Ik heb al gezegd dat ik dit niet mag maar dit wordt misschien wel noodzakelijk of een router. Nou maar al wil ik connecten komt er te staan cables connected dus dat zal denk ik wel kloppen.
Sorry MasterApe had niet goed gelezen wat je probleem was hihi... ik dacht ik meld even mijn Chello configuratie
maar wat bedoelde je met 'een normale kabel gtehaald in plaats van een crosskabel' en hoeveel kost hy ( hoe heet z'n normale kabel want ik heb em ook nodig ) edit // plzz reageer snel
En aan de andere kant van de kabel moeten alle kleuren precies andersom zitten dus he! En rj-45 is de connector die op de kabel zit..
kheb zelf ook chello maar kheb nog geen live aangeschafd.. ik heb er op het moment echt geen geld voor.. als ik het aanschaf wil ik namelijk ook perse een router dus kost wel wat centjes.. ik trek het echt niet om elke keer me pc aan te moeten zetten om met me xbox online te kunnen...
Gewoon een netwerk kabel... dus NIET een CROSS kabel... dat betekent zoveel als: dat je een kabel moet halen waar de draadjes van beide stekkertjes precies het zelfde eruit zien... als je goed kijkt zie je dat de kabel meerdere draadjes heeft, allemaal met een eigen kleurtje... een 'normale' kabel heeft 2x de zelfde rangschikking van draadjes, en de 'cross' kabel heeft aan het uiteinde (hihi welke?) een andere rangschikking van draadjes... maar dit boeit eigenlijk niet: vraag gewoon in de winkel naar een 'normale' UTP netwerk kabel... gewoon bij Dixons voor 3 meter voor 9,95 pleuro je kan het zeker goedkoper krijgen en ze verkopen ze in elke computerwinkel... (natuurlijk moet je zelf weten hoe lang die kabel is ) suc6 ermee Heavy Gear !
mijn gamertag is CrashRide of je die even in de lijst wilt zetten masterape thnx, goed idee trouwens zo'n lijst
Mijn gamertag is D3MOL15H mijn gamertag is: D3MOL15H dus als je die ff in die lijst wil zetten Masterape
Willen jullie in deze thread alleen reageren al kunnen jullie mij helpen met live? Email de gamertagz naar mij of zet ze in de andere centrale lijst.