1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er heel voorzichtig mee geweest en er was 8 maanden niks mee gebeurd. Maar plotseling op een dag, bleef het coordje van de headset (die met de controller verbonden is) vastzitten aan mijn arm en het trok de headset kapot toen ik mijn hand wou uitstrekken. :mad:
     
  2. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Pejannl wat bedoel je er nou mee te zeggen dat omdat jouw headset niet kapot is dat wij er allemaal lomp mee omgaan?|:-
    Dit forum staat vol klachten en op Live heb ik al meerdere malen mogen meemaken dat tijdens het gamen hun headsetje kapot ging.
    Zoals ik al zei pakte ik heel normaal mijn controller op en die headset bleef ergens heel ligt aan haken wat al voldoende was om hem te doen breken. Volgens de gebruiksaanwijzing van MS is het mogelijk om hem los te klikken en aan de andere kant er weer aan te klikken, Geloof me als mijn handeling al voldoende was om hem te laten breken dan is het los maken van dat ding al helemaal uit den boze.

    En je argument dat je MS gelijk geeft omdat er misbruik werd gemaakt van hun service is naar mijn idee onterecht door heel simpel te vragen de beschadigde headset op te sturen kun je misbruik voorkomen.
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Knap hoor hoe jullie die headsets slopen.

    Ik gebruik mijne dagelijks vanaf sept. 2003 en is nog in nieuwstaat.

    Ligt aan leeftijd. Boven de 18 zoals iemand al zei _O_
     
  4. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik al sinds Maart vorig jaar maar doet dat er soms wat toe zoals ik al zei ik was niet lomp bezig, En ik ben geloof ik ook al over de 18 :)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2004
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zou toch zweren dat ik 21 was, en de mijne al een paar keer gesloopt heb...

    Lang leve Bison lijm. :cool:
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    hahaha... Laat je niet stangen, joh! Ik had er niet voor niets twee smileys bij gezet. ;)

    Ik ben echter wel van mening dat MS de hulpvaardigheid heeft verminderd doordat velen onnodig om een nieuwe headset hebben gevraagd. En dat is en blijft jammer. De goeden lijden onder de kwaden...
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik 20 en heb hier al een 'reserve' headsetje liggen sinds september 2003, heb toen 2 live kits aangeschaft ivm de 30 euro O-)

    Zolang er niets kapot gaat blijft die andere mooi in de Live Starterskit doosje zitten :p
     
  8. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien hier een groot aantal mensen aanwezig is dat extra headsetjes heeft (ofwel via MS, ofwel via extra Live-kitjes): is er iemand die een extra setje misschien wil verkopen? Ik heb er een thread van gemaakt in XBazar:

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=49106

    Als het kan, graag in die thread antwoorden...
     
  9. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje hoe kan je je heatset uitelkaar halen ik zou dat graag willen weten om dan een extra oortje er aan te zetten om nog meer in de game te kunnen zitten je raakt dan wel het dolby geluid meschien weg maar dat is nie anders dan this ook goed als je een site hebt waar dat uitgebrijdt met behulp van plaatjes staat ik kan hier nog niks over vinden
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    eey ik heb een vraag, als ik een headset heb. Kan ik die dan ook gebruiken via 'system-link'?
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, mits het spel dit ondersteund.
     
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is ook pas afgebroken. Heeft iemand een tip voor een nieuwe headset. Bijv. deze zit goed, deze is gooed, deze breekt niet..... etc.

    alvast bedankt!
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft niemand een tip?
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik zou hem eerst proberen te repareren.

    Als je dat niet wil, de Plantronix (plantronics?) X10 en X20 worden beschouwd als de beste headsets. :)
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    OK hartstikke bedankt..

    (kan je ook een info site geven, ik zal zelf ook zoeken, maar daaar ben ik geen ster in)
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Op www.nedgame.com staan de headsets op een rijtje, geen idee of er een review bij zit.

    Anders even "Plantronics headset" intikken op Google.nl :)
     
  17. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel..... je bent helemaal top.
     
  18. angelico

    angelico Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand voor een tip waar ik een volledig pakket kan kopen tegen een goede prijs.
    misschien een combo met een game.
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig of de logitech cordless headset ook in een normale winkel te koop is?
    ik zie ze alleen bij webshops...
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat er nog iemand mijn vraag beantwoorden...
     

Deel Deze Pagina