[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hmmmmm, gcshop is soortemet van up, maar nog niet helemaal geloof ik, want ik zie niets nieuws, en er staat dat mn geld van MM 3 nog niet is ontvangen en dat BF nog niet verstuurd is. en ik hoop voor ze dat dat niet klopt.
     
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeker een goed spel. Ik ben trouwens geen een van die zogenaamde bugs tegengekomen. Het spel heeft geen verlies van framerate in co-op en deathmatch is ook een hele leuke toevoeging. Ben ik nu volop aan het spelen. :cool:

    @Fallout: de server is weer online maar gcshop.nl is nog niet up to date. Het is dus waarschijnlijk al verstuurd..
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, vind het een hele goede en vooral vermakelijke game. Een zeven????? Gamequest, wat zijn we weer lekker bezig. Ik het spel is geen negen of zo waar, maar zeker geen zeven. Een dikke acht is zeker voor deze game op zijn plaats. Maarja, Gamequest staat bekend om zijn anti-xbox kut streken. Ze durfde Splinter Cell een 8 te geven. De anti-xbox druipt van het blad af. Neem bijvoorbeeld het vorige nummer. Daar stond niet bij het nieuws: "Xbox Live doet het heel goed" nee, zij maken er het volgende van: "Xbox live doet het redelijk" Zo hebben ze meer van dat soort streken. Ze hadden zelf comentaar op het feit dat de xbox geen reset knop had. Maare ik dwaal af, terug naar brute force. Het is zeker een game die een shooter fan moet hebben....
     
  4. mischa

    mischa Guest

    ik ga hem bestellen zodra bij gcshop de mail server weer onine is 8)
    hij doet het niet namelijk en ik ben mijn password kwijt door dat mijn pc gefragmenteerd is en per ongelijk mijn mails niet gesaved!
    nu wil ik mijn email maar hij komt niet :'-(
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Das balen! Het is wel rlxd dat de pre-order prijs nog gewoon loopt, omdat ze tijdelijk (k vond ut maar lang duren) down waren. Heb um ook gelijk ff besteld! :9
     
  6. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost hij nou dan
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb tegelijkertijd besteld en 3€ verzendkosten moeten betalen. Dus ik denk dat ik toto 27 juni moet wachten.:mad:
     
  8. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bestelling wordt in behandeling genomen. Nog niet verstuurd. heb ik m niet eens op de officielereleasedate als ik pech heb :mad:. Eerste keer dat ik bij gcshop bestel en al meteen zoiets |:- .
     
  9. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gehaald, hij roelt! Ik geef em een 8.5. trouwens, de levels na lvl3 zijn veel beter (vind ik dan:D)
     
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah alle reacties zijn toch redelijk positief over dit spel :cool: ben echt blij dat ik hem heb gepreorderd!
    Nu maar hopen dat gcshop een beetje opschiet :cool:
     
  11. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd jelle333

    level 3 is zo'n chaos maar daarna zijn de levels weer normaal (tot nu toe waar ik ben gekomen)
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zal level 3 wel een dorre appel zijn. :)
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah dat zal wel jah. XBW geeft um ook een 8,5 duss... :D8)*)
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ben hem nu aan het uitprinten en ga hem ff lezen :D
     
  15. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah dat valt echt wel mee hoor, die dorre appel dan:)
    Ik vind het een onwijs leuke game, en zeker geen miskoop ofzo.
    Ik ben nog niet zo ver omdat ik nog niet zoveel tijd heb gehad om te spelen.
    Ik ben pas in level 3.

    Wat me tot nu toe allemaal opvalt is het volgende:
    (als je wil dat dit een verrassing blijft moet je maar even niet lezen)

    Je begint in level 1 met Tex, en een soort Tutorial achtig gedoe.
    De graphics, en besturing vind ik super, en ik vind het eigenlijk wel leuk dat het 3rd person is, dat heeft toch wel wat bijzonders, vooral bij dit spel.

    De gameplay is heel erg leuk, al ben ik dus nog niet zo erg ver.
    Na 3 levels heb je 3 poppetjes, Tex dus, Brutus en Hawk, en het switchen tussen die poppetjes vind ik echt superleuk, dat maakt dit spel juist zo leuk om te spelen, laat staan als nummer 4 er dalijk nog bij komt.

    Ook hebben ze allemaal een special feature, Vengar (Brutus), 2 wapens tegelijk (Tex) en stealth (Hawk), en die 4de dat weet ik dus nog niet, zal ook wel in het boekje staan, maar heb ik nog niet eens gelezen.

    In ieder geval ben ik onwijs blij met deze game en het zeker niet eens met die magere 7 die gamequest heeft gegeven!
    Wat een stelletje rukkers zijn dat toch af en toe.

    Maar goed, ik zeg in huis halen die game, cijfer (tot nu toe) 8,3 :D
     
  16. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe kom je op die 8.3 of schreeuw je dat ook maar uit :cool:

    nee maar je hebt gelijk
    het is zeker een cool spel en het is echt een "squad" spel

    die speciale kracht van Flint (de sniper) is auto target
    dan krijg je zo'n vierkantje als je die dan beweegt veranderd het in een Kruisje ofzo dan weet je automatisch waar vijanden zijn dan hoef je alleen de schiet knop in te drukken (de meest on nozele gave)

    maar je gave vult ook per persoon anders aan

    Tex vult heel snel aan, omdat zijn kracht nou niet echt heeel erg goed is, zelfde als flint

    Hawk duurd langer omdat haar krachten heel handig zijn
    idem dito met brutus
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou ik heb het spel toch maar geruild. Ik vind het spel een 7 waard maar niet meer. Ik zal nu voor Fallout enkele argumenten geven wat er slecht aan is :

    -korte levels
    -geen verhaal
    -weinig diepgang
    -onoverzichtelijk
    -te weinig wapens
    -alles lijkt steeds hetzelfde

    wat goede punten :

    -co-op mode
    -team based
    -coole chars
    -leuke abilities

    Wat mij de doorslag gaf om het spel toch te ruilen is dat het spel een lage re-play value heeft. Dit is weer zon spel dat je ca. een maand speelt en dan ik de hoek beland en niet meer gespeeld wordt.

    Probleem zal ook zitten in het feit dat ik te veel van de game heb verwacht en wat het eigenlijk allemaal niet waar heeft kunnen maken. Dat digital anvil een half jaar extra heeft gekregen is niet echt te zien, ik krijg nog steeds het gevoel bij het spel dat het onverzorgd is en snel snel afgerafeld is.
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Zucht, valt wel te verwachten jah. Hmmm, maar waar ga je hem voor ruilen dan?

    erg veel beters is er voor de rest ook niet echt :confused:


    Offtopic:

    Hej mijn vriendin is nu te bewonderen op www.playboy.nl onder het kopje "blootgeven"

    het antwoord op de vraag is "amsterdam"

    dan kun je 4 extra fotos zien.

    edit: een betere link, een jongen van mokkels.nl heeft een scan gemaakt voor me
    klik voor mijn vriendin
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb maar WarioWorld gehaald voor de NGC. NU ga ik dus nix meer halen voor de XBox tenzij ik weet dat het een topper is. Het is me nu als 5x gebeurt dat ik helemaal op een spel zit te wachten en als ik m heb vind ik m toch niet zo leuk.

    Next games --> CDS2, Mario Kart Double Dash, HALO2

    [EDIT]@ Fallout : fotos zijn inderdaad niet slecht. Nu krijgt zij er geld voor kun jij weer games kopen :eek:.[/EDIT]
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  20. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis alleen een knop waarmee je het hele team orders kan geven. Zodat ik niet elk poppetje appart moet geven dat ze mij moet coveren bijvoorbeeld. Dat is wel jammer, of heb ik de knop over het hoofd gezien??
     

Deel Deze Pagina