1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    niet toevallig het volume naar beneden gedraaid ? :+
     
  2. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ja vast!

    Enige waar ik me mateloos aan irriteer zijn mensen die in hun mic zitten te ademen... continu gehijg in je oor. Heb er vannacht al 2 moeten kicken... die deden dat volgens mij echt expres. vervelend hoor.
     
  3. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik heb dat inderdaad ook dat ik bij Moto GP soms iemand niet hoor die aant praten is of iemand hoort mij niet. Volgens mij ligt het niet aan je headset, maar is dit zo gedaan zodat het niet te druk wordt tijdens het spelen.
     
  4. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij MotoGP hoor je alleen maar de mensen die bij jou in je omgeving rijden, hiermee bedoel ik niet waar je woont :) maar op welke plek je rijdt.

    En nog zo iets stoms aan zo'n communicator, heb je voor duizenden euro's geinvesteerd in een DTS versterker, 5 Speakers en een SUB, ga je je ene oor afdekken met een headset, zeg maar DAG DAG tegen surround, in eens heb je mono surround :)
     
  5. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Het 'koppelstuk' is stuk, ik heb 'm teruggebracht naar de winkel. Ik heb het getest door de VoiceMask in te stellen (in MotoGP onder Options), je kan daar normaliter praten en dan hoor je wat de voicemask doet. Bij mij deed 'ie niks meer.. :'-(
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Lol, waar ik net achterkwam: de plug van de communicator past in m'n Nokia telefoon! Dus ik dacht: mooi, das een coole headset voor in de auto, maar helaas, m'n telefoon gaf in beeld aan: accessoire niet ondersteund.... wel jammer.

    De plug op de communicator is trouwens niet een standaard 3,5mm jack-aansluiting hè, maar een slag kleiner (wat is dat, 2,5mm??). Dus als je een nieuwe of andere headset erop aan wilt sluiten, heb je volgens mij eerst een verloopplugje nodig. Of heb ik dat nou helemaal mis?
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    2,5mm is gewoon een normale standaard maat hoor, je hebt jack en mini jack, en di's dan mini-mini jack,maar heet gewoon 25mm, mooie is dat als je dus prob's hebt met je com, dat je eventuele een nieuwe of zelfs betere kunt kopen en die erop aan kunt sluiten,
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee hoor. Ik heb het ff gecheckt met mijn Trust headsetje, maar dat past dus mooi niet. En die heeft gewoon een standaard jack aansluiting die ook op discmans, geluidskaarten enz. heeft. De Communicator is net een slag kleiner. Je zult dus eerst een verloopstukje er tussen moeten doen voordat zulke headsets erop passen.
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Die muteknop werkt bij mij niet meer fatsoenlijk... Als ik die indruk wordt het lampje rood maar kan ik in Moto GP nog gewoon lullen en hoor ik de rest ook nog.
     
  10. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    De vraag is: Horen de anderen jou dan ook nog?

    De mute knop is er nml voor om te zorgen dat jouw microfoon niet meer werkt. De spraak van de andere spelers komt nog gewoon door.
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben ik inmiddels achter :) Heb ook uitgevonden dat je dat witte knopje moet indrukken om te praten bij Ghost Recon :p

    Mja, zo leren we iedere keer weer wat he :D
     
  12. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 0800 023 3894 belt en het probleem uitlegt (wel in het engels) krijg je gewoon (gratis) een nieuwe communicator opgestuurd (althans in ieder geval de headset), heb ik ook gedaan. Ik moet zeggen: erg netjes van MS

    groeten Frank
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik nou een twede communicator wil kan ik ze gewoon bellen en sturen ze er eentje op :p Koel, meteen ff bellen :D
     
  14. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt het wel een beetje op neer ja, MS is er waarschijnlijk erg op gebrand een goeie naam op te bouwen, want ik had gister gebeld dat mijn headset kapot was en vandaag werd er door FEDEX al een nieuwe afgeleverd, erg netjes, maar ook erg vreemd want ze geloven me op mijn woord dat ie kapot was. Ik hoef de oude niet mee te geven of te laten zien. (niet slim van mij om dit te zeggen voor alle misbruikers van deze goedheid). Maar voor degenen die serieus een kapotte headset hebben. Gewoon de Xbox service lijn bellen, verhaal uitleggen en je hebt morgen een nieuwe. Het enige mindere van deze situatie voor mij is dat ze ook vandaag mijn xbox hebben opgehaald ivm DVD problemen, grrrr, dus voor mij ff een paar dagen geen Xbox live. Maar als het goed is heb ik mijn Xbox maandag of dinsdag ook weer terug.

    groeten Frank.
     
  15. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat een stuk schijt hardware (communicator)

    Wil ik dus net ff gr online spelen, pak ik die headset om in me communicator te stoppen breekt me het hele ding uit elkaar. Dat klipje waarmee hij vast zit gaat gewoon kapot. Ik heb ook al last van me oren als ik het ding langer als 15 minuten op heb. Ik vind dit hele apparaat behoorlijk brak.

    Weer zo´n ding van ms, leuk verzonnen bagger uitgevoerd. In die catogorie vallen ook de afstandbediening zonder uit/aan knop en de bagger dvd drive (als je een thompson dvd drive hebt).
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Communicator past mij Precies, en zit redelijk tot normaal...

    Geen pijn, 1x beetje last omdat ik 3 uur achter elkaar speelde met headset op.. even 10 min af, en kon weer doorgamen.

    ok, het zit niet te relaxed , maar wel redelijk/normaal.

    en is nog niks afgebroken.... zalvast wel een keer komen :eek: ..
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    thread gemerged
     
  18. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    2,5mm is WEL een standaard maat, alleen erg moeilijk verkrijgbaar in NL, een splitter was niet te vinden, die knutsel ik zelf in elkaar :p
    Maar ik heb wel gehoord dat een headset van een telefoon erop zou werken. Zoals Darkwing zei:
    De aansluiting is het zelfde, de communicator checkt nie of het wel een goeie headset is, zoals de nokia wel doet. Dus als je een nokia headset op de communicator zou aansluiten, werkt het wel. En dan kan je ook veel relaxeder liggen :D
     
  19. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    of je zegt gewoon dat hij al kapot in de doos zat
     
  20. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé Mr. Joint,

    Kun je die splitter niet commercieel maken ?
    Ik bedoel meer maken en verkopen, lijkt me handig voor mensen zoals ik, die niet handig zijn !

    Ik ben sinds gisteren LIVE en heb erg moeten lachen om de opmerkingen die ik hoor tijdens het spelen.
    Dat het zo lang heeft moeten duren dat we online mogen ?
     

Deel Deze Pagina