We hebben homenetwork, en het is gedeeld. Maar het werkt gewoon nietWe hebben toenet direct geprobeerd en nu geeft ie opeens een foutmelding van de kabels(dit is bij server-pc niet het geval). Ik begin me nu flink genaaid te voeluh!
Hmmm hoe kun je herkennen of het een cross-over kbel is of een 1 op 1. En XBW kunnen jullie niemand langssturen die er verstand van heeft.
Ik snap er echt helemaal geen ene zak meer van. Sorry als dit al beantwoord is, ben helemaal knettergek aan het worden. Ik heb; - Xbox - cross-over kabel - modem/router (heb allebei) In mijn modem zit maar één opening, en daar zit die van internet in. Wat wij dus gedaan hebben is de modem aangesloten op een router, en de router geeft dus nu het internet aan de PC. Als ik m'n kabel in de router en in de Xbox douw krijg ik 'network connection could not be find' ofzo. Ik heb dus net m'n internet kabel uit de modem gehaald, en die van de Xbox erin gedouwd, maar wat kreeg ik, als hij dingen gaat zoeken zegt hij dat de cables wel geconnect zijn maar verder komt ie niet. Help deze hulpeloze mod en XBL-stumper...
wtf je hebt een cross? FOUT zo moet het modem --------> direct kabel router -----------> direct kabel xbox router -----------> direct kabel pc
Jah dat had ik wel door, maar wat is een 'kabel direct' ? Ik ken cross-over kabels en UTP kabels... *voelt zich n00b
Nou kan iemand mij helpen? Wij hebben gister weer geprobeerd te connecten. We hadden alle gegevens van de xbox live netwerk bij netwerkinstellingen ingevlud, in plaats van de gegevens van het chello netwerk. Alleen we konden de gateway gegevens niet vinden. Dus hij gaf de foutmelding: Gateway was not found. En toen we direct probeerden te connecten ging het fout met de kabels, en deze foutmelding geeft ie bij server-pc aansluiting niet. Nu hadden we het wel ook met 2 andere kabels geprobeerd. Dus kan iemand mij helpen?