Hij kan de ip adressen en alles niet vinden... chello heeft die modem zo ingesteld volgens mij dat die alleen maar 1 pc kan herkennen want als ik mn laptop rechtstreeks op de modem aansluit dan doet die het ook niet maar bij mn pc gewoon wel raar he ?
zie de centrale thread internet delen hier de handige link van microsoft zelf 1. Below the LAN or High-Speed Internet heading, right-click Local Area Connection. 2. On the shortcut menu, click Properties and then click the Advanced tab. 3. Below Internet Connection Sharing, click the Allow other network users to connect through this computer's Internet connection check box. Click OK. The connection to the Internet is shared to your Xbox console
Maar ik zie de andere 2 opties niet, ik zie alleen dat je optie voor firewall kan instellen verder niks.
Ik heb sinds donderdag GIGANTISCHE lag met mijn XBox via Live... Woensdag heb ik Halo 2 nog zonder Lag kunnen spelen, maar dat is nu dus gewoon over... Kan ik hier wat aan doen? Ik heb beneden een Router staan van US Robotics en die heeft vervolgens 3 lijnen lopen (1 naar PC beneden en 2 naar boven, 1 voor mijn zusje en 1 voor mij voor de laptop/Xbox). Kan het liggen aan het soort kabel dat ik gebruik? Want ik heb geen Cross-Over kabel omdat het volgens mijn pa niet nodig was omdat we een Router gebruiken. Maar ik heb hiervoor ook nog nooit (zoveel) last van Lag gehad... Is er een mogelijkheid dat ik dit kan verbeteren?
jullie zijn niet aan het downloaden in de tussen tijd? of andere dingen aan het doen? nee ligt niet aan je kabel .. in jouw setting heb je een normale utp kabel nodig
Ja, mijn pa heeft zijn PC aanstaan met volgens mij Shareaza ofzow aan... Maar dat moet toch kunnen met een Router of heb ik me verkeerd laten informeren? Anders gooi ik zijn PC vanavond ff uit Dus eigenlijk moeten alle PCs in het netwerk uitstaan zodat ik een goede verbinding heb?
Zou dat maar eens uitzeten ja Als iemand download/upload/video of audio streams etc. aan heeft staan, ga je dat op L!VE niet leuk vinden Shareaza is net zo iets als kazaa?
Vraagje: kan je met chello light upload snelheid 256 Kbps download snelheid 1024 Kbps gebruik maken van live??????
Hmmzzz was het zo makkelijk bij mij kan die gewoon geen verbinding maken met andere computers via de router .
Hmm dat vind ik wazig :{ Aangezien ik geen expert ben, kan ik je niet verder helpen. Wacht op Fardo almighty