1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Brute force-Digital anvil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr.blond, 25 jan 2003.

  1. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    JERRY! JERRY! :+
     
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    euhh.. had je al gequote toen je nog niet ge-edit had :+ sorryy!!
     
  3. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    nu terug over Brute force graag

    vinden jullie niet dat er wat een overvloed is aan dit type van spellen? je hebt ook nog ghost recon, raven shield

    ze verschillen allemaal uiteraard wel wat, maar toch een beetje hetzelfde principe vind ik
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Brute Force wordt juist 'anders'. Het moet Halo worden/zijn maar dan 3rd person en met een squad. Het concept is cool :D
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Brute force lijkt me toch leuker dan ghost recon,alleen het teamverband is er... :)
    Brute force word volgens mij veel beter,en ook leuker,meer arcade ....
     
  6. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    wederom deel ik je mening, meer actie lijkt me
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk bij dit spel hoef je niet op je team mates te letten...wat je eigenlijk wel bij die andere spellen moet doen.

    bij brute force kies je gewoon elk moment degene uit die het best is.

    Eerst even de guards weg snipen.....dan sluipt dat stealth mensen naar binnen om alles uit te checken...en dan storm je naar binnen met die 2 andere gasten.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee man je moet juist onwijs samenwerken met je team-maten! That's what Brute Force is all about!
     
  9. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Dat is juist cool
    You rule them all
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    sow. je hoeft niet te schreeuwen :)

    maar jah die wapens van Brute Force zien er niet echt indrukwekkend uit. beetje houterig doet et aan zelfs, als ik die filmpjes mag geloven. nou zijn er niet echt recente filmpjes. dus misschien hebben ze er onderhand wat aan gedaan.

    maar goed het blijft COOP en dat maakt een hoop goed. niks zo goed als COOP en et is een gat in de markt wat mij betreft.
     
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd dat had ik dan ookal vroeger gepost,de multiplayer bestaat dan ook voor veel meer dan de helft uit co-open bij halo,en dan nog deathrow dit word een nieuwe rage,en bij fable iets met die hond,en dan zie je ook dat zo'n gerucht ineens veel interesse wekt,hoe meer opties hoe beter.Bij brute force lijkt me dit dan ook een groot verkoopspunt,want steeds winnen dan willen je vrienden dat spel niet meer met je doen,en met co-op vinden ze dit weer geweldig,dit vond ik dan ook het leukste uit heel deathrow en halo co-op al the way,en dan nog een klein beetje off-topic,ik heb gelezen dat je met halo2 op xbox live! ook online kan co-op'en dus niet alleen elkaar afknallen
     
  12. shootergod

    shootergod Guest

    IS BRUTE FORCE nou FPS of TPS?????? IK vind TPS niet leuk want dit draait toch uit tot adventure ( een beetje), en ik vind de view van TPS gewoon kut!!!!!!!!!
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Voorspelling: Shootergod vind third person shooters zometeen heel leuk :+

    Brute Force is een Third Person Shooter ja.

    Als je echt geilt op genre's : Third Person Squad Based Tactical Shooter :+
     
  14. shootergod

    shootergod Guest

     
  15. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
     
  16. shootergod

    shootergod Guest

    ja, ik heb al een naar de moderator gestuurd, het kan wel, maar jullie willen het niet :D

    DAn kunnen jullie me ook niet afmaken op xbox live, want aan die topic te zien willen veel mensen dat, ik pak gewoon een naam die niemand weet dat ik het ben :D
     
  17. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    zou je het nu is over brute force kunnen hebben?
    indien neen,dan hoef je niet te reageren
     
  18. shootergod

    shootergod Guest

    Ja, sorry, maar wordt het een soort halo beater?
    Of wordt het echt een third-person shooter, dus ook andere gameplay als halo( TPS als: Max payne, hitman etc.), deze games hebben daadwerkelijk een andere ( die mij niet aanstaat, maar heel veel van jullie wel denk ik) gameplay?
     
  19. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    het word een Third person shooter waarbij je keuzes moet maken uit 4 verschillende personages, elk personage heeft verschillende kwaliteiten, maar ook ndelen, je moet dus switchen tussen je mannetjes
    niet echt vergelijkbaar met max payne of hitman aangezien het daar steeds rond hetzelfde karakter draait
     
  20. shootergod

    shootergod Guest

    oh dus een soort tactical, rainbow six in TP?
     

Deel Deze Pagina