Echt waar!!!!!!!! ik Snap niet hoe jullie die Headsets kapot krijgen.... Ik struikel er vaak weleens eens over...of laat hem weer uit me handen vallen.........hij doet het nog steeds
Zeg gewoon dat je hem al weg gegooid hebt , of je zegt gewoon dat je hem hebt opgestuurd . Maar hij is kenelijk niet aangekomen .
Ik had gister gebelt voor een kapotte controller. En ik kijk zo naar deze tread en trrrrrrrrrrrrrinngggg! Staat er zo'n UPS busje voor de deur en ik kreeg een paketje in de handen en mocht ff een handtekening op een elektronish dingetje zetten! Heerlijk!
nog niet dat ik weet idd maarja ik heb ook nog nooit een kapot product van nintendo gehad maar ook niet van microsoft ja alleen windows die is zo vaak geflipt maarja daar is windows voor he
Hoe heeft dit topic het hier zo lang kunnen uithouden? De headset zelf heeft weinig met Live Games te maken dus hoort dit overduidelijk in Live/Lan forum
Kom k net thuis met Island Thunder, superblij, pak ik mn headset, breekt ie opeens .. Dat wordt bellen dan, nog ff mn Engels oefenen
Oh, k las hier ergens dat et in et Engels was .. maar goed .. Morgen meteen bellen, ff mn Nederlands oefenen
Krijg je nog steeds een nieuwe headset opgestuurd? De mijne is namelijk ook kapot (clipje). Ze zijn namelijk inmiddels ook los te koop
Bij mij was et gewoon in et Nederlands hoor, met een Belgs accent maar toch ... Ja je krijgt ze nog steeds opgestuurd, focus. Gewoon ff bellen, en zorg dat je Xbox geregistreerd is en je serienummer bij de hand houden ..
K hoop dat et maandag wordt bezorgd bij mij, want spelen met een kapotte headset is echt irritant ...
Ze praten Nederlands Jo gasten ik zie dat hierboven nog een beetje onduidlijkheid bestaat over welke taal er nou gesproken word op het support lijn van microsoft. Maar das nederlands, teminste daar kan je voor kiezen, dus je hoeft geen engels te lullen. Mijn headset is/was ook kapot en wou eerst me vader laten bellen omdat ik dacht dat het in het engels was maar toen gaf hij de horn weer aan mij en zij dat het toch nederlands was. Wel tering lang aan de lijn gezeten met die vent. Slome progies gebruiken ze daar , en ze konden me ook niet opsporen via me gamertag maar wel via me xbox sernummer: weerd . Laters mensen en su6 met je problemen
Ik heb hem vandaag binnengekregen Geweldig Alleen vraag ik me af of ze het niet stiekem van de Creditcard afschrijven :{
Hebben jullie dit nummer gebeld ? : 0800 023 3894 of een ander want bij mij werd er niet opgenomen Never mind ik kreeg zojuist een aardig belgs vrouwtje aan de lijn hele goede service daar krijg binne 5 werkdagen een nieuwe controller opgestuurd eindelijk van dat irritante kapote analoog sticky af moet ik die oude nog bewaren voor hun ?