Dan had ik miscchien dus toch nog gelijk dat hij wel op de 6e bij Music store zal zijn. Ik zal vandaag ff bellen voor een bevestiging.
Dit moest volgens Micro$oft DE game van de zomer worden. Het is eerder de terleurstelling van de zomer. Het zag er niet mooi uit, saai, rommelig, had enorme!!! slowdown en was niet vernieuwend.
ziehier een Nederlandstalige Brute Force review 78% is niet echt schitterend:{ maar de jongens van spelletjesgarnaal zijn meestal wel streng
jongens we kunnen ermee eens zijn dat de meeste games die microsoft maakt FLOPPEN teveel hype en dan met zoiets komen, alleen de launchgames zijn nog goed. (let op ik zeg de games die MS published) Ze zeggen wel het worden de beste games blabla bla maar uiteindelijk worden ze goede niet fantastische games zie BF of uitermate baggergames zie sneakers, kakuto choijin MS KOM OP MET DIE EXCLUSIEVE TOPPERS!!!!
die mensen bij spelletjes garnaal hebben duidelijk dus alleen op easy gespeeld. Wat zei zeggen precies wat bij gamekings over de easy mode werd gezegt
ik heb nu dus echt een probleem ik zit met mijn cc kaart voor mijn pc met de pagina van dvdcrave voor me en begin ik toch ineens te twijfelen!!! whaa ik had die preview gelezen en nou weet ik dus niet of ik het moet doen of nog ff moet wachte* kut is dit zeg!!! (*wachte op verdere reacties) ik ben gewoon bang dat dit zo'n over hypte game is en het is gewoon super balen van het live gedeelte