1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Communicator / Headset

Discussie in 'Games' gestart door Nederland, 15 mrt 2003.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik dus even bellen met tech support, zeggen ze nadat ik me serial nummer van me xbox had gegeven dat ik hem moest sturen naar ergens in duitsland. Alleen de mevrouw die volgens mij indisch was sprak zooooooooooo zacht dat ik er geen reet van verstond (en ik spreek geen gebrekkig engels heb 1 jaar in australie gezeten). Dus toch maar even een mailtje gestuurd om naar dat adres te vragen. Maar het is nu dus al zo dat je, je eigen headset moet opsturen voordat je een nieuwe krijgt.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mja, er zal wel genoeg misbruik van gemaakt zijn.
     
  3. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik deze vraag nog nergens kunnen vinden.
    Ik heb 1 xbox en twee controllers op die ene xbox.En me vriend heeft een Communicator maar geen xboxlive account.Als ik hem nou als guest laat mee doen en hij stopt zijn Communicator achterin de controller kan ie dan mee praten als guest zijnde?
    Snappen jullie mij vraag?En als jullie hem sluiten zeg dan ff waar ik hem wel moet posten
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Juist hier moet je hem posten!

    je vraag is hier beantwoord:

    gesloten topic met dezelfde vraag

    antwoord van Wouter:


    verwijst naar deze threads Artikel: "Alles over Xbox Live" Weliswaar geen Topic, maar toch belangrijk als "Read me First". Xbox Live FAQ (Frequently Asked Questions)

    Uit de Faq


    Kortom je hebt een xbox live account nodig om mee te kunnen praten of je moet deze splitten zie deze thread
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    FUck, mijn communicator heeft het ook begeven :mad: Ik heb nu een adres gekregen om hem naar toe te sturen zodat ik een nieuwe krijg maar dat meisje praatte zo vaag dat ik het hier even wilde posten zodat iemand van jullie die het al heeft opgestuurd misschien kan controleren. Hier komt ie:

    Teleplan
    Rhein Main 6MBH
    Feldstrasse 16
    D 64231
    Weiterstadt

    Germany
     
  6. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou zo bij jullie met dat geluid... bij de headset.
    Kunnen jullie alles goed verstaan..
    Ik kan het namenlijk helemaal niet goed verstaan zie je...
    Hebben er daar soms meer last van???????:confused:
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ligt eraan hoe mensen praten. Sommige mensen praten heel onduidelijk van nature, die hoor je door een communicator natuurlijk nog slechter. Sommigen hebben hun microfoon te ver weg of juist te dicht bij hun hoofd, maakt het er ook niet beter van. En natuurlijk voicemask, ook een grote boosdoener.

    Maar over het algemeen hoor ik de meesten redelijk tot goed. Ik verbaas me er zelfs nog steeds over hoe kraakhelder de stemmen soms overkomen, net alsof je met elkaar aan de telefoon zit.
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhh ik weet niet of het is wat fedex me al 2 dagen wilt brengen (ben steeds niet thuis) maar ik heb nog niks opgestuurd maar er is al 2 x een fedex aan de deur geweest. Als dit me communicator is dan ga ik echt lachen want ik heb de mijne nog niet eens opgestuurd hoewel ze wel zeiden dat dit moest :D
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar.. Ik heb mijn communicator nog niet binnen maar krijg net het volgende mailtje binnen van Microsoft:

    Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way. Your shipping information is provided below for your reference:
    SCAC : FEPL
    ShippingCode :
    ShipmentServiceLevelCode : 01
    CarrierName : Federal Express
    CarrierTrackingNbr : 634535710036
    ShipmentDate : Apr 03, 2003

    Ze heeft me gezegd alles op te sturen zodat ze het kunnen checken maar mijn communicator is dus al verstuurd.. Ga dus ook niet moeilijk doen om mijn kapotte ook nog op te sturen.
     
  10. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    worden jullie soms ook helemaal gestoord van mensen die de hele tijd in die microfoon lopen te ademen?
     
  11. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, want ik weet de mute button te vinden
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Die engelse zijn zo ongeloofelijk vet met moto GP.

    Was er een level waar het regende...begint die gast allemaal regen liedjes te zingen. Its raining men.

    En er zijn ook van die gasten die op iedereen reageren. OOOOH NOOOOO...hahhaaha you fell!
     
  13. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat ook leuk is met moto GP als het geluid anders staat ingesteld dan hoor je niet meer het geluid van de motor maar een heliumstemmetje dat de motorgeluiden nadoet dat klinkt echt komisch en dan ga je ook zelf meedoen. "DINGDINGDINGTKTKTKTKDINGDINGDINGDING"
     
  14. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Communicator (n00b)Questions...

    Ja dat lijkt me dus ook echt vet aan dat Live, hoe gaat dat nou precies? Is het zo dat je iedereen hoort of helemaal niemand? Kun je gebanned worden als je scheld? Wat hoor je allemaal in je headset? Hoor je als je de headset op heb ook nog geluid uit de tv? Net las ik iets over het geluid van de motor, hoor je die ook in je headsetje?
     
  15. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: Communicator (n00b)Questions...

    Tja verschillende antwoorden op verschillende vragen vriend:)

    Bij sommige games hoor je iedereen gewoon praten.
    Bij Moto Gp hoor je tijdens de race alleen diegene die voor je rijd,en de persoon die achter je rijd.
    In de Lobby hoor je wel iedereen tegelijk lullen.

    Bij unreal heb je verschillende chatkanalen.
    Je kan dus kiezen in welk kanaal je wilt gaan zitten,maar er kunnen maar 4 mensen per kanaal.

    Tuurlijk hoor je nog gewoon het geluid uit je tv als je je headset op hebt...

    Nee de broem broem geluiden komen uiteraard uit de speakers van je tv.Alleen stemmen van andere gasten komen door je headset.

    Nee je kan niet gebant worden door schelden.
    Wel kunnen mensen je slechte feedback geven waardoor microsoft ooit kan gaan besluiten je tebannen.

    Ok klaar met je vraagjes he :)

    Ik krijg de laatste tijd meer en meer last van die headset joh.
    Na een uurtje gamen beginnen mn oren vollop pijn tedoen man.
    Zowel van het geschreeuw in mn oren als het klemmende gevoel net boven mn oor:)

    Ik zit eraan tedenken maar iets anders temaken van dit systeem,maar dat komt wel.
     
  16. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Communicator (n00b)Questions...

    Thnx M8, in tegenstelling tot je naam heb je hele duidelijk antwoorden gegeven...

    ;)
     
  17. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Kut man, ik laat m'n headset 1 keer op de bank liggen i.p.v hem op te bergen, en m'n hond heeft 'm te pakken. Helemaak in stukken. Alleen het luistergedeelte doet het nog maar zonder microfoon en hoofdbevestiging heb ik 'r niet veel aan. Ik wilde eigenlijk al een nieuwe starterkit kopen maar heb dankzij de tips van deze topic ff een mail gestuurd naar de customer care. Ik ff hopen dat ik een nieuwe krijg :{ Anders kan ik ook nog zo'n plantronic headset los kopen. Nouja eerst maar het antwoord van de customercare afwachten
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ze ff bellen, heb ik dus ook gedaan.. Ik had binnen 2 dagen een nieuwe in huis. Had woensdagavond gebeld, vanmiddag de nieuwe gekregen. Ze zeggen dat je je oude op moet sturen maar heb ik niet gedaan...

    Supernette service.. Het nummer staat in het XBL boekje.. Vaag gesprek maar goed, heb mijn nieuwe communicator.
     
  19. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    'k wacht eerst de mail wel af...
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. zelf weten.. Bellen werkt veel sneller, je order wordt meteen geplaatst, heb je zo een nieuwe in huis..
     

Deel Deze Pagina