1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. OT Edge

    OT Edge On The Edge

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens als ik mijn microfoon van de communicator aanzet, krijgt iedereen een onwijze zoom ofzo te horen....... Ik zelf kan dan niet praten............ Wel hoor ik iedereen schelden en zich afvragen "What the Fuck???" dat geluid nou was.

    Weet iemand wat er aan de hand is?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het lijkt er op dat je communicator stuk is ... misschien moet je even kijken of je het probleem met een andere controller ook hebt (zelfde dongle) dan kan namelijk een kabel stuk zijn van je communicator ... anders is de communicator zelf stuk ... probeer ook even het geluid zachter te zetten
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat natuurlijk wel kan is zo'n 2 maanden gratis live abonnement zien te krijgen en dan kun je wel samen lullen. Je kunt ze hier op 't forum genoeg vinden :)
     
  4. OT Edge

    OT Edge On The Edge

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een nieuwe gekocht en hij doet het perfect!!
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Bel de Microsoft Xbox helpdesk en meld dat je VoCo stuk is. Krijg je een nieuwe. (No Shit!)
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Yo,

    Ik speel PGR2 vaak met een guest maar zou die guest ookmet voice kunnen prtaen als ik nog zo'n ding koop? dus dat we met zn 2e lekker kunnen lullen?
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat is niet mogelijk .. Als je een eigen gamertag hebt heb je iets meer rechten dan andere

    uit de faq

    Moeten mijn broer en zus zich aanmelden als guest? Welke nadelen heeft dit?

    Je broers kunnen zich aanmelden als guest of met een eigen gamertag (eigen Xbox Live Kit) spelen. Als jouw broer of jouw zus als Guest word aangemeld dan heb je wel een paar nadelen.

    a) Bij een Xbox Live kit zit maar een Communicator gebruiken en een Guest kan dan dus geen andere tegenstanders irriteren met hun piepstemmetjes.

    b) De guest score en de guest persoonlijkheden worden niet onthouden, als guest kom je niet in een ranglijst voor

    c) Je kan als guest niet mee doen aan wedstrijden
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou gebeurd het mij. m'n klipje is kapot... nu is mijn vraag als je helpdesk belt sturen ze je echt een nieuwe? zo ja wat is het nummer. (ja ik ben lui)
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben ook lui dus zoek maar op: www.xbox.nl > ondersteuning > 0800-

    waar slaat het nou op? zoek het gewoon ff op:confused:

    rond dinsdag kan ik mijn 4de voice comminicator verwelkomen:), echt vet.. als er 3 kapot gaan heb ik er nog 1 :)
     
  11. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak zojuist heel normaal m'n controller op die met headset verbonden is, En ja hoor ploep klipje van de headset kapot.
    Dus ik denk laat ik MS even bellen want ik heb om me heen al ..tig mensen hierover gehoord die zeiden dat je gratis een nieuwe kreeg, Dus ik bel en wat denk je: "Sinds kort hebben wij het beleid gewijzigd en doen wij dit niet meer, Ga maar terug naar de winkel met het aankoopsbewijs...". Laat het nou zo zijn dat ik het aankoops bewijs niet meer heb omdat het al een jaar geleden is dat ik die starterskit heb gekocht maar ik probeer het toch nog even en anders ben ik niet van plan om zo'n ding opnieuw aanteschaffen want het is toch te idioot voor woorden dat ik nog eens geld op tafel ga leggen vanwege een duidelijke productie fout.

    En zijn er al plannen of ze nou eens met een nieuw type aankomen want nu is het gewoon lekker geld innen op mensen waarbij hun headset kapot gaat ?(Lijkt de kerstballen samenzwering wel :p).
     
  12. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Update: Zoals verwacht geen geluk bij de winkel.
    Heb het zaakje aan elkaar gelijmt en het lijkt erop dat het probleem hiermee is opgelost.Maar desondanks ben ik erg teleurgesteld in de slechte service van MicroSoft heb bijna de neiging om Kassa! te bellen :).
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nieuwe kopen? :cool:

    Heb de mijne ook al een keer of 3 gebroken door lomp gedrag.

    Erop gaan zitten, er tegen aan schoppen, het helpt allemaal niet.
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    is het echt waar dat het beleid is veranderd??
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    wat voor lijm heb je gebruikt? :confused:
     
  16. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als er ergens op staat wat voor plastic het is, dan kun je de juiste lijm erbij zoeken. Zo heb ik ooit m'n scooter weer aan elkaar gelijmd met hardplastic-lijm. Ja en ook wat epoxiehars en glasvezelmatten, maar toch... Dat scheelde me ruim 1000 gulden reparatiekosten.

    Zorg in ieder geval dat de te verlijmen delen schoon en vetvrij zijn.

    En niet opzetten voordat de lijm droog is! ;)
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    wat voor plastic is het dan?
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Tsja... Eerlijk gezegd geef ik ze groot gelijk.

    Die beleidswijziging is duidelijk ingegeven door het wolvengedrag van forumlezers die massaal Microsoft gaan belazeren en denken gratis headsetjes en controllers te kunnen scoren.

    Op een gegeven moment krijgt MS daar natuurlijk genoeg van en gaat de kraan dicht. Als ik dat zie dan denk ik bij mezelf: "Eigen schuld dikke bult". De profiteurs die onnodig een headset hebben geritseld hebben het voor de anderen verpest.

    Dat is niet de schuld van MS, maar de schuld van die profiteurs. Je mag ze wat mij betreft ook "aso's" noemen.
     
  19. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    die headset had niet eens de fabriek uit mogen komen. Wat een fragiel design.
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel al meer dan een jaar met de zelfde headset en heb er nog nooit problemen mee gehad.

    Misschien moeten ze Xbox Live beperken tot personen boven de 18; meestal zijn die wat voorzichtiger met hun spullen. :+ :D
     

Deel Deze Pagina