[XOne] [Centraal] Chello en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 12 mrt 2003.

1. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij is et drama

2. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak ook gebruik van een chello internetverbinding en heb heel deze thread doorgelezen..
    Ik zie dat de Terrayon modem problemen oplevert en laat dat nou net de modem zijn die ik heb!
    Directe verbinding was al geen optie en daarom wil het via pc met 2 netwerkkaarten doen..
    Enkele vraagjes:
    -Wat is nou precies het probleem met Terrayon modem? Werkt hij wel indirect (via pc)?
    Om precies te zijn , ik heb de Terrayon TerraPro modem ( ik weet niet of daar nog verschil in zit ofzo.
    Ik ben nogal een leek in dit soort zaken dus het zou fijn zijn als iemand mij dit een beetje uit kon leggen..
    Ik zag gelukkig iemand die wel met zijn terrayonmodem online kon, er is nog hoop!:+

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik keek ff op de site en toen zag ik dit staan.

volgens mij klopt dit niet. volgens mij moet daat kbit staan en niet kbps.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kbps is in dit geval correct gebruikt

even een voorbeeld

De minimale download, upload en ping snelheden zijn:
    Download snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s = kbps)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s = kbps)

5. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    dus kbyte/s is de snelheid die je ziet als je download. en kbit/s en kbps zijn hetzelfde.

kbps is eigenlijk heel verwarrend. iemand die dit niet zo weten zou de "kb" van kbps kunnen zien als kbyte en kbit.

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Snelheid wordt altijd uitgedrukt als "hoeveelheid per tijdseenheid". De maximum snelheid van mijn auto is iets meer dan 100 kilometer. Dat lijkt weinig, maar als ik erbij schrijf dat dat per 30 minuten is klinkt het heel anders. Dus altijd de tijdseenheid erbij zetten.

Communicatiesnelheden worden meestal gespecificeerd per seconde. Bijvoorbeeld zusenzoveel kilobitperseconde (kbps) of kiloByteperseconde (kBps).

7. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    dat wist ik wel. ik dacht alleen dat er op die site de verkeerde aanduiding werd gebruikt. maar nu is het helder.

8. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is me gelukt om met Chello op live te komen , tenminste tot zover je een creditcard nummer moet invoeren[​IMG]

9. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag:

Ik heb Chello Clasic en volgende week een xbox.

Ik weet bar weinig van netwerken af en werk met W98. Kan iemand me helpe, wat ik moet halen, wat ik nodig heb voor software en andere benodigdheden?!

Ik heb zelf 2 netwerkkaarten thuis liggen.

alvast bedankt, je kunt me ook over dit onderwerp pm'en.

Bedankt

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Win98 is al een groot probleem ... als je computer het trekt zou ik hem in iedergeval upgraden naar windows xp ... verder kan je in de centrale ics kijken hoe jou setup moet zijn

11. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou ook een directe verbinding kunnen doen , tenzij je een usb modem heb.

Anders moet je gewoon de internet kabel uit je pc halen en in je xbox doen , werkte bij mij ook

12. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een draadloze linksys router (BEFW11S4) en adapter (WGA11B) en Chello kabel internet. ik krijg soms de foutmelding dat 'ie de DNS servers niet kan vinden (staat op automatisch) en als ik de router oopnieuw opstart doet 'ie het wel weer. Is er iets wat ik fout doe? of is er gewoon geen andere oplossing voor dan elke x die router weer opnieuw op te starten wat dat is wel een geklooi dan.

13. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is die up en download snelheid nog steeds niet hoger, ik woon in Zuid -Holland. Hebben andere al een update hierover. Alvast Bedankt.

14. frankie12

frankie12 Xbox live de gekste

Leuk Bevonden:
    1
    dat komt pas Juli hoor in zuid holland daar woon in ook...

15. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nu mijn vraag.

Ik ben net 18 geworden en ben dus van plan om xbox live aanteschaffen.
    Ik zit dus ook bij Chello en heb een kabel internetverbinding op een pentium 3 500 mhz met windows 98.

Mijn xbox staat boven en ik wil dat mijn vader tegelijk kan internetten dan dat ik op xbox live zit.

Dus dan is de enigste oplossing een router neem ik aan, ik wil een niet al te dure router omdat ik er voor de rest toch geen flikker mee doe, dan alleen onze internet switchen.

Ik ben de grootste nieuweling die je maar kan bedenken op het gebied van internet aansluiten en al die gegevens die jullie allemaal hier plaatsen snap ik helemaal niks van.

Mijn probleem is dus vooral welke router moet ik hebben en hoe moet ik dit allemaal aansluiten als iemand me het goed kan uitleggen wil ik graag dat hij contact met me opneem via mijn msn Bartas09@hotmail.com

Alvast bedankt,

Elp

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Ik zou eerst een credit card regelen ... en daana de problemen oplossen ... Je kan kiezen tussen ICS of een router ... zie router thread voor routers en ics voor internet delen

17. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook chello en het motterola modem zwarte met ribbels
    als ik hem direct connect en alles automatisch doe zegt hij dns error
    nu ben ik er na dat ik deze thread van 32 pagina's heb gelezen (4uur veder)
    dat ik naar advanced moet gaan en daar het mac adres moet invoeren!

Dat heb ik dus gedaan(maar heb nog geen live pakket wel credit card dus mot snel aan gaan schaffen)

Hij gaf alle bolletjes groen

daarna moest ik mijn land in vullen Netherlands

en daarna de code van het live pakket

ik wil nu dus effe weten of mijn internet verbinding met live nu werkt na dat ik de code van live pakket heb ingevuld en het nummer credit card

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yes, je bent er helemaal klaar voor... :)

19. Hot Fm

Hot Fm Dorpsgek

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaf die eerst geen 4 bolletjes gaf een dns error. Heb toen DNS handmatig ingevoerd toen kreeg ik wel 4 bolletjes. Betekend dat die nu helemaal klaar is voor Live. Op de gametag en de cc gegevens na dan

grtjs Hot Fm

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja

Deel Deze Pagina