem eerst even proberen voordat ik mn oordeel vel. hopen dat MM 3 wel goed word. en ook goed word ontvangen. niet weer zon 8 min spelletje.

    daar heb ik er al zat van. ik wil weer games op de xbox die 9.5en krijgen ( en ze ook verdienen uiteraard). zoals metroid prime op de GC.
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dus aan je bank he..
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als het goed is krijg ik de us versie morgen ... een nadeel is dat ik dinsdag op vakantie ga... maar aj kan ik hem toch nog spelen voordat je hem hier kan kopen als ik terug ben :)
     
  12. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kun je weten of gcshop je geld heeft ontvangen. Ik heb namelijk ook MM3 en Brute Force gepre-ordered
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    staat bij status
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben mijn geld ontvangen. Maar Midtown Madness komt later uit dan Brute Force. Wordt Brute Force nou eerder verzonden als Midtown Madness of worden ze tegelijk verzonden? Anders moet ik nog erg lang wachten.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  15. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze samen hebt besteld (dus met 3 euro verzendkosten) dan worden ze ook samen opgestuurd. In dit soort gevallen kan je ze dus beter apart bestellen (2x 2 euro verzendkosten), want dan sturen ze ze apart op, en hoef je niet te wachten tot ze allebei uit zijn.
     
  16. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit shit shit shit shit. |:- |:- |:- :'-( :'-( :'-( Nou ja dan laat ik het maar zo. Als ik de bestelling nu annuleer komen er ng meer kosten bij. Nog meer geduld hebben8)
     
  17. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach, d'r zit maar een weekje tussen MM3 en Brute Force toch?
     
  18. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat klopt. Er staat dat MM3 27 juni wordt en Brute Force 20 juni. Maar MM3 komt in de winkels pas op 11 juli uit, dus ik weet niet of 27 juni klopt.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    nogal wiedes :)


    waarschijnlijk heeft die slet aan de telefoon et fout in dr computer gezet, maarjah, toen ze het nalas voor me zaten er geen fouten in. dus waarschijnlijk is GCshop gewoon traag met updaten.

    maar jah, k ga me toch afvragen dan of het wel goed is gegaan weetje.
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ze worden apart verstuurd als de aparte release hebben.

    heeft vriend van mij ook gehad.
     

Deel Deze Pagina