1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Chello en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 12 mrt 2003.

  1. masterape

    masterape Guest

    Je kunt wel direct aansluiten met chello.

    Ga naar uitvoeren en typ in: cmd
    Dan krijg je een soort DOS programma toest in: ipconfig/all
    Dan moet je de gegevens van chello acces gebruiken. Je MAC adress is je fysiek adres.
     
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    thx man

    effe probere
     
  3. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje...
    Ik heb me veel moeite Live geinstalleerd en gisteren deed het dan ook perfect. Maar toen ik klaar was heb ik de UTP-kabel uit de modem getrokken en de normale van mijn pc er weer in gedaan. Ik heb namelijk geen router ofzo, dus heb ik het maar zo gedaan. Nu wilde ik net weer even op Live, maar toen kon hij ineens niet meer connecten. Heel raar. Weet iemand hoe dit kan? Of worden er gegeven bij je settings veranderd als je dit doet?
     
  4. dacray

    dacray take care..

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vreemd. Ik doe steeds precies hetzelfde en dat gaat zonder probleem. ik heb inmiddels met een hubje ertussen me pc en xbox werkend op hetzelfde moment.
    PC in hub, xbox in hub kabel van hub naar chello modem. en het werkt allemaal. Ik heb bij me xbox alleen me pc-netwerkkaart MAC nummer ingesteld .
     
  5. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm... Misschien deed internet het tijdelijk niet ofzo... Ik doe nog ff een poging.
     
  6. Celtic-X

    Celtic-X Royal Dutch

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    1
    Och, hij doet het alweer... Ik moet de modem ff uit en aan zetten, dat was alles... Makkelijk, maar je moet er wel even aan denken.
     
  7. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze configuratie....en werkt dat??

    xbox----------->pc (2 netwerk kaarten)----------->pc(2 netwerk kaarten)------------>chello modem

    Ik ben beniewd, want over een paar dagen heb ik ook XBOXLIVE!!!!8) 8) 8)
     
  8. masterape

    masterape Guest

    Ik heb er zelf niet veel verstand van maar volgens mij moet je er een router tussen pleuren.
     
  9. twist

    twist Guest

    als je 2 netwerkkaarten hebt hoef je natuurlijk geen router te kopen maar tijdens het spelen moet je pc wel aan staan!
    In deze thread staat volgens mij wel genoeg informatie om jou verder te helpen!
    Succes
     
  10. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb nog geen antwoord op mn vraag. is de verbinding goed met chello iemand nog problemen gehad ofsjow?
     
  11. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd deze thread goed in de gaten k'heb ook chello en hoop binnen een paar weken ook Live te krijgen
     
  12. twist

    twist Guest

    De chello verbinding is prima, geen problemen gehad!
     
  13. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de linksys router befsr41 en alles werkt goed alleen als mn vriendin achter de pc gaat zit ze te zeuren dat het zo langzaam gaat. msn wordt er wel es uit gegooit en mail checken lukt dan niet altijd. dit probleem is er niet als de xbox uit is. ik zit bij chello in friesland. iemand ervaringen mee met de trage verbinding op je pc tijdens xbox live???
     
  14. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb zelf af en toe het probleem. Normaal gesproken gaat het goed, maar ik heb een kabel verbinding (Multikabel 728 Down / 128 Up), en dat is eigenlijk al een soort van gedeeld netwerk, maar soms wordt het internet wat trager, als we tegelijkertijd bezig zijn. Ik denk dat dat ook een prob is dat je niet kan verhelpen, ..... Ja een sneller internetpakket aanschaffen!

    Greetz

    Seahawk NL
     
  15. masterape

    masterape Guest

    Nou we zijn een eindje verder gekomen. Hij herkent nou de IP configures ofzo maar nou geeft hij de foutmelding van de DNS servers weer en al vul je die in geeft hij deze melding nog steeds. Maar we zouden binnen 24 uur worden gebeld door een amerikaanse/engelse hulplijn(mijn broer is goed in Engels:cool: )
     
  16. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou wel of niet direct je xbox aan sluiten op je modem..

    Want hier lees ik dat het weer wel kan, en dan lees ik ergens anders dat het weer niet kan...

    Je moet iets doen met je adapter adres heb ik begrepen..

    Plz inform me , so I can conquer my unknowingness

    Rocky
     
  17. masterape

    masterape Guest

    Je kan xbox live rechtstreeks op de modem aansluiten met een gewone UTP-kabel, als het goed is.
     
  18. masterape

    masterape Guest

    XBL werkt niet+foutmelding:

    Ik krijg xboxlive nog steeds niet aan de praat. We zijn al iets verder want hij herkent nou de IP configures(ofzo). Maar hij geeft nu de foutmelding:DSN servers were not found
    Al vullen wij deze nummers in geeft hij deze foutmelding ook:confused:

    WAT TE DOEN!Wie kan mij helpen!Fardo kun jij deze foutmelding+oplossing misschien weer opzoeken?
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Alles op automatic (Tenminste, die functie dat je het niet zelf hoeft in te vullen) behalve die laatste. Daar vul je gewoon je hostname en nog wat handmatig in :).
     
  20. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat meer info zou wel makkelijk zijn. Soort abbo, manier van verbinden etc.
     

Deel Deze Pagina