1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo vertrouw je dvdcrave niet ?? ik heb nog nooit slechte dingen gehoord over hun . en ze leveren altijd op tijd
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nou ik vertrouw ze wel maar ik hou niet van sites waar je je CC in moet vullen. + het zit helemaal in australie dus ga daar maar eens klagen als er wat mis is!


    @t Fallout: Nee MM 3 is zooo veel vetter :p, maar ik zal het nu gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik ben iig al gerustgesteld dat MM 3 cool is. Want die heb ik immers ook in bestelling staan, in de hoop dat dat een keer wel een exclusieve vette game ging worden. Maar dat komt wel goed dus als ik jou mag geloven :).


    En laat et maar ff weten dan zo, hoe brute force is. bvd.
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    oke ik ben nu dus wat verder met Brute force. Heb inmiddels Hawk vrij gespeelt en ik vind het leuker dan in het begin.

    Ben inmiddels gewend geraakt aan de besturing en dat maakt het zowiezo al een heel stuk leuker. Het wisselen is ook aardig tussen de verschillende characters maar alleen niet zo boeiend als ik verw8 had. Nou ja vooral de missies zijn niet zo leuk eigenlijk.

    Ik verw8e dus dat je met zen 4en een basis ging aanvallen en dat je eerst eff de mannetjes voor de deur dood snipert en daarna met stealth mode de laatste vijand versloeg met dat zwaard mes achtige ding en dan de deur opendeed. Daarna storm je met Tex naar binnen en maai je iedereen en alles neer.
    Dat dacht ik...maar tot nu toe ben ik dat zkr niet tegen gekomen.

    De speciale modes die elke character heeft zijn tot nu toe voor mij niet speciaal genoeg. Je merkt bijna niet dat Tex 2 wapens in zen handen heeft. Bij brutus krijg je wel leuk ander beeld maar ik had echt verw8 dat je dan als een ernorm woest beest alles en iedereen kon weg beuken. Niet dus.
    En met hawk kan je dus onzichtbaar worden maar zolang je dat mes achtige ding die je ziet in het filmpje niet hebt (als je die wel hebt: met welke knop??) is daar ook vrij weinig aan.

    Maar alsnog is het vrij leuk om gewoon te spelen. Beetje eentonig tot nu toe de levels maar tis gewoon een aardige game, niet super. Dus ongeveer wel een 8.
     
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Eej TheFlood, waar heb jij MM3 en BF vandaan. je hebt ze denk ik niet van dvdcrave.com want dat vertrouw je niet, maar heb je ze dan van gcshop ofzo?
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    review copy'tjes.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Jeps, zoals ik al verwacht had. Nou bedankt voor de info, en

    @de mensen in deze thread:


    dit klinkt weer niet als een triple A titel, mijn vermoedens klopte dus wel aardig denk ik.

    Ik denk dat het wachten is tot 2004 voor de echte über titels.
     
  8. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    mm3 is toch een triple a titel als ik the flood zo hoor...
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Jep, maar wel weer een racegame. Daar heb ik er al best veel van :). Maar goed, geen echt goede nog, behalve motogp2 dan.
     
  10. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    the flood , als je hawk bent gebruik dan is je inventory button om het mes te selecteren , en dan met linker trigger aanvallen, ik heb nu alle characters , en op de latere levels is het best wel handig om ze allemaal te gebruiken , bijvoorbeeld als je een vijand niet kan vinden , gebruik je ff die vision mode van brutus , om hem snel op te sporen , je hebt wel gelijk wat betreft tex ,die special mode is niet echt special , die van flint is wel handig soms dat auto targeting ,kortom ik vind het spel steeds bruter worden hehe :) vooral de jungle levels zijn erg mooi
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Las ik ook al in die Gamequest review, in het begin was het wat saai, maar later werd het wel beter.
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk is het COOP gedeelte nog wel de moeite waard. Maar jah, niet als het zo hard lagd als bij de beelden van gamekings. Dat was bij UC ook al zo. Als je engine niet sterk genoeg is stop er dan geen splitscreen in.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    is de nieuwe gamequest al uit dan?



    maarre eff ontopic weer. Tis wel een game die ik denk ik ga uitspelen dus merk de rest later wel.

    btw thnx voor die mes tip.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja vandaag in de bus gekregen. Staat BTW ook een review van MM3 in.
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    wat voor cijfer krijgen beide games?
     
  16. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor cijfer kreeg MM#3?
     
  17. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh even morgen gamequest kopen.:)
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    brute force heeft dus een 7 gekregen.
     
  19. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat mensen een 7 een laag cijfer vinden ??? vroeger op school , als ik een 7 had was ik al heel tevree.
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan mm3 een 8 hebben gekregen als het spel nog niet eens uit is waardoor ook bijna niemand hem live zit te spelen (en hoe kan gamequest nou de eerste zijn met een review van de hele wereld) en de game gaat om zijn livefactor of niet soms?
     

Deel Deze Pagina