1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe dat ik aardig offtopic zat hier, maar iets minder streng mag ook wel hoor.. O-)

    Eindelijk iemand die net zo enthousiast als mij is over Brute Force die het spel ook daadwerkelijk zelf heeft. Laat je mening achter he! *)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, we willen weten hoe hij uiteindelijk is!
     
  3. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Can't Wait Dude Hurry Up..!!??
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    offtopic:

    Et zag er in de trailers die ik gezien heb iig wel cool uit. En de gamemodes zorgen vast wel voor een leuke live ervaring. MM3

    Ben ook benieuwd naar Brute force dan,


    maar goed, jij vond Enter The Matrix ook goed. Dus eigenlijk kan ik jou oordeel niet helemaal vertrouwen, no offense :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  5. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie uit? (sorry mensuh zal wel ergens in dit forum staan maar dan moet ik helemaal zoeken :$)
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    vond Enter the Matrix niet goed. Zkr niet goed...maar het vechten met die moves en bullet-time waren gewoon de bom waardoor ik hem uit heb gespeeld + de filmpjes en hacken maakte het een 'aardige' game.


    Wat ik er tot nu toe van vind...ja uhm ja...
    Ben bezig met missie 2 pas en heb dus nog niet kunnen genieten van het team gedeelte. Wel heb ik al gemerkt dat als 1 personage je echt na 5 minuten het wel al een klein beetje gezien heb en het verschil tussen de wapens is niet zo wauw. Ook ben ik erg TEGEN dat je in een level 3x hetzelfde stuk moet gaan lopen + het ziet er allemaal een beetje hetzelfde uit waardoor ik dus gewoon rond zat te dwalen omdat ik dacht dat ik steeds dezelfde brug tegenkwam terwijl er er 2 waren.

    Maar ik zit dus pas in level 2...dus kan nog niet echt een goed oordeel geven.
     
  7. XForce1

    XForce1 Guest

    ik heb hem vandaag binnengekregen, 2 uurtjes gespeeld, vind het zeker wel een topper, ga er zeker weten hoop plezier van hebben, ben erg benieuwd naar de co play met z'n 4en
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    We want mooooore!!!
    Hoe is de gameplay?
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    mwah ik vind het toch echt niet zo'n boeiende game.

    maar dat komt misschien omdat ik nu de keuze heb tussen mm3 en brute force en dan gaat mijn keuze dus zkr uit naar MM 3
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3



    De forumzeikerd (/me) heeft weerens gelijk. Ik zei het toch.




    oh ok dan, dan is het goed :D
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft ook maar 1 level gespeelt..en speelt volgens mij nu nog steeds MM3..:p
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    idd :cool:
     
  13. mischa

    mischa Guest

    ik ga hem ook zeker kopen omdat er van de zomer niet veel uitkomt buiten brute force en mm3 laat in de zomer koop ik ook soul callibur 2 nog ff :D
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Soul Caliber II, dat is nou een game waar ik wel vertrouwen in heb. Zelfs als is het een multiplatform game.
     
  15. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft iedereen hem vandaag binnen gehad :) ik dus ook , en vind het spel echt cool , ik snap niet dat ze zeggen dat de graphics tegenvallen , de graphics zijn perfect ,heb zo'n beetje de hele avond gespeeld .ook al 3 player coop , en dan heb je alleen slowdown als er heelveel enemies zijn , en dan nog valt het wel mee , dus iedereen die nog twijfelt , haal hem nu , binnekort ook nieuwe levels downloaden enzo :) dus als jullie meer willen weten vraag maar, het grappige is dat de controls identiek aan halo zijn , tot en met de laatste button lol
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  16. mischa

    mischa Guest

    ik wacht met kopen tot hij hier in de winkels ligt :)
     
  17. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja ff vergeten dat niet iedereen online kan bestellen , wel stoer hoor dat australie hem eerder heeft en scheelt nog 15 euro ook
     
  18. mischa

    mischa Guest

    ik doe het ook online maar bij gcshop!
    lekker goedkoop!
    en geen credit card nodig :)
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vertrouw die dvdcrave voor geen meter.

    GCshop is wel relaxt. Lekker goedkoop, meestal snel binnen en je word vriendelijk behandelt
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je brute force nou al wat meer gespeeld?
     

Deel Deze Pagina