1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Halo 2 schrijf je toch echt wel met een 2 en niet II zoals bij Doom.

    maar goed. Hoe kunnen ze halo 2 verpesten? Al waren het gewoon nieuwe levels voor deel 1 dan ben ik al blij. En nu krijgen we nog meer. Dus hoe verpest je dat??
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    omg, dat maakt dus echt geen fuck uit hé :)
     
  3. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook niet dat de Halo 2 verpest wordt. Als het ongeveer gelijk is met Halo ben ik al blij.
     
  4. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook teveel gehypt worden en daardoor de verwachtingen niet kan waarmaken maar ik heb er wel een goed gevoel over
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    Ik deed het voor jouw. Scheelt je werk :9
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    true true, maar k vind zon klassiek II'tje wel mooi staan eigenlijk, maar tis eigenlijk niet in de stijl van halo nee.
     
  7. XForce1

    XForce1 Guest

    ik heb gewoon de PAL versie en geen omgebouwde xbox, heb hem gewoon bij dvdcrave besteld.
    Ik zeg ook niet dat Halo2 gaat zuigen maar ik denk dat de verwachting voor dit spel zo hoog gaan liggen dat het gewoon niet kan waar maken, mede ook omdat we gewoon te veeleisend gaan worden. Kijk naar Splintercell, hoeveel mensen vonden dit spel niet tegenvallen, zelfde gebeurt weer met BruteForce, ook ik had behoorlijke verwachtingen van dit spel. Vind het een heel cool spel hoor maar als ik heel eerlijk ben had ik er toch iets meer van verwacht.

    Maar, zou het spel toch zeker kopen als ik jullie was, is best een pittig spel waar je weer uren zoet mee bent
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Verwachting is nog altijd wat jij er zelf van maakt :) Ik ben nooit weggeweest van Brute Force, ook niet nadat ik een beta speelde een heleboel maanden geleden. Toen was er echt nog de hoop dat het uiteindelijk wel cool zou worden :) Nu twijfel ik niet aan de fun die je kan hebben met 4 vrienden, maar wat ik voor zover heb gelezen is het niet wat iig de makers er zelf van haddne verwacht..
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja maar Splinter cell was echt gewoon alsnog super goed.
    Het was gewoon niet de game voor sommige..
    Brute force is echt gewoon...niet zo leuk
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je ff gaat zeuren bij FRS krijg je m zo. Spellen liggen allang in de winkel alleen mogen ze m officieel pas op 20 juni verkopen in Europa. Sommige winkels hebben daar een beetje schijt aan (jah ze maken wel wat winst als jij m al enigste nog maar verkoopt) FRS is een van dat soort winkels waar je je spellen altijd eerder kunt ktijgen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    HALO en CDS zijn de enigste spellen die ik toe nu toe leuk vind op de XBox. Zoals ik overal lees moet dit een mix zijn van die 2 dus dan moet ik m wel leuk gaan vinden. Ik verwacht er wel veel van maarjah ze hebben m ook 6 maanden uitgesteld dus moeten ze m wel opgekrikt hebben toch ?

    En de trailers die ik gezien heb (demo) zag het er allemaal goed en strak uit dus ik hoop maar dat ie net zo goed wordt als HALO of CDS.
     
  12. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik net brute force besteld bij dvd crave heb ik het verkeerde shipping adress doorgegeven hij stond nog op au australie:mad:
    ben je dan een soepkip of wat:'-(
    en ik kan het nu ook niet meer veranderen ik hoop maar dat het nog lukt met een e-mailtje:eek:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij ligt vandag in de winkels. Ik ben net gebeld en kan m zo op gaan halen :p.
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    ah, mooi dan zal ik ook binnenkort een mail krijgen van Musicstore dat hij binnen is :9
     
  15. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry hoor... grappig hoor hoe smaken verschillen... brute force is wat mij betreft een topper... het enige minpuntje vind ik de verhaaltjes tussen door, die zijn lelijk en niet erg uitgebreid... het spel zelf is zeer goed speelbaar en de omgeving is gedetailleerd. ander minpuntje: beeld af en toe wat onduidelijk door de details... halo heeft wat strakkere omgeving, maar ja je vergelijkt het dan wel met een topspel.... iets wat je van BRUTE FORCE ook kan zeggen... fps is niet mijn lievelingsgenre, maar dit spel is gewoon top!
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    De tussen filmpjes waren toch met die FMV beelden gemaakt?
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Brute Force is geen fps maar een third person shooter
     
  18. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    ja idd... das ook 1 van de plussen van het spel... mooi gedaan... het is erg overzichtelijk
     
  19. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Brute force...

    ik heb nu eens flink zitten lezen op dit forum over brute force en de meningen zijn errug verdeeld. sommigen van jullie vinden deze game net zo cool als halo maar er zijn ook mensen die hem hartsikke slecht vinden en die hem nu al verkopen!
    eff nog een paar vraagjes aan de mensen die hem hebben:
    - is de singleplayer een beetje lang?
    -ziet het er echt mooi uit? (ben nogal een graphics junkie)
    - worden de graphics veeel lelijker als je co-up doet in multiplayer of co-up?(hoor je ook wel eens)
    - heb je veel vette wapens?
    - gaat het wisselen tussen karakters een beetje makkelijk?
    - is de A.I een beetje goed?
    - hebben ze ook echt gezichtsuitfrukkingen ensow?
    -vette soundtrack?
    -mooie filmpjes tussendoor?

    ik weet dat dit nogal wat vragen zijn maar kunnen jullie ze toch beantwoorden? ik wil niet weer een miskoop doen want dat doe ik de laatste tijd namelijk nogal veel.....thanx

    _O_
     
  20. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Brute force...

    nog ff een vraagje...kun je ook bots in de multiplayer hebben?
    zou ook wel heeel fijn zijn eigeluk...laat ff weten thanx....*)
     

Deel Deze Pagina