1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel een soort van bots hoor. Als je squad deathmatch doet met z'n tweeen wordt je team (op de gene waaar jij mee speelt na) bestuurd door de comp. Is zeer leuk dat squad deathmatch...
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem net ff 2 uurtjes gespeeld, en hij valt me zeker niet tegen. Goeie besturing, mooie graphics. Goeie gamepay, lekkere wapens etc. Squad deathmatch is idd zeer mooi. Lekker team tegen team knallen. De deatmatch levels vond ik wel een beetje matig maar niet slecht. Veel zijn er wat te donker. Had liever ook een map gehad waar je lekker in het zonnetje speeld. Tot nu toe geef ik deze game een 8.5
     
  3. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel is gewoon echt leuk om met een maatje te doen. Beetje lineaire maps , maar dat doet er niet toe het is leuk.
    Nadelen die ik wel heb gemerkt zijn dat je heel moeilijk kunt zien waar je kameraden zitten (Iedere ally heeft een groene stip als kleur , kun je niet zien welke nou bespeeld wordt door een vriend) , en soms is het een beetje lastig om te mikken op de vijand omdat je hem soms een beetje lastig kunt zien. Maar het is gewoon echt een leuk spel. Zeker weten 8,5 waard.
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    dit is trouwens de best verkopende titel van de xbox, tot nu toe dan, in Amerika (XBOXADDICT.COM)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat spel is gewoon weg zoals alle produkties van Nintendo zelf weer goed. Je kunt het eigenlijk nergens mee vergelijken maar hijs iig beter als Mario Sunshine.

    Helemaal geen. En dan had ik ook nog op brutal gespeeld. En om nou te zeggen dat ik kei goed ben nee (iig niet nu ik dat spel pas 3 uur heb gespeeld maar over het algemeen zijn alle spelen op de moeilijkste moeilijkheid graad nog veels te makkelijk voor mij) sommige levels zijn nou veel te kort.

    Waarschijnlijk vraag ik best veel van games. Maar ik speel altijd met 4 vrienden en ook zei vonden ook alle 4 BF niet goed genoeg. Leuk om een keer te spelen en een goede gameplay maar niet goed genoeg om in je collectie te hebben. Alleen het beste is bij ons goed genoeg
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb net nog even de revieuw gelezen in de GameQuest en daar zijn ze wat negatief. Opzich is het een goed spel maar wat GameQuest zegt over dat het nix nieuws is en een heel normaal spel is wat nergens in uitblinkt ben ik het mee eens. Ik denk dat Digital Anvil veel meer had kunnen doen met dit spel en er een topper van had kunnen maken. Helaas is het een middinmoter geworden.
     
  7. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoeveel spelers is ie eigenlijk
     
  8. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Max. 4 spelers co-op of max. 8 spelers Deathmatch / Team Deathmatch
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er eigenlijk F**K aan level 3?? Ik ben bij level 4 chapter 2 en kan me nog steeds zeer goed vermaken met dit spel :9
     
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er f*ck aan is??

    Het level ontwerp zuigt :cool: ik vind alles veel te donker...hoop dat de latere levels wat leuker zijn!
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, het is wat donker, maar daar heb ik dan weer wat rolluiken voor die ik dicht kan klappen. En zo zie je alles weeer :)
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke doe ik dat ook maar :cool:
    Hopen dat ik het dan allemaal wat beter kan zien want dit is soms zwaar irritand
     
  13. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Door te zeggen dat wario world heel goed spel is verlies je je geloofwaardigheid. Zoals jij het al zegt feiten liegen niet http://www.gamespot.com/gamecube/action/warioworld/review.html

    Ja jij vraagt echt veel van games...
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vind Conflict desert storm ook een topper dus die geloofwaardigheid is er al lang niet meer.
     
  15. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hem maybe wel, want of je een spel leuk vind of niet dat is gewoon smaak, ik ken ook wel iemand die helemaal gek is van Savage Skies... ook niet echt een goed spel maar hij vind het helemaal toppie :{

    Er zijn ook mensen die Halo vinden zuigen terwijl iedereen het de hemel prijst...of een spel goed is of niet is 90% mening! reviews zijn er ook maar om een indicatie te maken...
     
  16. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar hij zet er bij dit zijn feiten en die liegen niet :{
     
  17. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Brute force is een zalig spel Kzou het zo graag hebbe
    -> Nice grafix
    -> Coop
    -> en ntuurlijk downadble content
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik niet gezegt beter lezen voortaan. Ik zei dat ie wel goed was ,niet een topper en ook niet heel goed. Ik zei dat hij gewoon was zoals de meeste spelen gemaakt door Nintendo GOED.

    Als jullie blij zijn met mindere spellen hebben jullie heel veel geluk ik heb dat niet.
     
  19. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ok ik ben laat ghehe
    maar ik kan wel om die 2 lachen ----> :D
    Best zonde om elkaar af te maken zonder dat wij kunnen meegenieten:+

    Misschien moet er maar een plekje komen speciaal voor dit soort discussies. Die komen heus wel vaker voor namelijk
    _O_


    Trouwens ik zit echt te twijfelen over deze game
    is er geen demo ofzo:confused:
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2003
  20. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zaten elkaar uit te schelden. Ik weet niet wat jij daar leuk aan vindt...Ik wil het zelfs niet weten. Niet echt een boeiende reactie hoor...Dus als je dat soort reacties voortaan wil laten. Dit is namelijk de brute force thread. Beide heren hadden het tenminste nog over Brute Force. Jij zelf niet, dat laatste zinnetje buiten beschouwing gelaten.
     

Deel Deze Pagina