wisselen van karakters is 1 druk op de knop en de graphics zijn heel erg mooi en gedetailleerd, al is het soms een beetje onduidelijk... maar dat is een logisch gevolg van het detail... halo is wat dat betreft veel soberder getekend met strakkere lijnen. ik vind zelf de filmpjes tussendoor wat tegen vallen, maar dat iemand het spel tegenvalt snap ik niet... misschien als je er heel veel van verwacht ofzo.. ik heb dit spel zonder verwachting gehaald, ja paar 8en op de rieviews.
Ik heb net op TMF nog een reclame van Brute Force gezien. Jammer dat ze weinig ingame beelden lieten zien, maar het meeste gewoon van die tussen filmpjes.
Re: Brute force... Ik heb hem pas een dag maar ik kan denk ik de meeste vragen wel beantwoorden voor je. - single player heb ik nog niet veel kunnen spelen, heb ik ook nog niet uit en ik kan hier dus geen mening over geven. - het spel ziet er prachtig uit! Lelijke graphics is bull shit. - graphics veranderen echt niet als je multiplayer doet hoor.. - wapens zijn echt vet! Niets mis mee.. - een druk op de D-pad is genoeg. - AI heeft een eigen wil. Is hij dus onder vuur dan gaat hij achter een muur schuilen enz. Echt goed gedaan dit! - niet echt goed uitgewerkt dit, ook al is het niet storend ofzo.. - is er een soundtrack dan? Muziek is nergens baanbrekent. - coole tussenfilmpjes met graphics van splinter cell niveau..
Zit er geen soundtrack in Brute Force. Dat zou ik wel jammer vinden. Maar Clawviper, als ik het goed zie vind jij het dus een heel goed spel.
hij staat een 83 gemidelt geen reden tot klagen dus weer een topper erbij. Ik heb niet echt meegedaan aan de hype dus hij heeft mij kwa cijfers nog niet teleurgesteld,een 83 gemidelt is toch gewoon een topper? Mischien jammer er werd een classic verwacht dus kan me voorstellen dat een 83 gemidelt een beetje laag lijkt voor zo`n gehypte game.
ik kom net bij musicstore vandaan en ze hopen hem morgen samen met midnightclub binnen te krijgen ik heb ze namelijk beide besteld
ik ga een kogel brief naar de gamequest sturen het spel is hartstikke cool hoor, en coop is altijd cool! hoe nep het spel ook is command menu werkt erg makkelijk en snel (het spel word tussendoor op pauze gezet, dus heb je alle tijd) echt een aanrader
ik vraag me af of GCshop mijn exemplaar al op de post heeft gedaan they better.... Dat ze met een nieuwe site bezig zijn is geen excuus voor leveringen later dan de officiele release.
volgens mij versturen ze ze wel apart. mag ik hopen.... K heb ze ook allebei besteld nml. niet tegelijkertijd trouwens. heb 2 x verzendkosten betaald denk ik. dus jah, hoop dat ze apart verstuurd worden.
Hey, ik heb ff gespeeld (khad niet veel tijd) en ik kwam in lvl 3met die lelijke aliens. Nu is mijn vraag zijn die andere lvls na lvl3 ook zo triest en lelijk en onoverzichtelijk want dan breng ik het spel meteen nog terug naar de winkel want de 1e 2 levels waren vet maar bij de 3e moest ik echt huilen. Ik bedoel dus dat lvl met die teleporters.
Multiplayer?? ik heb nu al best veel gehoord over de singleplayer van deze game...maar hoe zit het nu eigeluk met de multiplayer? zijn de levels beetje groot? goeie sniperplekken? kun je uit veel persongages kiezen in de mp? zoals vijanden ofsow? en heel belangrijk.....kun je er bots inzetten???? please laat ff weten..want als je er geen bots kunt inzetten is het al iets minder leuk want dan kun je maar met max. 4 spelers spelen
je precies wat een k***er level zeg keb gelijk geen zin meer om te spelen, van die domme magiers enzo pfffff tering zeg ik begrijp je volkomen Gforce
Tha real gamerr ja levels zijn aardig groot niet reuze sniper plekken genoeg ja geen bots helaas reden waarom ik me post niet edit is omdat het gigantisch traag is en ik nu moet eten mzzls