Nee ik bedoel zo'n speciaal wapen dat je moet activeren. Het heeft geen kogels maar je haalt het door een lichaam heen Z'on oranje-achtig wapen dat alleen Hawk heeft en je kunt er iemand in een keer mee doden.
Zet het met ROOD aan in je inventory. Als het dan goed is zie je het wapen dan staan in beeld. Loop dat naar iemand toe (beste kun je je cloaken) en gebruik left-trigger om het wapen te gebruiken.
Ik had een vraagje over BF als je een missie hebt gehaald of je wil verder met je missie staan rechtsonder 4 vakjes (dat is in het campaign menu) ik weet alleen wat de 1ste betekend dat is die DNA Canistar maar wat zijn die andere 3 hokjes voor
volgens mij zitten er twee bij die over silver en gold star gaan. silver = missie gehaald gold = all het geld binnen verder weet ik het ook nog niet
ik vind alleen jammer dat die cover van brute force zo lelijk is , de amerikaanse cover is veel mooier zie hieronder
hey, ik heb hem ook, bij bart smit gekocht, samen met Xbox Live, (met 50 % korting ) Ik vind het echt een vet spel. Wel jammer dat je niet meer dan 2 mannen kan terug kopen als je met ze 2e bent en ze zijn gekilled En multiplayer squad-deathmatch ruled ook heel erg.
Bart Smit verkoopt gewoon xbox live! kitjes hoor. En je beodlet met online bestellen? moet je ff op hun site kijken he...
Kan iemand mij vertellen hoe dat klonen precies in zijn werk gaat? Als ik bv. dood ga, hoe breng ik hem dan weer tot leven?