Je kunt wel direct aansluiten met chello. Ga naar uitvoeren en typ in: cmd Dan krijg je een soort DOS programma toest in: ipconfig/all Dan moet je de gegevens van chello acces gebruiken. Je MAC adress is je fysiek adres.
Ik heb een vraagje... Ik heb me veel moeite Live geinstalleerd en gisteren deed het dan ook perfect. Maar toen ik klaar was heb ik de UTP-kabel uit de modem getrokken en de normale van mijn pc er weer in gedaan. Ik heb namelijk geen router ofzo, dus heb ik het maar zo gedaan. Nu wilde ik net weer even op Live, maar toen kon hij ineens niet meer connecten. Heel raar. Weet iemand hoe dit kan? Of worden er gegeven bij je settings veranderd als je dit doet?
Zeker vreemd. Ik doe steeds precies hetzelfde en dat gaat zonder probleem. ik heb inmiddels met een hubje ertussen me pc en xbox werkend op hetzelfde moment. PC in hub, xbox in hub kabel van hub naar chello modem. en het werkt allemaal. Ik heb bij me xbox alleen me pc-netwerkkaart MAC nummer ingesteld .
Och, hij doet het alweer... Ik moet de modem ff uit en aan zetten, dat was alles... Makkelijk, maar je moet er wel even aan denken.
Heeft iemand deze configuratie....en werkt dat?? xbox----------->pc (2 netwerk kaarten)----------->pc(2 netwerk kaarten)------------>chello modem Ik ben beniewd, want over een paar dagen heb ik ook XBOXLIVE!!!!
als je 2 netwerkkaarten hebt hoef je natuurlijk geen router te kopen maar tijdens het spelen moet je pc wel aan staan! In deze thread staat volgens mij wel genoeg informatie om jou verder te helpen! Succes
hallo ik heb nog geen antwoord op mn vraag. is de verbinding goed met chello iemand nog problemen gehad ofsjow?
Ik houd deze thread goed in de gaten k'heb ook chello en hoop binnen een paar weken ook Live te krijgen
ik heb de linksys router befsr41 en alles werkt goed alleen als mn vriendin achter de pc gaat zit ze te zeuren dat het zo langzaam gaat. msn wordt er wel es uit gegooit en mail checken lukt dan niet altijd. dit probleem is er niet als de xbox uit is. ik zit bij chello in friesland. iemand ervaringen mee met de trage verbinding op je pc tijdens xbox live???
Yep, heb zelf af en toe het probleem. Normaal gesproken gaat het goed, maar ik heb een kabel verbinding (Multikabel 728 Down / 128 Up), en dat is eigenlijk al een soort van gedeeld netwerk, maar soms wordt het internet wat trager, als we tegelijkertijd bezig zijn. Ik denk dat dat ook een prob is dat je niet kan verhelpen, ..... Ja een sneller internetpakket aanschaffen! Greetz Seahawk NL
Nou we zijn een eindje verder gekomen. Hij herkent nou de IP configures ofzo maar nou geeft hij de foutmelding van de DNS servers weer en al vul je die in geeft hij deze melding nog steeds. Maar we zouden binnen 24 uur worden gebeld door een amerikaanse/engelse hulplijn(mijn broer is goed in Engels )
Kan je nou wel of niet direct je xbox aan sluiten op je modem.. Want hier lees ik dat het weer wel kan, en dan lees ik ergens anders dat het weer niet kan... Je moet iets doen met je adapter adres heb ik begrepen.. Plz inform me , so I can conquer my unknowingness Rocky
XBL werkt niet+foutmelding: Ik krijg xboxlive nog steeds niet aan de praat. We zijn al iets verder want hij herkent nou de IP configures(ofzo). Maar hij geeft nu de foutmelding:DSN servers were not found Al vullen wij deze nummers in geeft hij deze foutmelding ook WAT TE DOEN!Wie kan mij helpen!Fardo kun jij deze foutmelding+oplossing misschien weer opzoeken?
Alles op automatic (Tenminste, die functie dat je het niet zelf hoeft in te vullen) behalve die laatste. Daar vul je gewoon je hostname en nog wat handmatig in .