1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Chello en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 12 mrt 2003.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Werkt ook niet :'-(
    Nou vraagt ie weer om de DNS server(s) :mad:
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan had je wel je dns name ingevoerd?

    gaat ff verdr denken huilt :'-(
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hey maar ik zie hier niet je dns naam

    hmmm gaat ff zoeken

    /edit

    Bij win98 werkt ipconfig inderdaad niet... die werkt alleen op XP, NT en 2000. Voor Win98 moet je naar

    Start --> Uitvoeren --> winipcfg

    Je krijgt dan schermpje met alle info...

    ik hoop dat je nu verder komt (alles overnemen)
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Mja, dat vroeg ik aan 't begin al, waar kan ik die DNS shit vandaan halen, dat is 't enigste wat me tegenhoud van 't connecten :mad:
    Volgens Chello moet ik dit bij die ethernet kaart op automatisch instellen, heb ik ook gedaan.. Op m'n Xbox moet dit ook op automatisch staan, heb ik ook gedaan..

    * Geen fok van de hele zooi snapt :mad:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    rustig ... rustig .. komt goed ... je gaat live (vandaag of morgen) .. ik heb nog geen 1 patient niet kunnen helpen O-)

    dr. Fardo to the rescue

    kon je hem wel vinden met winipcfg
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Daar zie ik wel een DNS adres staan ja, maar als ik die invul zegt ie dat er helemaal geen verbinding is en dat ik de kabels moet gaan controleren :+
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    back to the drawing board... :cool: ... als je nu eens de kabel van de pc gebruikt (normale kabel UTP) ... pc --> xbox (cross UTP) = check cables bij een directe connectie :cool:

    is nu spekkies aan het verbranden
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    [​IMG][​IMG]

    Misschien dat je hier iets aan hebt...

    Ik heb de andere kabel + directe verbinding geprobeerd en dan zegt ie meteen Cables not Conected..
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gebruik je dezelfde kamer die in je pc zit?

    NB DHCP = DNS die moet je daar invoeren
    IP = kan automatisch
    Gateway = copieren
    subnetmask = ook invoeren
     
  10. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dezelfde kamer :confused:

    Er zitten 2 netwerkkaarten in me pc, 1 (3Com ethernet kaart) voor internet (duh) de 2e voor m'n Xbox. Zijn 2 verschillende kaarten.. Of bedoel je dit niet...?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik bedoelde kabel :+
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    :+

    Goedemorgen Fardo :p

    Ik heb dus die IP & DNS shit ingevoerd.. Als ik IP invoer dan krijg ik de melding dat de IP's niet overeenkomen, als ik IP op automatisch zet krijg ik weer dezelfde DNS server melding; "No DNS server adresses where received from the DCHP or PPoE server."
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Error Message: Incomplete
    No DNS Server addresses were received from the DHCP or PPPoE server. Enter the DNS Server(s) provided by your ISP in the Network Settings menu.

    You must obtain your DNS server addresses from your ISP, and then enter them in the Network Settings area of the Xbox Dashboard.

    If this does not correct the problem, or if you receive this error message intermittently, your ISP may be experiencing network problems. Contact your ISP, and explain that you sometimes cannot obtain a DNS server address.

    Error Message: IP Conflict
    The IP address is already in use on your network. In Network Settings, use automatic configuration for your IP Addresses or check the IP Address you manually specified is correct.

    The IP address that you configured in the Xbox Dashboard is in use by another device on the network. If you receive this error message, turn off the modem for 30 seconds, turn it back on, and then test to see if the error is resolved.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik zoek vanavond de dns servers op ... kan ze niet direct vinden .. pm me ff doen we dit via msn
     
  15. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatse 2 dagen gaat het internetten met chello bij mij erg langzaam als ik mm3 op XB live speel krijg ik soms de melding "Your connection is too slow "en dan nog iets er achter dat ik niet kan connecten. Ik heb dat daar voor nog nooit gehad. En alle andere computers in huis stonden uit dus daar kan het ook niet aan liggen. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?
     
  16. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen live door direct

    Hey,
    Help me eens mensen,
    Mijn probleem is dat ik niet op live kom omdat ik direct heb gedaan inplaats van via je pc door linken.
    Chello mijn provider zegt dat ik niet direct kan maar dat je via je pc moet.
    Dus kan iemand mij zeggen of die help desk nu dik luld of het klopt want nu moet ik dus heel mijn kabel en al veranderen.
     
  17. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had ook problemen toen ik dat deed
    maar dan moet je ff handmatig je DNS server
    je mask en je IP invullen en dan doet ie wel

    tenminste bij mij wel
     
  18. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd het moet gewoon kunnen ik speel altijd met directe connectie met xbox live.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NB lees dit draadje even door hier in staat meerdere keren het juiste antwoord
     
  20. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij vertellen of ik zonder al die shit intevullen,ook Live kan laten werken?

    Ik ben namelijk pas verhuist naar rdam en heb hier i-net aangevraagt.Ik heb alleen nog geen pc en dus kan ik niet al die gegevens opvragen die ik in mn oude huis heb ingevuld.

    Ik hoop dus dat het allemaal meteen herkend word en ik weer vrolijk verder ken spelen :)

    Weet iemand dit ?

    Thx mensen.

    Pc:mn aansluiting komt 15 sept dus dan ben ik weer online.
     

Deel Deze Pagina