1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    School en gamen = mission impossible that's why..
     
  2. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik had er anders nooit problemen mee :) , 7 is gewoon een goed cijfer , en het spel is zelf ook gewoon goed ,ik denk dat we gewoon te verwend beginnen te raken . over een poosje , gaan alle gamemakers , 5 jaar aan hun game werken om hem zo speciaal mogelijk te maken(;) duke nukem) , gevolg is dat de toptitels minder worden omdat de gamemakers er alles uit willen halen , omdat een gewoon simpel leuk spelletje niet meer verkoopt, aan de andere kant is dit ook wel weer goed omdat je spellen krijgt waar je lang meedoet , tenminste dat is te hopen
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Gamequest heeft op de zeg maar singleplayer en multiplayer bij je in huis een 8 gegeven. Dan komt er ook nog live over heen dus dat moet wel een hoger cijfer worden.


    Theoretisch gezien dan:+
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    jah, maar wiskunde kan me niet boeien, als ik daar een 6 voor haal hoor ik er nooit iets meer over en is et prima, voldoende om zo maar te zeggen.

    Maar met gamen is dat even anders, dat doe ik voor mijn plezier. en daar neem ik geen genoegen met dingen die "voldoende"zijn. Hoe vaak moet ik dit nou nog uitleggen?
     
  5. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat steeds meer mensen té veel naar reviews gaan kijken. Als een game een 6 krijgt, kan het best zijn dat de game jou erg aanspreekt en je hem dus meer dan een 6 waard vindt.

    Alleen veel mensen kijken te veel naar reviews, en ook al krijgt een game een 6 of 7 en spreekt de game hun erg aan. Ze kopen hem dan niet...

    Dat vind ik dan toch best zonde... }:]
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    I know, daarom heb ik hem ook besteld wel. Maar goed, dat wat jij beschrijft komt echt vrij weinig voor. Dus ik hoop met je mee, maar goed...

    En dit is nou niet het soort spel wat alleen bepaalde mensen kunnen waarderen, gewoon een doorsnee shootertje. en die moet het echt van kwaliteit en goeie gameplay hebben, niet van originaliteit, die alleen sommige mensen kunnen waarderen. Dus vandaar dat jou verhaal in dit geval misschien niet opgaat. Dat komt vaker voor bij RPG's zoals morrowind ofzo, er zijn mensen die et wel leuk vinden, sommige niet.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik weet nog dat Deathrow een 8 of een 9 kreeg en iedereen hier was er over te spreken. Dus ik dacht ga ik ook maar halen he. Na 1 uur spelen had ik het spel alweer aan een vriend verkocht. En een week later had vrijwel iedereen hier op het forum ook het spel te koop staan. Er zullen vast velen mensen dit spel wel leuk vinden maar hou dat dan voor jezelf ik wil hier geen discussie over hebben.

    Het is vaak de smaak van de persoon die de revieuw schreef. Vind hij het een leuk spel krijgt het spel ook een hoog punt.


    Maar nu de vraag. Ik hoorde laatst in de Mystery Media waar ik altijd mijn spellen ga halen dat je alleen CO-OP kunt spelen via XBox live. Is dit nu een manier om mij xbox live aan te smeren want ik heb toch altijd gedacht dat ik CO-OP kon spelen zonder XBox live. Wie kan mij het uitsluitend het antwoord mety 100% zekerheid geven want over een week kan ik m hebben en als er geen CO-OP in zit zonder live hoef ik m niet.
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Jezus kom op man, hou je een beetje bezig met je hobby :). Iedereen weet dat brute force geen live ondersteuning heeft, dat was HET grote minpunt van de game.

    Dus nee, geen live vereist om coop te spelen.
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    je kan juist niet via Live...

    de grootste miskleun van het spel dus!



    @ Fallout: LOL
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, co-op is zonder Live. Gewoon splitscreen en/of System Link.
    Sterker nog: Brute Force is NIET te spelen via Live.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar het is toch wel mogelijk Guns & Maps te downen via live. BTW wat zou er live moeten zijn aan dit spel ? Zelfde bij HALO wat zou daar live moeten zijn ?
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    OMFG


    multiplayer natuurlijk!! team-deathmatch ownage!!

    Waar heb jij gezeten de afgelopen +- 8 jaar?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    LOL HALO multiplayer. LMFAO. Dat is geen goede multi. En als ie niet goed is hoeft ie natuurlijk ook niet online want dan speelt toch niemand hem. Kijk als ze nou stats enzo gingen bijhouden en medals enzo gingen uitdelen zoals als bij Delta Force dan zou ik zeggen het is de moeite waard om online te spelen maar hoe het nu eruit ziet echt niet !!!
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    I say again: OMFG


    ok gasten, point and laugh at the n00b! Heb jij enig idee hoeveel mensen er wereldwijd wekelijks met een zootje vrienden fijn een potje halo spelen? Ook op LANs (je weet wel, meerdere xboxen aanelkaar) word Halo fanatiek gespeeld.

    En weet je waarom?


    Jajah, je zal het niet geloven, maar dat komt omdat de multiplayer in Halo fucking goed is.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok ik begrijp het. Waarschijnlijk heb je alleen HALO's multi gespeeld. Als je ook eens andere games zou spelen zou je weten dat die velen malen beter zijn als die van HALO.

    Ennu btw de multi van HALO was juist het zwakste van het spel en iedereen had er over te klagen en weet je waarom ??? "OMDAT IE ZO F*CKING GOED IS" LMFAO @ n00b.

    Probeer eerst eens een keer andere multies te spelen.
     
  16. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als de Singleplayer (bijna) perfect is, is de multiplayer het zwakste aan het spel, dat is vrij logisch.

    De multiplayer van HALO is trouwens geweldig, vooral via LAN. Dat er geen (of in elk geval weinig) stats bijgehouden is jammer, maar het gaat om het spel en niet om de stats.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Waarom denk jij nou dat halo het enige spel is wat ik gespeeld heb? Je hebt echt ruk argumenten en je maakt jezelf hier belachelijk. Ik speel al 19 jaar games (de eerste 4 niet echt natuurlijk) en daarin heb ik aardig wat multiplayer games gespeeld dus ik weet echt wel waar ik het over heb.

    Jij bent de n00b hier als je niet eens kan verzinnen waarom live nou zo leuk zou zijn voor games als halo en brute force.

    Kan niemand me even bijvallen hier? Kan me herinneren dat je hier een tijd niet geweest bent Gforce, vroeger vond ik je ook al irritant en warempel, je arriveert en meteen vind ik je alweer een van de stommere personen op dit forum.
     
  18. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    GForce, je hebt geen enkele reden om fallout uit te schelden.
    Hij is de enige die hier met de nodige argumenten komt. Fallout, iets vriendelijker kan ook.
    Dus GForce als jij jouw gedrag niet aanpast dan blijf je best weg!
    En Fallout, als je problemen hebt met GForce dan praat je die uit, of niet, maakt mij niet uit; wat mij betreft schelden jullie elkaar eens gezellig de huid vol via pm, msn, irc,... maar niet hier. Ook altijd leuk is eens afspreken voor een goeie ouderwetse knokpartij, wel niet onder de gordel hè. Maar je maakt geen oorlogje op het forum.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ok, thnx.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij heb ik hem niet uitgescholden hoor. IIG ik kan nix vinden wat daar dan op moet lijken zou jij dat me aan kunnen wijzen dan Mr.Blonde ?

    [EDIT] @ Mr.Blond : ik vind dat jij je als MOD te partijdig opsteld. Het enigste "scheldwoord"dat ik kan vinden is "noob" en als je goed leest (en modereerd) moet je fallout eerst een waarschuwing geven want hij gebruikte het woord eerst.

    @ Fallout : ik spel zelf al 17 jaar games en ik weet echt wel wat goed is en wat niet. Ik bedoel niet dat de MP van HALO super slecht is maar op het moment speel ik (oa Delat Force op de PC) vele betere MP's dus waarom zou je dan slechtere gaan spelen ?
    No Hard Fealings I Hope.
    [/EDIT]

    [EDIT2]Verder heb ik helemaal geen problemen met Fallout. Ik zeg gewoon waar het op staat. Een tijd terug lag iedereen hier op het forum te zeiken hoe slecht de MP van HALO wel niet was en nu is het ineens top. Maar misschien had ik dat beter per PM kunnen doen. Mijn fout |:-. [/EDIT]
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003

Deel Deze Pagina