Nee die is er volgens mij niet. Ik was trouwens al in lvl 7 op Brutal en dat na zon 3 uurtjes spelen.
well, mijn exemplaar van Brute Force is dan eindelijk ook verzonden door GCshop! offtopic: Beetje jammer dat ik gebanned ben ofzo, misschien tijdelijk, maar onder mn andere profiel kan ik niks meer. Hantheman trok mijn offtopic post hier niet zo goed. @hantheman: Jow ik snap wel dat je misschien niet geinteresseerd bent in mn vriendin (als 1 van mn vrienden naakt te bewonderen is stuur ik je wel ff een pmmetje ), zeker niet in het brute force topic, maar het stond onder een offtopic kopje, als een "trouwens" opmerking na een ontopic post. En je kan het ook gewoon ff verplaatsen en me waarschuwen voordat je me banned.
Ja ik ben ook al een keer gebanned voor iets wat anderen ook al vaker ongestraft hebben gedaan. BTW Fallout laat me weten wat je van Brute Force vind als je m gespeeld hebt. max_dayne@hotmail.com.
Ik haal hem morgen op als de winkels open zijn. Ik zelf heb de verwachtingen vaak niet echt hoog, kan het altijd mee vallen
ik laat het je wel even weten ik ben fallout undercover btw. fallout 2 is ook gebanned. pleez mods, ban me nou niet weer, zo erg is het nou toch ook weer niet wat ik gedaan heb.
hehe lolbroek, pas op he, je gaat grandioos offtopic!! Snel weer over brute force lullen, anders vergaat de wereld!! Om dat maar even kracht bij te zetten zal ik nog wel even vermelden dat ik wel benieuwd ben naar hetgeen dat morgen op de mat valt. Ik vrees het ergste. Want het commentaar hier is nog negatiever dan bij andere spellen die ik ook flink bagger vond (enter the matrix bijvoorbeeld).
Volgens mij is het zo dat je als je de D-pad hebt ingedrukt gewoon de 3 poppetjes moet selecteren (alle 3 tegelijk) en daarna 1 order geven, dan doen ze het alle 3. Of bedoel je dat niet? Trouwes PU geeft Brute Force een 8,4! Fuck die 7 van gamequest dus Iedereen heeft natuurlijk een andere mening, is ook niks mis mee. Maar ja ik vond een 7 wel erg laag voor dit spel.
Het leuke van Brute Force vind ik de inside humor ... Ik lachte me krom toen ik hoorde "They killed Kenny! Kill the bastard"
Ik heb zonet een sixpackje jupiler gekocht, wat vlees voor de bbq en saus. Leuk hè. Nee serieus, een toekomstige aankoop is nietzo bijster interessant. Ik weet dat er in dat boekje info zal staan, maar dat mpeld je dan later maar als je weet wat er staat. Over Brute Force. Shrimp tv ( zie TMF België) was relatief enthousiast over deze game, ze hadden het woord topper op geen enkel moment in de mond, maar wanneer die 2 jongetjes het spel leuk vinden en niets negatiefs zeggen, dan is het best goed. Graphics waren behoorlijk, leuke co-op,... Dus geen miskoop, maar ook weer niet dé topper.
Nee zoals ik al zei het is geen miskoop denk ik maar het is ook niet het spel waar je op aan het wachten bent. Het spel past precies bij de XBox games. Deze zijn leuk voor ff maar daarna snel weervergeten. Ik ben mn heil maar ff aan het zoeken op de NGC totdat CDS2 voor de XBox uit is daarvan weet ik tenminste dat ie cker goed is. De 7 die gamequest heeft gegeven is ie ook wel waard. Ik ga het spel niet helemaal afzeiken maar de replay-value is gewoon te laag en dat is met de gameplay toch denk ik het belangrijkste. Kijk naar mario-kart het spelmet de hoogste replay-value van alle spellen ooit uitgekomen. Iedere dag spelen mensen het spel met het zelfde enthousiasme als de eerste keer en dat is nou net wat een spel nodig heeft. Het hoeft niet een topper te zijn maar je moet het spel blijven spelen. Tot nu toe heeft alleen HALO dat geredt op de XBox, nee ook CDS niet. Die moet ook af en toe in de hoek liggen.
Er staat nu op gcshop dat mijn bestelling verzonden is. Dan heb ik hem morgen en krijgen jullie (als ik tijd heb) te horen wat ik er van vind.
Die is er wel. Je kan als je iemand geselecteerd hebt de D-pad gebruiken om de andere ook aan te wijzen. Zo kan je ze alle vier in een keer een order geven. @fallout: Negatief? Ik geloof dat alleen GForce de game niet echt digte maar voor derest geen negatieve reacties hier.. Ik vind het persoonlijk het beste spel die de Xbox kent op dit moment.
Een level duurt zon 5 minuten (gemiddeld als je er lang over doet) en er zijn zon 20 levels dus tel maar uit. De eerste paar levels loop je in 2 minuten doorheen. Level 4 met die alien tovenaars enzo duurt was langer (alleen part 1 daarvan) daarna komen weer wat werelden van 3 minuten. Verwacht geen HALO level van 2 uur en ook geen HALO omgeving. De omgeving is maar erg klein. In de 2 uur dat een HALO level kan duren speel je hier het hele spel uit. Verder ben ik waarschijnlijk niet zo snel tevreden als jullie maar ik heb het spel 3 uur gespeeld en dat vond ik al weer genoeg voor een week.
Je kunt me veel wijs maken maar dit niet. Of je moet gewoon nix van games begrijpen maar het beste spel : -geen verhaal -niet meeslepend -veels te korte levels -onoverzichtelijk (te vaak kun je je tegenstanders moeilijk of niet zien terwijl ze wel al op je schieten En dit zijn geen meningen dit zijn feiten en feiten liegen niet.
Mja, ik hoor bijna altijd negatiefe reacties van GFores (No had feelings ) Als hij een game goed vindt, nou dan is hij ook goed. Oja, Gforce. Hoe is wario op de GC (ik dacht dat ik ergens gelzen had dat jij Brute Force daarvoor had geruild) Ik zit namelijk te twijfelen over deze game omdat er bijna nergens een revieuw te vinden is.
Misschien heb ik het spel te kort gespeeld om daar een echt oordeel over te geven maar met de gameplay zit het zeker goed. Ik heb eigenlijk nog nooit zoveel plezier gehad met een Xbox game dan toen ik de squad-deathmatch deed met een paar vrienden. Geweldig gewoon! Ik zeg absoluut niet dat dit spel het best in het algemeen is, maar in ieder geval wel het spel waar ik meer plezier aan (ga) beleven dan bijv. jou CDS of Halo, waar ik dus weer helemaal niks aanvond.